چگونه برای سفر پول ذخیره کنیم؟( بخش اول)




 

پس انداز پول برای سفر

 

پرواز خارجی سام سیر

 

آشنایی با چگونگی پس انداز کردن پول برای سفر

 

یکی از کارهایی که باعث بهتر شدن روحیه می‌شود و بسیار لذت‌بخش است، سفر کردن است ولی در عصر جدید سفر کردن هزینه زیادی را با خود به همراه دارد. هزینه‌هایی مثل هزینه خرید بلیط هواپیما و... .  شما می‌توانید به‌راحتی با چند راه‌حل برای سفر بعدی خود پول ذخیره کنید.

همه‌ی افراد به سفر کردن به دور دنیا علاقه‌مند هستند و یکی از بزرگترین آرزوهای آن‌هاست، ولی تهیه‌ی هزینه‌ی رفتن به پرواز خارجی یا خالی و خرید بلیط هواپیما آسان نیست.

چنانچه قصد دارید برای تعطیلات خود به مسافرت زویایی بروید بایستی از همین‌الان پول پس‌انداز کنید و برای پول خود برنامه‌ریزی کنید.

یعنی مقداری پول برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی ، مقداری برای رزرو هتل ، مقداری برای خرید و تفریح و... کنار بگذارید و دقیق برنامه‌ریزی کنید.

شما می‌توانید با استفاده از راه‌حل‌های زیر هزینه‌های سفر را کاهش دهید.

روش اول

 

پس‌انداز سریع پول

 

پس‌انداز پول برای سفر

 

۱. شما هرماه مقداری از حقوقتان را در حسابی جدا برای سفر پس‌انداز کنید.

اول‌ازهمه باید ببینید که چقدر توانایی مالی برای پس‌انداز کردن حقوقتان دارید. به‌عنوان مثال این پس‌انداز می‌تواند 5 یا 10 درصد از حقوق شما باشد. بعد از دریافت حقوق مبلغ موردنظر ر به حساب دیگر منتقل کنید تا نتوانید آن را تا روزی که قرار است خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی انجام دهید، خرج کنید.

توجه داشته باشید که حتماً هرماه این مقدار پول تعیین‌شده یا حتی بیشتر برای سفر کنار بگذارید.

چنانچه برایتان امکان‌پذیر می‌باشد از کارفرما در خواست کنید که آن مقدار تعیین‌شده را مستقیماً به حسابی که برای سفر بازکرده‌اید انتقال دهد و شما تا زمان سفر و خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی آن را خرج نکنید.

۲. شما می‌توانید هرماه از هزینه‌های غیرضروری صرفه نظر کنید و پس‌انداز خود را زیاد کنید.

سعی کنید هزینه‌های اضافی خود را کاهش دهید تا بتوانید برای سفر خود بیشتر پول پس‌انداز کنید تا بتوانید خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی را بهترین شکل انجام دهید. هزینه‌های اضافی مربوط به تفریح و غذا خوردن در رستوران‌ها کمی کمتر کنید می‌توانید پس‌انداز خود را افزایش دهید.

سعی کنید تا زمانی که پول کافی برای سفر پس‌انداز نکرده‌اید از هزینه‌های اضافی مربوط به کافه و سینما صرفه نظر کنید تا بتوانید پول کافی برای هزینه‌های سفر، هزینه خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی را پس‌انداز کنید.

در پایان ماه پولی که خرج نشده و باقی‌مانده را نیز برای سفر پس‌انداز کنید.

 

رایج‌ترین دلایل خرج‌های اضافه و بیهوده

 

غذا خوردن در رستوران: تا جایی که امکان دارد خودتان در خانه آشپزی کنید تا هزینه مربوط به رستوران را پس‌انداز کنید. حداقل هفته ای یک وعده را در رستوران غذا بخورید.

 

حق عضویت: چنانچه برای برنامه ها و اپلیکشن هایی متفرقه برای پخش موسیقی یا خواندن روزنامه و یا فیلم دیدن حق اشتراک پرداخت می‌کنید و خیلی هم از آن استفاده نمی‌کنید، دیگر اشتراک نخرید و هزینه‌ی مربوط به آن برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی پس‌انداز کنید.

 

تفریحات: از تفریحاتی مثل سینما  و کافه و ... تا چند ماه صرفه نظر کنید و آنها را کمتر کنید.

 

۳. چنانچه وقت کافی دارید به شغل پاره وقت مشغول شوید.

چنانچه زمان خالی دارید و با حقوق خود نمی‌توانید به آن هدفی که به منظور پس‌انداز پول برای سفر خود در نظر گرفته‌اید برسید؛ می‌توانید شغل دومی که تایم منعطفی دارد را انتخاب می‌کنید مثل دور کاری. یا کارهایی که در زمان اضافی شما وجود دارد مثل کار در رستوران‌ها.

شما با این کار می‌توانید پول بیشتری برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی کنار بگذارید و راحت‌تر سفر کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو