نکاتی که مهمانداران هرگز به شما نمی گویند ( بخش چهارم)




 

راز های مهمانداران

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با نکاتی که مهمانداران هرگز به شما نمی گویند

 

درباره ی شغل مهمانداری هواپیما جه اطلاعاتی دارید؟ بسیاری از افراد  درباره وظایف این شغل سخت هیچ اطلاعاتی ندارند. اما جالب است بدانید که آنها وظایف بسیار مهمی در طول پرواز داخلی یا خارجی دارند که یکی از وظایف مهم آنها پنهان کردن راز های مهم است. در اینجا ما قصد داریم شما را با مسائلی که مهمهانداران وظیفه دارند از شما پنهان کنند آشنا کنیم.

اگر بلیط ارزان هواپیما تهیه کرده اید و قصد سفر دارید و حس کنجکاوی شما درباره ی وظلیف مهمانداران زیاد است این مطلب را بخوانید.

بیشتر مسافران درباره ی وظایف مهمانداران اطلاعی ندارند. این افراد فکر می کنند که وظیفه مهماندارن بردن چمدان به داخل هواپیما و گذاشتن آن به باکس بالای صندلی است یا سرو غذا و نوشیدنی و سایر خوراکی ها است، اما به هیچ وجه اینطور نیست. مهماندار هواپیما خدمتکار  شما در داخل هواپیما نیست، وظایف آنها خیلی فراتر از این چیزها است.

در حقیقت وظیفه ی اصلی مهمانداران هواپیما این است که در طول پرواز داخلی یا خارجی امنیت افرادی که به هر دلیلی بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی تهیه کرده اند و قرار است با این هواپیما سفر کنند، حفظ شود. برخی افراد تصور می کنند از هر اتفاقی که داخل هواپیما میافتد خبر دارند و توصیه های مهمانداران هواپیما را گوش نمی دهند.

به طور مثال وقتی مهماندار هواپیما می گویند لب تاپ را روی میز تاشو قرار ندهید، آنها گوش نمی دهید و تصور می کنند که اتفاقی نمی افتد و مهمانداران الکی شلوغ می کنند.

در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی این نکات گفته نمی شود و شما فقط این نکات را از مهمانداران هواپیما می شنوید پس به آنها دقت کنید و هر چیزی که می گویند به آن عمل کنید.

باید بدانید که اگر حرف مهمانداران را گوش نکنید اتفاقات خطرناکی می افتد. برای نمونه همان لپ تاپی که گفته شد،  ممکن است در پرواز داخلی یا خارجی بر اثر تربولانس‌های شدید، لپ تاب پرتاب شود و به سر مسافری اصابت کند.

یکی از توانایی های مهمانداران جلوگیری از بروز اتفاقات خطرناک احتمالی در پرواز داخلی یا خارجی و هشدار دارن به افراد است. ولی هیچ گونه از این خطرات را برای مسافران شرح نمی دهند که مبادا آنها دچار ترس و استرس و نگرانی شوند.

چنانچه برای سفر هوایی استرس دارید، خود را کنتذل کنید و بلیط سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما را تهیه کنید و با صحبت کردن با مهمانداران بر ترس خود غلبه کنید. زیرا یکی از وظایف او آرام کردن مسافران است.

الان شما خواننده ی گرامی به راحتی می توانید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی تهیه کنید و با هواپیما سفر کنید زیرا ما در اینجا نکاتی را به شما  می گوییم که مهمانداران از گفتن آنها به مسافران خودداری می کنند.

 

زنگ‌ها راهی برای برقراری ارتباط میان خلبانان و خدمه هستند

 

شما ممکن است در طول پرواز داخلی یا خارجی مدام صدای زنگ بشنوید؛ لازم است بدانید که این زنگ ها راه های ارتباطی بین خلبان و مهمانداران است. هر زنگ از سمت خلبان به مهماندار هشدار یک تربولانس است.

صدای دو زنگ نشانه ی ارتفاع هواپیما در 3048 متتر است و وقتی صدای 3 یا 4 زنگ به گوش برسد نشانه ی هوای طوفانی و خطر است. سه زنگ از سمت مهماندار نیز نشانه وجود فرد مریض است که به کمک احتیاج دارد.

 

آن میز تاشو تنها وسیله کثیف داخل هواپیما نیست

 

نکته دیگری که هیچ گاه مهمانداران به مسافران نمی گویند کثیف بودن صندلی های هواپیما است، زیرا این صندلی بین پرواز ها تمیز نمی شود و فقط برای از بین بردن آشغال های غذا آن را شانه می کنند. بنابراین حواستان باشد که همیشه در هواپیما شلوار بپوشید تا میکروب وارد بدن اتان نشود.

بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما و یا بلیط سیتمی یک شلوار بلند و راحت برای داخل پرواز داخلی یا خارجی کنار بگذارید تا هنگام رفتن به فرودگاه آن را تن کنید.

مهمهانداری می گوید:

به دلیل تمیز نشدن صندلی ها به هیچ وجه در داخل هواپیما شلوارک نپوشید زیرا مشخص نیست نفر قبلی روی صندلی چه چیز هایی ریخته باشد.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط ارزان هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو