نکاتی که مهمانداران هرگز به شما نمی گویند ( بخش سوم)




 

راز های مهمانداران هواپیما

 

پرواز داخلی سام سیر

 

۱۴.مهمانداران باید ساعت مچی داشته باشند

 

مهمانداران  هواپیما بایستی ساعت داشته باشند. مهمانداران هواپیما در طول پرواز خارجی یا داخلی بایستی دارای دو ساعت باشند. داشتن ساعت فقط به منظور دانستن زمان نیست. از این ساعت ها در شرایط اضطراری استفاده می شوند. مهمانداران برای کنترل شرایط دشوار بایستی زمانم را ارزیابی کنند مثلا در زمانی که اتفاق ناگهانی رخ داد باید مدت زمان آن را بدانند که بعدا گزارش دهند.

بر اساس قواعد  جهانی مهمانداران بایستی دو ساعت مچی داشته باشند. تا از آنها برای بکاپ گرفتن استفاده کنند. چنانچه مهمانداری فراموش کرده باشد که یکی از ساعت های خود را دست کند، مشکلی نیست خیلی راحت می تواند از ساعتی که داخل چمدانش است، استفاده کند.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی میتوانید از سایت سام سیر استفاده کنید.

 

۱۵. یک مهماندار مسئول کودکان بدون همراه هستند

 

بعضی از کودکان مدرسه ای که تنها با هواپیما سفر می کنند و هیچ همراهی ندارند. جان و مال آنها در طول پرواز خارجی ویا داخلی دست مهمانداران هواپیما است و آنها باید به خوبی از کودکان محافظت کنند.

مهمهانداران هواپیما به والدینی که فرزنداشان قرار است به تنهایی با هواپیما سفر کند توصیه می کنند که حتما یک کیف پر از بازی و فیلم و کتاب برای سرگرم کردن فرزنداشان در نظر بگیرند تا در طول پرواز خارحی یا داخلی کودک خسته نشود.

داخل کیف را از بازی های سرگرم کننده و iPad یا لپ‌تاپ حاوی فیلم و خوراکی های مورد علاقه ی کودک پر کنید تا کودک در طول پرواز خارجی یا داخلی عصبانی نشود.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما می توانید به سایت های موجود رفته و قیمت ها را مقایسه کنید وارزان ترین را خریداری کنید، برای این کار می توانید از سایت سام سیر استفاده کنید.

 

۱۶. دلیل اصلی استقبال مهمانداران از شما

 

دلیل استقبال مهمانداران علاوه بر رسم ادب یک هدف دیگر نیز دارد. هدف از این کار این است که مهمانداران همان ابتدای سفر شما را ارزیابی می کنند. مثلا اگر شما هیکل تنومندی داشته باشید آنها این مورد را به خاطر میسپارند تا در طول پرواز خارجی یا داخلی اگر با مشکلی روبه رو شدند از شما کمک بگیرند.

اگر مسافری با عجله سوار شود و با آنها ارتباط چشمی برقرا نکند، او را در طول پرواز زیر نظر دارند. اگر کسی عصبانی باشد با او صحبت می کنند تا متوجه شودند که آیا این رفتار او برای ترس از پرواز است یا خیر؟ اگر به دلیل ترس از پرواز است او را آرام می کنند.

پس در هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی اصلا نگران چگونگی غلبه به ترس نباشید زیرا که مهمانداران هواپیما شما را آرام می کنند.

 

۱۷. منابع تامین آب برای آشامیدن مناسب نیستند

 

آب داخل هواپیما بسیار آلوده است. اگر یکی از مسافران از مهمانداران تقاضای قهوه کند، آنها با روی خوش از او استقبال می کنند و در اختیار او قرار می دهند اما هیچ گاه نمی گویند که این آب با اینکه جوشانده شده حاوی باکتری است.

به دلیل قدیمی بودن تانکر های آب و داشتن باکتری، آب تامین کننده هواپیما تمیز نیست. قطعا کسی که قهوه سفارش می دهد از این موضوع اطلاعی ندارد. بنابراین چپیزهایی که با آب درست می شوند نیز تمیز نیستند.

مهمانداران هواپیما نیز در طول پرواز خارجی یا داخلی هیچ گاه از آب تامیین کننده هواپیما حتی برای قهوه نیز استفاده نمی کنند و همیشه با خود بطری ای کوچک برای نوشیدن آب دارند. آنها برای نوشیدن قهوه از فرودگاه ها استفاده می کنند.

بنابراین بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی هنگام آماده کردن وسایل سفر حتما مقداری آب با خود به همراه داشته باشید

 

۱۸. قرار نیست مهمانداران در رابطه با چمدان‌ها به شما کمک کنند

 

حقوق مهمانداران به صورت ساعتی حساب می شود و براساس Business Insider ساعتی 18 تا 20 دلار دریافت می کنند. ساعت کاری آنها نیزاز ساعت شروع پرواز خارجی یا داخلی تا پایان پرواز است و فقط همین زمان برای آنها حقوق حساب می شود. بنابراین حمل چمدان های شما به داخل هواپیما وظیفه ی مهماندار نیست.

اگر دیدید مهمانداری این کار را انجام می دهد از محبت و مهربانی اوست وگرنه هیچ وظیفه ای ندارد. 

بنابراین بعد از خرید بلیط ارزان هواپیما یا بلیط سیستمی هنگام آماده کردن وسایل خود سعی کنید بار خود را سبک تر کنید تا بتوانید آن را حمل کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو