نکاتی که مهمانداران هرگز به شما نمی‌گویند! (بخش دوم)




 

رازهای مهمانداران هواپیما

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

نکاتی که مهمانداران هرگز به شما نمی‌گویند! (بخش دوم)

 

همان‌طور که می‌دانید مهمانداری یکی از شغل‌های سخت است که مسئولیت زیادی دارد. گاهی اوقات مهمان‌داران مجبورند تا موضوعاتی را نزد خود مثل یک راز نگه‌دارند تا باعث نگرانی و ایجاد ترس در سرنشینان هواپیما نشوند. اگر شما هم به فکر یک سفر داخلی و گرفتن بلیط هواپیما هستید و یا می‌خواهید با گرفتن بلیط ارزان هواپیما به مسافرت خارج از کشور بروید با ما در بخش دوم این مطلب همراه باشید تا از این رازهای بیشتری باخبر شوید.

 

 

۷) میکروب داشتن بالشت یا پتویی که درخواست می‌کنید.

 

هنگامی که بلیط هواپیما می‌خرید و سوار آن می‌شوید اگر از مهماندار درخواست یک پتو یا بالشت بکنید با مهربانی آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. رازی که مهمانداران در این مسئله به شما نمی‌گویند این است که بعد از پرواز هیچ‌کدام از وسایل شسته و ضدعفونی نمی‌شوند و پر از میکروب هستند. درواقع پتو و بالشتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد بارها توسط دیگران استفاده‌شده است.

 

 

۸) مهمانداران نیز از صدای کودکان اذیت می‌شوند.

 

ممکن است زمانی که در حال خرید بلیط هواپیما یا پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما برای سفر خود هستید هیچ‌وقت به این فکر نکنید که احتمال دارد صدای گریه‌ی یک بچه در هواپیما آرامش را از شما بگیرد. اما واقعیت این است که همه‌ی مسافرانی که سوار هواپیما می‌شوند وقتی کودکی را می‌بینند وحشت می‌کنند و در دل دعا می‌کنند که کودک در طول پرواز یا خواب باشد یا گریه نکند چون آخرین چیزی که بخواهید هنگام پرواز هواپیما به گوشتان برسد صدای گریه‌ی یک بچه است. چیزی که مهمانداران سعی بر پنهان کردن آن دارند این است که آن‌ها هم از صدای گریه‌ی کودک آزار می‌بینند و دلشان می‌خواهد به پدر و مادر کودک تذکر دهند.

 

 

۹) تمیز کردن هواپیما فقط یک‌بار در ماه انجام می‌شود.

 

حقیقتی که باید بدانید این است که همه‌ی هواپیماها فقط یک‌بار در ماه تمیز می‌شوند و شما تمام ساعاتی که در پرواز هستید کلی کثیفی و باکتری نیز همراهتان است. اگر قصد دارید بلیط هواپیما بخرید و به دنبال بلیط ارزان هواپیما برای رفتن به سفر می‌گردید حتماً یادتان باشد که تمام نقاط هواپیما آلوده است پس باید مراقب خودتان باشید تا مریض نشوید.

 

 

۱۰) مهمانداران در هواپیما می‌خوابند.

 

مهمانداری بسیار شغل خسته‌کننده‌ای است و بیشتر مهمانداران بالای 14 ساعت کار می‌کنند. انجام درخواست‌های مسافران، مطمئن شدن از امنیت کلی هواپیما و کمک به مسافران خستگی زیادی را به همراه دارد به همین دلیل زمانی که هواپیما در حال پرواز است مهمانداران چرت کوتاهی می‌زنند.

 

درصورتی‌که می‌خواهید بلیط هواپیما بخرید یا حتی دنبال بلیط ارزان هواپیما برای یک سفر داخلی یا خارجی هستید شاید برایتآنجالب باشد که بدانید بعضی از هواپیماها مثل بوئینگ777، راهروی مخفی دارند تا مهمانداران در آنجا استراحت کنند.

 

مهمانداران اجازه نمی‌دهند که مسافرین این راهروهای مخفی را پیدا کنند تا کسی آرامششان را به هم نزند.

 

 

۱۱) علت کم شدن نور هواپیما

 

اگر تابه‌حال سوار هواپیما نشدید و برای اولین بار یک بلیط هواپیما خریده‌اید تا به سفر بروید باید بدانید که در پروازهای شبانه چراغ‌های هواپیما موقع فرود و تیک آف کم‌نور می‌شوند. یکی دیگر از دلایل این اتفاق طولانی بودن مسیر است. موضوعی که مهمانداران از شما مخفی می‌کنند این است که کم‌نور شدن چراغ‌ها به خاطر راحتی شما نیست بلکه به این خاطر است که دید بهتری در شب داشته باشند.

 

 

۱۲) فرستادن پیام باعث مختل شدن پرواز می‌شود.

 

بعدازاینکه بلیط هواپیما خریدید یا موفق شدید بلیط ارزان هواپیما پیدا کنید (برای خرید بلیط ارزان هواپیما به سایت سام سیر مراجعه کنید)، زمانی که سوار هواپیما می‌شوید مهمانداران از شما درخواست می‌کنند که موبایل خود را خاموش‌کنید. حتماً بارها شنیده‌اید که اگر پیامی بفرستید باعث سقوط کردن هواپیما می‌شوید. اما باید بدانید تاکنون هیچ موردی پیش نیامده که فرستادن پیام باعث سقوط یک هواپیما شده باشد. استفاده کردن از گوشی‌های موبایل و دستگاه‌های الکترونیکی دیگر روی سیستم هواپیما تأثیرگذار هستند اما این مسئله به‌ندرت پیش می‌آید.

 

 

۱۳) از بیرون دستشویی هم می‌توان درب آن را باز کرد.

 

شاید هرگز فکرش را هم نمی‌کردید که می‌توان درب دستشویی هواپیما را از بیرون نیز باز کرد. مهمانداران به این دلیل این مسئله را پنهان می‌کنند تا هنگامی که فردی داخل دستشویی است شخص دیگری نتواند وارد شود.

 

دلیل باز شدن درب دستشویی از بیرون این است که کسی داخل دستشویی گیر نکند.

 

با ما در ادامه‌ی این بخش همراه باشید تا موضوعات بیشتری را درباره‌ی پنهان‌کاری‌های مهمانداران بدانید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو