نکاتی که مهمانداران هرگز به شما نمی‌گویند! (بخش اول)




 

رازهای مهمانداران هواپیما

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

نکاتی که مهمانداران هرگز به شما نمی‌گویند! (بخش اول)

 

همان‌طور که می‌دانید مهمانداری یکی از شغل‌های سخت است که مسئولیت زیادی دارد. گاهی اوقات مهمان‌داران مجبورند تا موضوعاتی را نزد خود مثل یک راز نگه‌دارند تا باعث نگرانی و ایجاد ترس در سرنشینان هواپیما نشوند. اگر شما هم به فکر یک سفر داخلی و خرید بلیط هواپیما هستید و یا می‌خواهید با گرفتن بلیط خارجی به مسافرت خارج از کشور بروید با ما همراه باشید تا از این رازها باخبر شوید.

 

 

1) می‌توانید با انجام کار کوچکی به صورت رایگان پرواز خود را ارتقا بدهید.

 

قبل از خرید بلیط هواپیما باید بدانید که کنترل خیلی چیزها در داخل هواپیما دست مهمانداران است. مثلاً اگر در هواپیما شروع به دادوفریاد و ترساندن مسافران کنید آن‌ها می‌توانند به‌راحتی شما را به یک صندلی ببندند. همان‌طور که می‌توانید جوری رفتار کنید که شما را به صندلی ببندند، می‌توانید کاری کنید که آن‌ها یک صندلی فرست کلاس در اختیار شما بگذارند. هرچند که این اتفاق کم پیش می‌آید ولی غیرممکن نیست.

 

زمانی که بلیط خارجی یا داخلی خریدید و بعد از سوارشدن به هواپیما متوجه شدید که بعضی از صندلی‌ها در قسمت فرست کلاس خالی هستند می‌توانید شانس این را داشته باشید که به صورت رایگان در آن قسمت بنشینید. می‌پرسید چگونه؟ فقط  کافی است خواسته خود را به صورت کاملاً مؤدبانه از مهمانداران بخواهید. سعی کنید با مهمانداران شوخی کنید، با احترام با آن‌ها رفتار کنید و لبخند بزنید. درصورتی‌که واکنش آن‌ها به انجام این اعمال منفی بود درکشان کنید.

 

 

۲) هیچ کودکی نمی‌تواند صندلی رایگان در هواپیما داشته باشد.

 

اکثر هواپیمایی‌ها می‌گویند که کودکانی که زیر 2 سال سن دارند می‌توانند به صورت کاملاً رایگان سوار هواپیما شوند و نیازی به خرید بلیط هواپیما ندارند. اما باید بدانید این موضوع به معنی اینکه کودک شما می‌تواند یک صندلی رایگان در هواپیما داشته باشد نیست.

 

درصورتی‌که می‌خواهید بلیط خارجی بخرید و پرواز شما طولانی است باید بدانید که اگر قرار است کودک شما به صورت رایگان سوار هواپیما شود در طول پرواز باید روی پایتان بنشیند مگر اینکه برایش بلیط خریده باشید.

 

 

۳) دادن انعام به مهمانداران ممنوع نیست.

 

با اینکه مهمانداران این موضوع را از شما پنهان می‌کنند اما باید بدانید که طبق نظرسنجی‌هایی دادن انعام، مهمانداران را خوشحال می‌کند. بیشتر هواپیمایی‌ها گرفتن انعام را برای مهمانداران ممنوع می‌کنند درصورتی‌که این حق را ندارند و نمی‌توانند آن را ممنوع اعلام کنند.

 

 

۴) خوش‌تیپ و مرتب بودن را فراموش نکنید.

 

یکی از روش‌هایی که می‌تواند باعث شود مهمانداران با شما خیلی خوب رفتار کنند و تحسینتان کنند این است که خوش‌تیپ و خوش‌لباس باشید. در این صورت حتی بدون اینکه بخواهید برایتان آب‌میوه می‌آورند. برای خرید بلیط هواپیما برای سفر داخلی و یا تهیه‌ی بلیط خارجی این نکته را در نظر داشته باشید که اگر هنگام سوارشدن به هواپیما ژولیده و نامرتب باشید مهمانداران نیز به همان شکل با شما رفتار خواهند کرد.

 

 

۵) با رعایت ادب، بیشتر از بقیه میان وعده بگیرید.

 

فرض کنید شما یک خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز کوتاه انجام داده‌اید اما نتوانسته‌اید قبل از پرواز چیز زیادی بخورید و در پرواز شما نیز تنها چیزی که قرار است سرو شود میان وعده است. باید این نکته را بدانید که طبق یک گزارش اکثر هواپیمایی‌ها محدودیتی درباره‌ی تعداد میان وعده‌هایی که مسافران می‌توانند بخورند ندارند، بنابراین شما همیشه می‌توانید با رعایت ادب و احترام میان وعده‌ی بیشتری درخواست کنید.

 

 

۶) آلوده بودن هدفون‌ها

 

ممکن است شما خرید بلیط هواپیما برای پرواز کوتاه انجام داده باشید و یا با خرید یک بلیط خارجی می‌خواهید پرواز طولانی را تجربه کنید. درهرصورت اگر در طول پرواز تصمیم گرفتید فیلم نگاه کنید هرگز از هدفون‌هایی که مهمانداران در اختیارتان می‌گذارند استفاده نکنید. این هدفون‌ها هرگز تمیز نمی‌شوند و تنها برای اینکه نو به نظر برسند آن‌ها را داخل پلاستیک قرار می‌دهند.

 

با ما در ادامه‌ی این بخش همراه باشید تا موضوعات بیشتری را درباره‌ی پنهان‌کاری‌های مهمانداران بدانید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو