با تکنولوژی سفر کنید!




 

سفر با تکنولوژی

 

پرواز داخلی سام سیر

 

با تکنولوژی سفر کنید!

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن آن برای اکثر مردم، کسانی که قصد گرفتن بلیط هواپیما و رفتن به سفر را دارند، دوست دارند مثل یک گردشگر حرفه ای سفر کنند. برای محقق شدن این خواسته تکنولوژی به کمک آن ها می‌آید و باعث می‌شود تا مسافران نهایت لذت را از سفر خود ببرند. شما می‌توانید با استفاده از موبایل بلیط هواپیما، قطار و یا اتوبوس بخرید و علاوه بر آن استفاده‌های مفید دیگری مثل پیدا کردن رستوران‌های خوب، مکان‌های گردشگری و ... را داشته باشید.

 

 

استفاده از موبایل را فراموش نکنید.

 

اگر قصد دارید با گرفتن بلیط هواپیما با یک پرواز داخلی یا خارجی به شهر دیگری سفر کنید بهتر است برای مدیریت هزینه‌هایتان از برنامه‌هایی که برای موبایل ساخته‌شده است استفاده کنید تا هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی شود و هم حساب و کتاب خرج کردنتان را بدانید. یکی از چیزهایی که ممکن است در سفر هزینه‌ی زیادی برایتان داشته باشد هزینه‌های حمل و نقل است.

 

برای کاهش این هزینه‌ها اگر داخل کشور بودید می‌توانید از اپلیکیشن های تاکسی یاب آنلاین استفاده کنید و اگر خارج از کشور بودید اپلیکیشن اوبر که یک تاکسی یاب آنلاین است در 633 شهر دنیا فعال است و می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن ها می‌توانید با یک هزینه‌ی کمتر به مقصد مورد نظرتان بروید.

 

 

اپلیکیشن های مترجم را فراموش نکنید.

 

اگر بلیط هواپیما برای یک کشور خارجی خریده‌اید که چیزی از زبانش نمی‌دانید می‌توانید از برنامه‌های مترجم در موبایلتان استفاده کنید. حتی برنامه‌هایی مثل گوگل ترنسلیت وجود دارند که می‌توانند تابلوها و پوسترها را نیز برای شما ترجمه کنند تا راحت‌تر مسیر خود را پیدا کنید. از این برنامه به صورت آفلاین و بدون اینترنت هم می‌توانید استفاده کنید. گفتنی است که این اپلیکیشن از 52 زبان زنده‌ی دنیا پشتیبانی می‌کند.

می‌توانید قبل از شروع پرواز داخلی یا خارجی فیلم و کتاب‌های الکترونیکی در موبایلتان ذخیره کنید تا در طول پرواز سرگرم باشید و حوصله‌تان سر نرود.

 

 

استفاده از گجت های پوشیدنی را فراموش نکنید.

 

اگر از آن دسته کسانی هستید که ممکن است در طول پرواز داخلی و خارجی با هواپیما یا رفتن به سفر با وسایل نقلیه دیگر دچار حالت تهوع، سرگیجه و ... شوید باید بدانید عینک‌هایی وجود دارد که با ایجاد یک خط افقی مجازی و تعادل بین چشم‌ها و گوش میانی از به وجود آمدن مشکل برای شما جلوگیری می‌کند. این گجت یک وسیله‌ی بسیار مناسب است که باعث لذت بردن این‌گونه افراد از سفر می‌شود.

 

برای دانستن میزان ضربان قلب، کیفیت خواب، تنفس و ... دستبندهایی وجود دارد که می‌توانید از آن ها استفاده کنید. برخی از این دستبندها قابلیت پاسخ دادن به تلفن و گوش دادن به موسیقی  را هم برای کاربران فراهم می‌کنند.

 

 

وسایل ساده را فراموش نکنید.

 

وسایل ساده‌ای وجود دارند که در عین سادگی می‌توانند کمک بسیار زیادی به شما در طول سفر کنند. اگر قصد خریدن بلیط هواپیما را دارید و می‌خواهید با یک پرواز داخلی یا خارجی به سفری هیجان‌انگیز بروید پایه دوربین و پاور بانک را فراموش نکنید.

 

شما برای دسترسی داشتن به اپلیکیشن های موبایل نیاز دارید که آن را روشن نگه دارید اما ممکن است جایی پریز برق برای شارژ کردن موبایل نداشته باشد در این حالت نیاز به پاوربانک دارید. هم‌چنین برای ثبت لحظه‌های زیبای خود در سفر و داشتن عکس‌های زیبا حتماً به یک پایه دوربین نیاز پیدا خواهید کرد.

 

 

به روز باشید!

 

یک شرکت هواپیمایی به نام ایزی جت برنامه‌ای را برای موبایل طراحی کرده است که می‌توان با گرفتن یک اسکرین شات از مقصد مورد نظر بلیط هواپیما برای آن رزرو کرد. متأسفانه این اپلیکیشن فعلاً فقط در مناطق اروپایی و آفریقای شمالی فعال است و در پرواز داخلی نمی‌توانید از آن استفاده کنید. به روز بودن شما و خواندن مطالب جدید باعث می‌شود از وجود چنین اپلیکیشن هایی بی‌خبر نمانید.

 

برای خرید بلیط هواپیما و کسب اطلاعات بیشتر به آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو