چه ایرلاین های خارجی در کشور ما فعالیت می‌کنند؟ (بخش سوم)




 

فعالیت ایرلاین های خارجی در ایران

 

بلیط خارجی سام سیر

 

چه ایرلاین های خارجی در کشور ما فعالیت می‌کنند؟ (بخش سوم)

 

خیلی از مسافران که قصد خرید بلیط هواپیما برای مقصدهای خارجی را دارند به دلیل اینکه ایرلاین های ایرانی اجازه رفتن به یک سری از مقصدها را ندارند مجبور می‌شوند از ایرلاین های خارجی استفاده کنند.

 

در طی سال‌های اخیر به خاطر وجود تحریم‌ها فعالیت ایرلاین های خارجی در ایران کم شده است و حتی تعدادی از آن‌ها دفترهای خود را که برای خرید بلیط هواپیما توسط مسافران برپا شده بود، جمع کردند. همین موضوع باعث شده تا مسافرانی که قصد خرید بلیط خارجی دارند دچار سردرگمی‌شوند. بااین‌حال بازهم تعدادی از ایرلاین های خارجی هستند که به فعالیت خود در کشور ما ادامه می‌دهند که تعدادی از آن‌ها را در دو بخش قبلی به شما معرفی کردیم. در بخش سوم قصد داریم شما را با سایر این ایرلاین ها آشنا کنیم تا راحت تر بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

 

 

هواپیمایی فلای دبی (Flydubai)

 

یکی از ایرلاین های ارزان قیمت برای تهیه ی بلیط هواپیما، ایرلاین فلای دبی می‌باشد که به دولت مرکزی دبی تعلق دارد. دفاتر مرکزی این ایرلاین در ترمینال های دو فرودگاه بین المللی دبی قرار گرفته است. این هواپیمایی دارای 52 فروند هواپیمای مسافربری است و به 90 مقصد در سراسر دنیا پرواز می‌کند که می‌توانید برای هر مقصدی که می‌خواهید بلیط خارجی بخرید. این ایرلاین در فرودگاه های لار، شیراز، اصفهان و مشهد فعالیت می‌کند.

 

 

هواپیمایی امارات (Emirates)

 

بزرگ ترین ایرلاین خاورمیانه هواپیمایی امارات است که نقش بسیار زیادی در انتقال مسافران و فروش بلیط هواپیما دارد. این ایرلاین که در شهر دبی قرار گرفته است، به صورت هفتگی بیش از 3400 پرواز به 142 شهر در جهان انجام می‌دهد و جزو 10 شرکت هواپیمایی برتر در جهان است. این ایرلاین در فرودگاه امام خمینی تهران فعالیت می‌کند و می‌توانید برای رفتن به سفر از این شرکت هواپیمایی بلیط خارجی تهیه کنید.

 

 

آذربایجان ایرلاینز (AZAL)

 

شرکت هواپیمایی آذربایجان ایرلاینز که حمل کننده ی اصلی پرچم کشور آذربایجان است، جزو شرکت های هوایی است که در اتحادیه CIS پیشرو می‌باشد و از معتبرترین عضوهای انجمن حمل و نقل هوایی بین المللی که به IATA معروف است به حساب می‌آید.

 

این ایرلاین برای 40 نقطه ی مختلف در سراسر دنیا بلیط خارجی هواپیما و هم چنین بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی می‌فروشد و به آن نقاط پرواز انجام می‌دهد. مقر اصلی شرکت هواپیمایی آذربایجان در فرودگاه بین المللی حیدر علی اف که در شهر باکو پایتخت آذربایجان است، قرار دارد. آذربایجان ایرلاینز جزو شرکت های هواپیمایی است که هم چنان در ایران فعالیت می‌کند و در فرودگاه بین المللی امام خمینی پروازهای خود را انجام می‌دهد.

 

 

پگاسوس ایرلاینز (Pegasus Airlines)

 

یکی از شرکت های هواپیمایی کشور ترکیه پگاسوس ایرلاینز است که بلیط خارجی با قیمت ارزان را ارائه می‌دهد. این ایرلاین جزو بزرگ ترین شرکت های هوایی ارزان قیمت در قاره اروپا محسوب می شود و فرودگاه اصلی آن نیز فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن است و در فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز پرواز انجام می‌دهد. هم چنین فرودگاه های آدانا، عدنان مندرس، آنتالیا و اسن بوغا از جمله شهرهای مهم این شرکت هواپیمایی محسوب می‌شوند.

 

 

شرکت هواپیمایی ایجین ایرلاینز (Aegean Airlines)

 

شرکت هواپیمایی ایجین ایرلاینز روزانه پروازهای مختلفی از مبدا آتن به مقاصد مختلف داخلی و خارجی انجام می‌دهد و مسافران می‌توانند از آن بلیط خارجی بخرند. این ایرلاین در سال 2009 توانست به عنوان بزرگترین ایرلاین یونان به فعالیت خود ادامه دهد و در سال 2017 برای ششمین سال پی در پی لقب ایرلاین برتر خطوط هوایی اروپا را به دست آورد. این ایرلاین در ایران فعالیت دارد و می‌توانید از آن بلیط هواپیما برای مقاصد خارجی خود را تهیه کنید. ایجین ایرلاینز در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران پروازهای خود را انجام می‌دهد.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو