آب نمای تروی واقع در رم ایتالیا




 

آب نمای تروی ایتالیا

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آب نمای تروی واقع در رم ایتالیا

 

شهر رم با داشتن قدمتی چند هزار ساله یکی از دیدنیترن مناطق از نظر تاریخی میباشد که همه ساله گردشگران با تور ایتالیا برای دیدن این شهر به ایتالیا سفر میکنند. شهر رم از نظر جغرافیایی در قسمت مرکزی و غربی ایتالیا قرار گرفته است. جذابیت این شهر به شکلی است که هر انسانی ترجیح میدهد که حداقل یکبار فرصت دیدن و سفر کردن به این شهر را با استفاده از تور ایتالیا داشته باشد.

 

این شهر بدلیل داشتن آثار و بناهای تاریخی بسیار مورد توجه خیل عظیمی از علاقهمندان به تاریخ ملل مختلف نیز قرار گرفته است برای دیدن این آثار با بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند.

 

سفر گردشگرانی که با پرواز داخلی و خارجی برای دیدن مناطق گردشگری موجود در این شهر به اندازهای بوده است که در سال 2007 رم به عنوان یازدهمین مکان بازدید شده توسط مسافران در جهان، سومین شهر در اروپا و همچنین اولین شهر درایتالیا تبدیل شود.

 

در این شهر مکانهای گردشگری و جاذبههای تاریخی بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت تا در صورت سفر با تور ایتالیا برای دیدن این مناطق به شهر رم سفر کنید و از نزدیک با این مناطق آشنا شوید.

 

 

آب نمای تروی در رم

 

از دیدنیترین مناظر گردشگری که در این شهر وجود دارد این آب نما میباشد که با هنرمندی فراوان طراحی و ساخته شده است. این سازه یکی از مناطقی است که به گردشگرانی که با تور ایتالیا به این کشور سفر کردهاند و با پرواز داخلی به رم رفتهاند پیشنهاد میشود حتما از آن دیدن کنند.

 

این آب نمای زیبا در سال 1762 بدست نیکولا سالوی ساخته است که نمادی از خداوند اقیانوس است که بر ارابهای سوار است و توسط تریتونها که پیام رسانان دریا میباشند کشیده میشود. وجود این اثر هنری و زیبا در این شهر سبب شده تا سالانه گردشگران بسیاری با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنند تا شاهد زیبایی این اثر از نزدیک باشند.

 

در این آب نما جزئیاتی وجود دارد که در زیبایی و منحصر بفرد شدن این بنا تاثیری چشمگیر داشته است بطوریکه افراد زیادی با پرواز داخلی به رم میآیند تا از دیدن این اثر تاریخی لذت ببرند. این مکان بقدری زیباست که در مورد دیدن دوباره آن افرادی که با تهیه بلیط هواپیما و یا انجام پرواز داخلی به این شهر سفر کردهاند باید پشت به حوضچه ایستاده و یک سکه را با دست راستشان از بالای شانه چپشان به داخل آب بیندازند.

 

وجود اینگونه اعتقادات خرافی میتواند نشانی از منحصر بفرد و خاص بودن این آب نمای تاریخی باشد که مسافرانی که با بلیط هواپیما و یا ساکنان ایتالیا که با پرواز داخلی برای دیدن این اثر تاریخی به رم سفر کردهاند بقدری شگفت زده شوند که تصمیم میگیرند برای بار چندم نیز به دیدن این اثر باشکوه بیایند.

 

زیرا اینگونه بنظر میرسد که برای پی بردن به تمام زیبایی  و هنری که در طراحی و ساخت این اثر بکار برده شده است زمان بیشتری نیاز است و مسافرانی که با بلیط هواپیما به این شهر میآیند در هر یک از این سفرها جاذبهای جدید از این آب نما را کشف میکنند و از دیدن آن لذت میبرند.

 

آب نمای تروی در نزدیکی معبد پانتئون و کاخ کوئیرینال قرار گرفته است که از دیگر مناطق گردشگری موجود در این شهر میباشند که در صورت علاقه میتوانید به دیدن این دو اثر تاریخی بروید که زیباییهای منحصر بفرد و خاصی دارند.

 

رم با داشتن مناطق گردشگری و جاذبههای تاریخی به یک مقصد گردشگری تبدیل شده است که گردشگران بسیاری برای دیدن آنها راهی کشور ایتالیا و بخصوص شهر رم میشوند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت سام سیر و خرید بلیط هواپیما به ایتالیا سفر کنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو