پارک ملی کلانک مارسی در فرانسه




 

پارک ملی کلانک مارسی

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

پارک ملی کلانک مارسی در فرانسه

 

فرانسه دارای شهرهای گردشگری و زیبای بسیاری است که یکی از این شهرها مارسی نام دارد که همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تور فرانسه  به این منطقه سفر میکنند. مارسی دارای مساحتی 240 کیلومتر مربعی است که در 862 کیلومتری پاریس و 350 کیلومتری شهر لیون قرار گرفته است و از نظر قدمت، قدیمیترین شهر در فرانسه محسوب میشود.گردشگران بسیاری از سراسر دنیا با خرید بلیط هواپیما به این شهر بندری سفر میکنند تا از جاذبههای موجود در آن دیدن کنند.

 

 مارسی از نظر جمعیتی مقام سوم را در فرانسه به خود اختصاص داده است. تمامی مردمان این منطقه خود را برای ارائه خدمات به گردشگران که با تور فرانسه به شهر میآیند آماده کردهاند در نتیجه انتظار میرود با تهیه بلیط خارجی  و سفر به این شهر لحظات خوشی را سپری کنید.

 

این شهر بندری که توسط یونانیها ساخته شده است امروزه دارای 16 منطه است که جمعیتی حدود یک میلیون در آن زندگی میکنند. در گذشته این شهر با نام ماسالیا در بین مردم یونان و رم شناخته میشد و یکی از مراکز مهم تجارت به حساب میآمده است.

 

در این شهر جاذبههای گردشگری بسیاری وجود دارد که سالانه گردشگران و مسافران زیادی برای دیدن کردن از آنها تور فرانسه را تهیه میکنند و با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر میکنند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبهها خواهیم پرداخت.

 

 

پارک ملی کلانک

 

در جایی که ساحل دریای مدیترانه با رشته کوههای موجود در این منطقه با هم تلاقی دارند در 15 کیلومتری مارسی پارک ملی کلانک قرار گرفته است که با داشتن منظره فوق العاده مقصد گردشگران بسیاری است که با تور فرانسه به این منطقه سفر کرده‏اند.

 

با خرید بلیط هواپیما و سفر به این منطقه میتوانید شاهد منظرهای شگفت انگیز باشید که افراد زیادی برای مشاهده آن از سراسر جهان با تهیه بلیط خارجی به مارسی میآیند تا از نزدیک شاهد این همه زیبایی باشند.

 

کلانک به معنای خلیج کوچک میباشد که دلیل انتخاب این نام برای این منطقه وجود خلیجهای کوچکی بوده است که در این منطقه وجود دارند و به مانند آبددرههایی هستند که از آب زلال این منطقه پر شدهاند و منظرهای چشم نواز را بوجود آوردهاند تا مسافران زیادی برای دیدن آن به خرید تور فرانسه ترغیب شوند و یا حتی شخصا با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنند.

 

بیشتر مسافرانی که با بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند جذب رنگ آبی فیروزهای آبهای این منطقه میشوند. علاوه بر این در پارک ملی کلانک گونههای گیاهی و جانوری کمیاب و یا نایابی وجود دارد که برای دیدن آنها باید با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنید تا بتوانید این گونههای خاص و شگفتانگیز را از نزدیک مشاهده کنید.

 

یکی از گونههای جانوری خاص و منحصر بفردی که در این منطقه زندگی میکند نوعی شاهین است که تنها در این منطقه زندگی میکند و فقط در این پارک ملی قابل مشاهده میباشد. جانور شناسان برای دیدن این پرنده شگفت انگیز با بلیط خارجی به این پارک ملی میآیند تا علاوه بر دیدن این پرنده از نزدیک با زیست بوم آن نیز بیشتر آشنا شوند.

 

در این منطقه برای گردشگرانی که با بلیط خارجی به این منطقه سفر کردهاند تفریحات و سرگرمیهای متنوعی وجود دارد که میتواند پاسخگوی افراد با سلایق و علایق متفاوت باشد. از این سرگرمیها میتوان به قایق سواری، شنا، کایاک سواری اشاره کرد. این منطقه میتواند برای علاقمندان به صخره نوردی نیز بدلیل داشتن کوههای صخرهای جالب توجه باشد.

 

برای قایق سواری میتوانید از تور راهنمای قایها که برای گردشگران در نظر گرفته شده است استفاده کنید و لحظات شگفت انگیزی را برای خود رقم بزنید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو