برای مشتاق کردن فرزندانی که علاقه‌ای به سفر با خانواده را ندارند، چه‌کارهایی کنیم؟ (بخش اول)




 

مشتاق کردن فرزندان به سفر

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

معمولاً اکثر خانواده‌هایی که فرزند دارند، در زمان مسافرت رفتن دچار مشکل می‌شوند. زیرا اکثر فرزندان علاقه‌ای به مسافرت رفتن با خانواده را ندارند. در این مطلب می‌خواهیم مختصر توضیحی درباره‌ی روش‌هایی که فرزندان را به مسافرت رفتن مشتاق می‌کند، در اختیار شما قرار دهیم.

تقریباً همه‌ی خانواده‌ها با مخالفت فرزندان اشان برای سفر رفتن مواجه شده‌اند. معمولاً کودکان که سن اشان بالا می‌رود علاقه‌ای به سفر با خانواده را، حتی با پرواز خارجی یا پرواز داخلی ندارند. با ما همراه باشید تا درباره سوق دادن فرزندان به سفر با خانواده را برای شما شرح دهیم.

بعضی از والدین گمان می‌کنند که چون فرزندان تحت تکلف آنها هستند پس باید هر جا که آنها رفتند با آنها بیایند حتی اگر علاقه‌ای به آنجا نداشته باشند. این طرز فکر تنها برای خانواده‌هایی است که گمان می‌کنند می‌توانند سفری شاد و جذاب برای فرزند بی‌میلشان بسازند و تجربه‌ی خوبی در ذهنشان ایجاد کنند.

اما این‌گونه نیست اگر قصد دارید که خاطره‌ی خوب برای همه اعضای خانواده ایجاد کنید بهتر است فرزندتان را برای سفر رفتن حتی از طریق پرواز داخلی یا پرواز خارجی اجبار نکنید.

 سعی کنید دلیل علاقه نداشتن فرزندان را درک کنید.

 

سفر با کودکان

 

حتماً برای سفر رفتن و انتخاب مقصد با فرزندان خود مشورت کنید حتی اگر قرار است با پرواز داخلی یا پرواز خارجی سفر کنید. در صورتی متوجه شدید آنها برای سفر بی‌میلی هستند حتماً با آنها صحبت و دلیل بی‌میلی آنها را بپرسید.

دلیل فرزندان حتماً این نیست که نمی‌خواهند با شما به سفر بیایند. ممکن است دلیل آن کسل‌کننده بودن سفر و یا دلتنگ شدن آنها برای دوستانشان باشد یا حتی ممکن است از ماندن در هتل به همراه خواهر یا بردار بازیگوش اشان خسته می‌شوند و یا از پرواز خارجی یا پرواز داخلی ترس دارند.

چنانچه با پرسیدن و صحبت کردن با آنها دلیل اصلی را متوجه نشدید مهم نیست، نکته مهم آن این است که شما تلاش خود را کرده‌اید.

 

 

 فرزندان را در برنامه‌ریزی برای سفر شریک کنید

 

ممکن است یکی از دلایلی که فرزندان را در سفر با خانواده بی‌میل می‌کند، بازدید از مکان‌های تاریخی است. زیرا فرزندان مکان‌های جذاب و پرهیجان را بیشتر دوست دارند. بنابراین برای اینکه فرزندان نسبت به سفر با خانواده بی‌میل نشوند بهتر است در برنامه‌ریزی سفر با آن‌ها مشورت کنید.

مثلاً برای خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا پرواز خارجی، رفتن به کدام مکان دیدنی مقصد، خوردن چه غذایی در چه رستورانی و... از آنها نظر بپرسید.

فردی در سفر اخیرش این‌گونه بیان کرده: ما در سفر اخیرمان به پاریس وقتی به برنامه‌ی سفرمان دیزنی لند پاریس را اضافه کردیم و از آن دیدن کردیم، متوجه شدیم که دختر 12 ساله‌ام چقدر از این مکان لذت برد.

 

 

برنامه‌ریزی سفر با کودکان

 

حتماً با توجه به علایق فرزندان اتان مقصد موردنظر را انتخاب کنید تا آنها از سفر با شما لذت ببرند و نسبت به سفر با خانواده حتی با پرواز داخلی یا پرواز خارجی بی‌میل نشوند.

فردی دیگری دراین‌باره می‌گوید: وقتی می‌خواستم مقصدی را برای سفر انتخاب کنم علایق پسر 11 ساله‌ام را در این انتخاب در نظر گرفتم. پسر من به‌شدت به بیسبال و مانگا علاقه داشت به همین دلیل من ژاپن را برای این سفر انتخاب کردم.

ما در این سفر اوقات بسیار خوبی در تماشای بیسبال در توکیو داشتیم همچنین پسرم از خرید مجموعه کتاب‌های منگا بسیار خوشحال شد.

 

سفر با بچه‌ها

 

اگر مخالفت فرزندانتان وجود خواهر یا بردار بازیگوش در اتاق آنها است، شما می‌توانید به‌جای رزرو هتل از هتل آپارتمان‌های سه‌خوابه برای مسافرت خود رزرو کنید تا فرزندتان فضای لازم را برای استراحت داشته باشد.

درست است که شما با این کار هزینه‌ی زیادی صرف می‌کنید اما بدانید که با این کار فرزندان خود را راضی نگه می‌دارید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو