در سفرهای هوایی بدون اینترنت چه کار کنیم؟




 

سفرهای هوایی بدون اینترنت

 

پرواز خارجی سام سیر

در پرواز داخلی یا خارجی طولانی مدت، اکثر افراد احساس خستگی و کلافگی می‌کنند. در این زمان‌ها بهترین راه‌حلی که می‌تواند مانع خستگی و کلافگی شما شود، استفاده از برنامه‌های داخل گوشی همراه است.

قبل از خرید بلیط هواپیما حتماً از مدت زمان پرواز اطلاعات کسب کنید.

مسافران در طول پرواز داخلی یا خارجی  که زمان زیادی را باید در داخل هواپیما سپری کنند، موارد زیادی برای سپری کردن وقت خود وجود ندارد و تنها مواردی مثل مطالعه و استراحت و خوردن خوراکی  برای آن‌ها وجود دارد زیرا آن‌ها خیلی نمی‌توانند از جای خود بلند شوند و تحرک داشته باشند.

بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما حتماً به فکر سپری کردن زمان خود در داخل هواپیما باشید.

البته امروزه با وجود برنامه‌های متنوع در داخل تلفن‌های همراه، افراد می‌توانند با استفاده از آن‌ها در طول پرواز داخلی یا خارجی وقت خود را سپری کنند و اوقات خوبی را داشته باشند.

بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما به دنبال برنامه‌های جالب گوشی همراه باشید.

 

تماشای فیلم

 

برنامه موردنیاز:  Amazon Prime  (آمازون پرایم)

اگر برنامه آمازون پرایم یا هر برنامه‌ای که مربوط  به پخش فیلم به صورت آفلاین است را دارید می‌توانید در طول پرواز داخلی یا خارجی  فیلم تماشا کنید. البته ناگفته نماند که قبل از پرواز چک کنید که برنامه‌ی تماشای فیلم در پرواز قابل پخش است یا این قابلیت را ندارد.

علاوه بر برنامه‌ی پخش فیلم می‌توانید برنامه‌های مربوط به پخش موزیک را نیز دانلود کنید و در طول پرواز داخلی و یا خارجی به آهنگ‌ها و آلبوم‌های موردعلاقه اتان گوش دهید. برنامه‌های موسیقی مثل Apple Musicو یا Spotify و ... .

بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما به دنبال چنین برنامه‌هایی باشید.

 

مطالعه کتاب‌های الکترونیک (e-book)

 

برنامه‌های موردنیاز: AppleBooks، Amazon Kindle

چنانچه به مطالعه کتاب علاقه دارید می‌توانید از فرصت به وجود آمده استفاده کنید و با استفاده از برنامه‌های موجود در این خصوص در طول پرواز داخلی یا خارجی به مطالعه کتاب بپردازید. برنامه‌های مثل iBook یا Amazon Kindle .

شما با استفاده از برنامه‌های کتاب‌خوانی در داخل تلفن همراه می‌توانید در هر جا و در هر مکان از آن استفاده کنید و دیگر نیازی نیست که کتاب‌های سنگین را با خود حمل کنید. شما با دانلود و نصب این برنامه می‌توانید با استفاده از وای فای کتاب‌های موردعلاقه‌ی خود را دانلود کنید و در طول پرواز داخلی یا خارجی آن را بخوانید.

شما می‌توانید از طریق وای فای های فرودگاه‌ها نیز کتاب‌های موردعلاقه‌ی خود را دانلود کنید. نسخه ایرانی این برنامه نیز وجود دارد فقط کافی است در اینترنت سرچ کنید و اسم آن را پیدا کنید.

بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما به دنبال دانلود این برنامه‌ها باشید.

 

 

کتاب‌های صوتی

 

برنامه موردنیاز: Audible

چنانچه علاقه‌ای به خواندن کتاب ندارید و دوست دارید یکی آن را برای شما بخواند، می‌توانید از برنامه‌های کتاب صوتی استفاده کنید. برنامه‌هایی مثل Audible که بیشتر از 180000 عنوان کتاب در آن وجود دارد. در این برنامه پرفروش‌ترین و جدیدترین کتاب‌ها وجود دارد که گویندگان معروف آن‌ها را خوانده‌اند.

شما می‌توانید در طول  پرواز داخلی یا خارجی با گوش دادن به این کتاب‌ها وقت خود را سپری کنید. برنامه‌ی ایرانی نیز در این خصوص وجود دارد می‌توانید آن را دانلود کنید.

بنابراین بعد از خرید بلیط هواپیما برای پرواز داخلی یا خارجی طولانی مدت، به فکر دانلود این برنامه‌ها باشید.

 

خلاقیت

 

برنامه‌های موردنیاز: (Fifty Three ، Apple Notes (iOS 12

چنانچه دوست دارید کارهایی خلاقانه انجام می‌دهید می‌توانید در طول پرواز داخلی یا خارجی با استفاده از این برنامه تصاویری زیبا بکشید یا حتی یادداشت بنویسید.

 

بارگذاری پادکست

 

برنامه‌های موردنیاز: Stitcher، Overcast و Apple Podcasts

می‌توانید در طول پرواز داخلی یا خارجی در رابطه با هر موضوعی که دوست دارید پادکست درست کنید. این کار ممکن است برای همراهانتان نیز جالب باشد.

 

یادگیری زبان

 

برنامه موردنیاز: Duolingo

برنامه‌های مربوط به آموزش زبان بسیار متنوع است اما  برنامه متناسبی که درس‌های آن کوتاه است برنامه‌ی Duolingo است. اگر شما به یادگیری زبان علاقه دارید می‌توانید با استفاده از این برنامه‌ها در طول پرواز داخلی یا خارجی، اندکی زبان یاد بگیرید و با چند لغت مقصد خود آشنا شوید.

شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر رفته و در بخش خرید بلیط هواپیما بلیط موردنظر خود را خریداری کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو