شهر شامونیکس در فرانسه




 

شهر شامونیکس در فرانسه

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با شهر شامونیکس در فرانسه

 

فرانسه یکی از یهترین کشورهای اروپایی از لحاظ گردشگری بحساب میآید که همه ساله گردشگران زیادی برای مشاهده جاذبههای گردشگری موجود در این کشور با تور فرانسه  به منطقه سفر میکنند تا شاهد زیباییهای این کشور از نزدیک باشند.

این کشور بسیار زیبا که در بخش جنوب غربی اروپا قرار گرفته است با داشتن مساحتی بالغ بر 643 کیلومتر مربع بزرگترین کشور در منطقه اروپای غربی و اتحادیه اروپا و در سطح قارهای سومین کشور بزرگ قاره اروپا به حساب میآید. سالانه تعداد زیادی گردشگر برای آشنایی بیشتر با این کشور با بلیط هواپیما به این کشور سفر میکنند.

البته قرار گرفتن این کشور در کنار کشورهایی چون آلمان، سوئیس، ایتالیا و بلژیک در پیشرفتهایی که این کشور داشته تاثیر بسزایی داشته است. این کشور بدلیل داشتن وسعت جغرافیایی نسبتا بزرگ از تنوع آب و هوایی زیادی بهره میبرد این موضوع باعث بوجود آمدن مناظر طبیعی متفاوتی در این کشور شده است بطوریکه همه ساله گردشگران برای دیدن آنها با خرید بلیط هواپیما به فرانسه سفر میکنند.

این کشور بدلیل داشتن انواع دشتها، کوهستانها، سواحل و رشته کوههای مرتفع به یک منطقه گردشگری و توریستی تبدیل شده است که این گردشگران با تور فرانسه به دیدن زیباییهای موجود در این کشور میپردازند.

در جهان تنها سه کشور وجود دارند که از سواحل آنها میتوان به دریای اطلس دسترسی داشت که یکی از این سه کشور فرانسه میباشد. وجود این امر بیانگر وسعت زیاد این کشور است که جهانگردان با بلیط هواپیما به آن سفر میکنند تا در دشتهای پهناور آن به گشت و گزار بپردازند.

این کشور با داشتن جمعیتی 69 میلیون نفری در رتبه دوم از نظر میزان جمعیت در اتحادیه اروپا قرار دارد. اکثر مردم فرانسه به زبان فرانسوی که زبان اصلی و رسمی جمهوری فرانسه میباشد صحبت میکنند. در صورتیکه قصد سفر به این کشور را با خرید بلیط هواپیما دارید بهتر است چند کلمهای فرانسه بلد باشید تا در صو رت نیاز ازآن استفاده کنید.

در فرانسه شهرهای گردشگری و توریستی زیادی وجود دارد که یکی از آنها شامونیکس است که برخی از مسافران که با تور فرانسه به این کشور سفر کردهاند به این شهر نیز میروند تا از مناطق گردشگری آن دیدن بعمل آورند. در ادامه به معرفی این شهر در فرانسه خواهیم پرداخت.

 

شامونیکس

 

این شهر که در قلب آلپ قرار دارد از زیباترین شهرهای فرانسه میباشد که جهانگردان زیادی با بلیط هواپیما برای دیدن این منطقه راهی فرانسه شدهاند. در منطقه انجام ورزشهای زمستانی بسیار رواج دارد و سالانه پذیرای ورزشکارانی در زمینههای مختلف است که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند تا لذت واقعی ورزشهای زمستانی را در این منطقه پوشیده شده از برف و یخ بچشند.

شامونیکس بدلیل اینکه اولین میزبان بازیهای زمستانی المپیک در سال 1924 بود توانست نام خود را در تاریخ ثبت و ماندگار کند. برای سفر به این منطقه زیبا میتوانید با خرید تور فرانسه و بلیط هواپیما اقدام کنید.

این منطقه با داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان است که با خرید بلیط هواپیما و تور فرانسه به این مکان سفر کردهاند. از جاذبههای گردشگری این منطقه میتوان به مونت بلاک که بلندترین کوه در منطقه اروپا غربی است اشاره کرد.

در شامونیکس محلهای اقامتی لوکسی وجود دارد که برای استراحت مکانی فوق العاده است تا گردشگران که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردهاند بتوانند در مکانی آرام و راحت به استراحت بپردازند.

البته برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند امکان زدن کمپ در طبیعت نیز وجود دارد. این تصمیم با شماست که میخواهید شب خود را در یک هتل لوکس سپری کنید یا در یک کمپ در دل طبیعت.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو