آشنایی با میدان ناوونا شهر رم درایتالیا




 

میدان ناوونا رم درایتالیا

 

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با میدان ناوونا شهر رم درایتالیا

 

رم از شهرهای گردگشری و توریستی ایتالیا میباشد که همه ساله گردشگران بسیاری با تهیه تور ایتالیا  به این شهر سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورند.

زمانی که شما با خرید بلیط هواپیما قصد سفر به یک منطقه توریستی مانند رم را دارید باید از این موضوع آگاه باشید که در این شهر قطعا تمامی شرایط مساعد برای مسافرانی که با پرواز داخلی یا خارجی به عنوان گردشگر وارد این شهر میشوند مهیا باشد تا مسافران کمترین دردسر و تنش را در سفر به این گونه شهرها داشته باشند.

رم یکی از بزرگترین شهرهای ایالیا میباشد که از نظر توریستی شهری مهم برای این کشور به حساب میآید و این شهر سعی بدلیل ارائه مناسب خدمات به گردشگرانی که با تور ایتالیا به این شهر میآیند در ردیف بهترین شهرهای توریستی در جهان قرار دارد.

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز داخلی  یا خارجی وارد این شهر از ایتالیا شدید نیازی نیست که در مورد محل اقامتتان نگرانیای داشته باشید زیرا در این شهر میتوانید با توجه به هزینهای که مدنظر دارید در هتلها، هاستلها و مسافرخانههایی که برای گردشگران در نظر گرفته شده است اقامت پیدا کنید.

زمانی که با تور ایتالیا به این شهر سفر کردید برای خورد و خوراک محلهای متفاوت با هزینههای مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال شما برای خوردن یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان باید هزینه 15 یورویی را بپردازید و برای صرف کردن یک وعده دو نفره در رستورانی متوسط نیاز است 50 یورو هزینه کنید. افرادی که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز داخلی به این شهر سفر کردهاند برای کاهش هزینهها میتوانند از منوهای مک دونالد در این شهر بهره ببرند که ارزانتر است.

در این شهر آثار و بناهای تاریخی فراوانی وجود دارد که همه ساله گرگشران بسیاری برای دیدن آنها با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند در ادامه به معرفی برخی از این مکانها خواهیم پرداخت.

 

میدان ناوونا

 

این میدان که دارای قدمتی نزدیک به 15 قرن است در محل استادیوم دومیتیان قرار گرفته است که بسیاری از علاقهمندان به آثار تاریخی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز داخلی به این شهر میآیند و از این بنای تاریخی دیدن میکنند.

این میدان که یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشد در نزدیکی جاذبههای تاریخی دیگر شهر یعنی پانتئون و آب نمای تروی قرار گرفته است که میتوانید با سفر با تور ایتالیا به این شهر و دیدن کردن از این اثر تاریخی با صرف زمان کمی به بازدید از آثار تاریخی موجود در اطراف آن نیز بپردازید.

زمانی که برای دیدن این میدان اقدام میکنید در اطراف میدان دستفروشانی را نظاره میکنید که در کنار هنرمندان در حال فروش هستند و فضایی جالب را برای گردشگران که با خرید بلیط هواپیما به منطقه سفر کردهاند بوجود آوردهاند.

علاوه براین ساختمانها و بناها در اطراف میدان به گونه‏ای طراحی و ساخته شدهاند که جلوهی بصری خاصی را به این میدان تاریخی بخشیدهاند. در این میدان زیبای تاریخی چندین آب نمای با نامهای آب نمای دل مورو و آبنمای نپتون میباشند که جلوهای خاص و منحصربفرد به این میدان دادهاند و مسافرانی که با پرواز داخلی برای دیدن این میدان تاریخی به رم سفر کردهاند از دیدن زیبایی آنها شگفت زده میشوند.

علاوهبر این موارد کاخ براسکی، کاخ پامفیلی و کلیسای سنت آگنس نیز در این میدان قرار گرفتهاند که وجود این آثار تاریخی در کنار هم این میدان را به یکی از بهترین جاذبههای موجود در شهر رم تبدیل کرده است که افراد زیادی برای دیدن آنها از سرتاسر جهان به شهر رم سفر میکنند تا از نزدیک شاهد این همه زیبایی باشند.(  می توانید از سایت آژانس هواپیمایی سام سیر  خرید بلیط هواپیما ی کشور چین را انجام دهید.)

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید÷



نظرتان را بنویسید







منو