درباره ی پارک ایبیراپوئرا سائوپائولو برزیل چه می دانید؟




 

پارک ایبیراپوئرا سائوپائولو برزیل

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

درباره ی پارک ایبیراپوئرا سائوپائولو برزیل چه می دانید؟

 

شهر سائو پائولو یکی از بزرگترین شهرهای موجود در برزیل میباشد که از نظر جمعیت نیز در گروه پرجمعیتترین شهرهای جهان قرار گرفته است که همه ساله گردشگران زیادی از سراسر جهان برای دیدن آن به این با تور برزیل به این منطقه از جهان سفر می‏کنند.

 

یکی از جذابیتهای این شهر هیجان و شلوغی است که دلیل آن داشتن مردمی سرزنده و شاد است. در صورتیکه علاقه دارید این شور و هیجان را از نزدیک مشاهده کنید میتوانید با بلیط هواپیما به برزیل سفر کنید. در این شهر تئاترها و سالنهای سینمای بسیاری وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید از آنها دیدن کنید.

 

زمانی که در خیابانهای این شهر در حال پیاده روی هستید رستورانها و غذاخوریهای زیادی را خواهید دید که غذاهایی لذیذ و خوشمزه در آنها طبخ میشود و میتوانید با چشیدن طعم آنها لذت ببرید. این شهر دارای جاذبههای گردشگری بسیاری است که به سبب آنها این شهر به یک منطقه توریستی تبدیل شده است و افراد زیادی با خرید بلیط خارجی راهی برزیل میشوند تا از این شهر زیبا دیدن کنند و سفری لذت بخش را برای خود رقم بزنند.

 

در ادامه به معرفی برخی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت که بسیاری از گردشگران برای دیدن آنها با تور برزیل به این شهر سفر میکنند تا این جاذبهها را از نزدیک نظارهگر باشند.

 

 

پارک ایبیراپوئرا

 

این پارک توسط رابرتو برل مارکس که از طراحان بنام میباشد طراحی شده است. محل قرار گیری این پارک در نزدیکی یک دریاچه است که تلفیق این دو با هم یک منظره فوقالعاده بوجود آورده است که برای دیدن آن گردشگرانی از سراسر دنیا با تور برزیل و خرید بلیط هواپیما وارد این شهر میشوند.

 

در این پارک ساختمانهایی نیز ساخته شده است که طراحیهای آن برعهده طراحی با نام اسکار نیمیر بوده است که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. در این پارک مناظر طبیعی بسیاری وجود دارد که هرکدام از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار است و افرادی که با بلیط خارجی به دیدن این مناظر و جاذبهها میآیند با دیدن آنها هیجان زده میشوند.

 

وجود فضای سبزی بسیار بزرگ که برای تزئین آن از مجسمههای یاد بود استفاده شده است، موزههایی که برای عموم قرار داده شده است، زمینهای بازی، باغها، مسیرهایی برای دوچرخه سواران، استخرها و فضاهایی برای اجرای نمایش همگی از جاذبههای این پارک شگفت انگیز زیبا میباشند که برای دیدن آن گردشگران زیادی از سراسر دنیا با تور برزیل و بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند.

 

موزههایی که در این پارک قرار گرفتهاند مکان مناسبی برای گردشگرانی است که با بلیط خارجی به این شهر سفر کردهاند و علاقهمند هستند در مورد تاریخ و فرهنگ این شهر بیشتر بدانند و با آداب و رسوم مردمان این نقطه از جهان بیشتر آشنا شوند. از این رو این پارک مانند ویترینی است که گردشگرانی که با تور برزیل به این شهر سفر کردهاند میتوانند با نگاه کردن به آن اطلاعات زیادی را در مورد این شهر بدست آورند.

 

در این پارک برای اینکه یاد افرادی که در سال 1932 برای دستیابی به قانون اساسی جدید و اصلاح شده جان خود را از دست دادهاند یک ستون طراحی و ساخته شده است که در صورتیکه با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید از آن دیدن کنید. علاوه بر اینها در این پارک سالن موسیقی پیشرفتهای ساخته شده است که در آن بهترین کنسرتها انجام میشود و افراد زیادی برای شرکت کردن در آنها با بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر میآیند. این پارک یکی از بزرگترین پارکهای موجود در آمریکای لاتین میباشد که به عنوان یک جاذبه توریستی در جهان شناخته شده است.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری برزیل روی لینک تور برزیل کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو