تحصیل در مونترال کانادا




 

تحصیل در مونترال کانادا

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

با تحصیل در مونترال کانادا آشنا شوید.

 

بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل اقدام به اخذ ویزای کانادا کرده و پس از پیدا کردن شهر مناسب و خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر می‌کنند. یکی از این شهرهای فرانسوی، مونترال می‌باشد که بزرگ‌ترین شهر استان کبک است. دارندگان ویزای کانادا باید بدانند که مونترال در سال ۲۰۱۷ رتبه اول را در رده‌بندی بهترین شهرهای دانشجویی جهان که توسط موسسه اعتبارسنجی QS انجام گرفت، به خود اختصاص داد. اگر قصد دارید برای تحصیل در این شهر ویزای کانادا را دریافت کنید و یا می‌خواهید با خرید بلیط هواپیما و سفر کردن به پایتخت فرهنگی کانادا از جاذبه‌های آن دیدن کنید با ما در این مقاله همراه باشید.

 

 

شهر رنگارنگ مونترال

 

مونترال در استانی قرار گرفته است که مردمان آن عمدتا فرانسوی زبان هستند. این شهر ترکیبی از فرهنگ‌ها و زندگی پر جنب و جوش مردمانی از سراسر جهان است. پس از اخذ ویزای کانادا می‌توانید از مونترال دیدن کنید و با شرکت در جشنواره سالانه عمومی نقاشی‌های دیواری، انعکاس بافت متنوع فرهنگی را در این صحنه‌های هنری خلق شده، شاهد باشید. سفر به شهر مونترال رنگارنگ حتما تجربه کنید و از جاذبه‌های دیدنی آن لذت ببرید.

 

 

مونترال حس بودن در وطن را در شما القا می‌کند

 

افرادی که با ویزای کانادا به مونترال سفر کرده‌اند می‌دانند که این شهر با داشتن مردمان بومی با رفتاری دوستانه، احساس آرامش و آسایش را در هر گردشگری بوجود می‌آورد. مونترال دارای بافت فرهنگی متنوعی است از این رو به عنوان شهری اسرارآمیز شناخته می‌شود. با خرید بلیط هواپیما می‌توانید از نزدیک با فرهنگ مردمان این شهر آشنا شده  و حس راحتی همچون زادگاه خود را تجربه کنید.

 

 

روزهای زمستانی لذت‌بخش

 

زمستان‌های زیبا و یخی کشور کانادا معروف است پس اگر به ورزش‌های زمستانی علاقه دارید بهتر است با ویزای کانادا خود در فصل زمستان به این کشور سفر کنید. شهر مونترال نیز به عنوان یکی از شهرهای کشور کانادا از این امر مستثنی نیست و در ماه ژانویه درجه حرارت هوای آن به حدود منفی ۱۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. اگر به فعالیت‌هایی نظیر اسکیت روی یخ و دیدار از شهرزیرزمینی غار مانند علاقه دارید همین الان برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. همچنین می‌توانید از بسیاری از جشن‌هایی که در بازار قدیمی‌ترین بخش شهر برپا می‌شود نیز دیدن کنید.

 

 

مونترال در فصل تابستان

 

اخذ ویزای کانادا در فصل تابستان هم لذت کمی ندارد. منطقه قدیمی بندر مونترال، با چشم‌اندازی از رودخانه Saint Lawrence River تفرجگاهی خیره‌کننده برای مسافرانی است که این مقصد را برای خرید بلیط هواپیما و سفر خود انتخاب کرده‌اند. پارک‌های انبوه و متنوع، کافی شاپ‌ها و تراس‌های شگفت‌انگیز در ماه‌های گرم سال زمان خالی برای شما باقی نمی‌گذارد.

 

 

طعم بی‌نظیر غذاهای مونترال

 

مونترال به دلیل داشتن ریشه‌های تاریخی به شهری چند فرهنگی در میان دارندگان ویزای کانادا و گردشگران تبدیل شده است. این شهر به عنوان یک بندر اصلی در کانادا یکی از دلایل خرید بلیط هواپیما کانادا به حساب می‌آید. بسیاری از افراد پس از اخذ ویزای کانادا و سفر به این شهر توانسته‌اند با جستجو در رستوران‌های مونترال تجربه‌ای متفاوت از ترکیب فرهنگ‌های مختلف را در منوهای غذایی بدست آورند. مونترال پس از نیویورک در آمریکا، بیشترین تعداد رستوران‌ها را بطور سرانه در آمریکای شمالی دارا می‌باشد.

 

 

مونترال ترکیبی از عناصر و بناهای قدیمی

 

گردشگرانی که از این شهر دیدن کرده‌اند، تاریخ مونترال را در گوشه و کنار اطراف خود به خوبی مشاهده کرده‌اند و این ویژگی یکی از اولین نکاتی است که در مونترال نظر و توجه همگان را به خود جلب می‌کند. تصاویر و بناهای یادبود گذشته مانند کلیسای سلطنتی Notre-Dame که در هر گوشه از خیابان‌های مونترال قابل رویت است می‌تواند برای دارندگان ویزای کانادا هیجان‌انگیز باشد.



نظرتان را بنویسید







منو