فرهنگ مردم بالی و اندونزی(بخش اول)




فرهنگ مردم بالی و اندونزی

 

بلیط هواپیما سام سیر

 


بالی بدلیل داشتن مناظر فوق‎العاده زیبا و چشم اندازهای طبیعی فراوان مقصدی مناسب برای علاق‎مندان به طبیعت است که می‎توانند با تور بالی به این منطقه زیبا سفر کنند و زیبایی‎های موجود در این منطقه را از نزدیک نظاره کنند.

 

در این جزیره جاذبه‎های گردشگری طبیعی که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است که با بلیط خارجی  به این منطقه سفر می‎کنند تا از آنها دیدن کنند سواحل با امواج فوق‎العاده و بی‎نظیر ، چشمه‎های آب گرم، آتشفشان‎های پوشیده شده از درختان و ... می‎باشند.

 

گردشگران بسیاری برای دیدن این جاذبه‎ها در زمان‎های مختلف با تهیه بلیط ارزان هواپیما به این منطقه سفر می‎کنند تا با این جزیره و مردمان آن از نزدیک آشنا شوند و فرهنگ و آداب و رسوم آنها را بیشتر بشناسند.

 

در هنگام سفر به این منطقه مانند دیگر کشورهای استوایی باید به تنوع آب و هوایی موجود در آن توجه کنید و با به همراه بردن لوازم مورد سفری راحت را برای خود فراهم کنید. در اینگونه سفرها همواره لباس راحت به همراه داشته باشید.

 

یکی از معضلات همیشگی در سفر به نواحی استوایی نیش حشرات است پس سعی کنید زمانی که با تور بالی به این منطقه سفر می‎کنید ضد آفتاب و پمادهای مورد نیاز را با مشورت پزشک به همراه خود به این سفر ببرید.

 

برای اینکه سفری راحت‎تر و لذت بخش‎تر داشته باشید بهتر است قبل از تهیه تور بالی و خرید بلیط خارجی مقداری با فرهنگ و آداب و رسوم رایج در این منطقه باشید تا بتوانید در سفرتان به آسانی با اهالی این منطقه ارتباط برقرار کنید و در صورت نیاز از آنها کمک بگیرید.

 

مردمان این کشور انسان‎هایی بسیار خونگرم هستند که در ارتباط اولیه با آنها این موضوع را خواهید فهمید و این برخورد صمیمانه بقدریست که حتی برای معرفی خود می‎توانید از نام کوچک خود استفاده کنید.

در صورتیکه با تور بالی و خرید بلیط ازران هواپیما به این منطقه سفر کردید سعی کنید در برخورد با افراد مسن دقت بیشتری داشته باشید زیرا در این منطقه برای افراد مسن احترام زیادی قائل هستند به گونه‎ای که برای صدا کردن نام این افراد حتما از پیشوندهایی استفاده می‎کنند که این پیشوند برای آقایان پاک یا باپاک می‎باشد و برای خانوم‎ها از پیشوند بو یا ایبو استفاده می‎کنند.

 

اگر در صورتیکه به کمک فردی احتیاج پیدا کردید و آن فرد به شما کمک کرد با کلمه تریماکاسی از او قدردانی کنید. در این منطقه سوال کردن درباره برخی از مسائل خصوصی افراد امری عادی به نظر می‎آید و بسیار رایج است. سوالاتی که در مورد سن افراد و وضعیت تاهل آنها پرسیده می‎شود.

 

زمانی که با تور بالی به این منطقه سفر کردید و شخصی از شما سوالی پرسید که علاقه‎ای به پاسخ به آن سوال ندارید می‎توانید پاسخی مبهم دهید یا با شوخی موضوع بحث را عوض کنید.

 

اهالی این منطقه زمانی که با افرادی که با بلیط ارزان هواپیما یا بلیط خارجی به این جزیره سفر کرده‎اند مواجه می‎شوند و صحبت می‎کنند علاقه بسیاری درشنیدن برخی از کلمات رایج در زبان خود را دارند. در صورتیکه قصد تهیه بلیط خارجی و یا بلیط ارزان هواپیما برای سفر به این منطقه را دارید بهتر است قبل از سفر مقداری با زبان رایج در این منطقه که مالایایی است آشنا شوید.

 

موضوع جالب توجه درباره زبان این منطق این است که در آن کلمات فارسی نیز موجود است. در زبان این منطقه 300 واژه فارسی وجود دارد که در زمان سفر به این منطقه با تهیه بلیط خارجی و یا خرید بلیط ارزان هواپیما با ترفندهای مختلف از این کلمات می‎توانید استفاده کنید.

 

مردم این منطقه بسبت به ادب و احترام بسیار حساس هستند به گونه‎ای که حرف زدن با صدای بلند را نوعی بی احترامی می‎دانند.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو