آشنایی با تپه پالاتین در شهر رم ایتالیا




 

تپه پالاتین در شهر رم

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با تپه پالاتین در شهر رم ایتالیا

 

رم یکی از شهرهای گردشگری ایتالیا میباشد که همه ساله افراد زیادی با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند تا جاذبههای تاریخی و گردشگری موجود در این شهر را از نزدیک مشاهده کنند. رم از قدیمی و کهنترین شهرهای ایتالیا میباشد که از نظر مساحت بزرگترین شهر ایتالیا محسوب می‌شود  و با داشتن جمعیتی دو میلیون نفری بیشترین جمعیت ساکن در ایتالیا را نیز به خود اختصاص داده است.

 

بدلیل قدمت تاریخی این شهر این شهر دارای جاذبههای گردشگری تاریخی بسیاری است که وجود همین آثار این شهر را به یک شهر توریستی در ایتالیا تبدیل کرده است که همه ساله گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند تا با تاریخ غنیای که در این منطقه وجود دارد بیشتر آشنا شوند و آثار تاریخی به جا مانده از دوران مختلف تاریخ را از نزدیک مشاهده کنند.

 

در ادامه به معرفی برخی از این آثار و جاذبههای گردگشری خواهیم پرداخت که سبب شده گردشگران با خرید بلیط خارجی به این شهر سفر کنند تا از این جاذبهها از نزدیک آشنا شوند.

 

 

تپه پالاتین

 

این مکان را میتوان قدیمیترین بنا موجود در رم دانست که در مرکزیترین تپه موجود در منطقه تیبر میباشد. گردشگران بسیاری برای دیدن این اثر تاریخی فوقالعاده با تور ایتالیا به این منطقه سفر میکنند تا زیباییهای موجود در این بنا را از نزدیک مشاهده کنند. اگر بخواهیم این تپه را با انجمن رمی از نظر ارتفاع مقایسه کنیم این تپه در ارتفاع 40 متری از این انجمن قرار گرفته است که برای دیدن آن میتوانید با خرید بلیط هواپیما و تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر کنید.

 

بدلیل مرتفع بودن این بنای تاریخی میتوانید از روی این تپه ویرانههای باقی مانده از انجمن رمی را مشاهده کنید و از این منطقه میتوانید بیشتر به وسعت و عظمت شهر رم پی ببرید. در صورتیکه علاقه دارید به این شهر سفر کنید و از آثار تاریخی و جاذبههای گردشگری موجود در این منطقه دیدن بعمل آورید میتوانید از تور ایتالیا استفاده کنید تا در کنار داشتن سفری لذت بخش از مکانهای گردشگری موجود در این منطقه نیز دیدن کنید.

 

بر طبق افسانه‏هایی که در مورد این تپه در رم رواج دارد این است که این تپه محلی است که در آن رومولوس و رموس افسانهای پیدا شدند و شهر رم را بنا نهادند. در این منطقه آثار تاریخی از جمله ویرانههای باقی مانده از کاخ فلاویان و معبد سیبل وجود دارند و مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به رم سفر کردهاند در کنار دیدن کردن از این تپه از آثار موجود در کنار آن نیز میتوانند دیدن کنند.

 

بلیطهایی که در این منطقه به گردشگرانی که با تور ایتالیا به این منطقه سفر کردهاند فروخته میشود به گونهای میباشند که گردشگران علاوه بر بازدید از انجمن رمی از این تپه نیز میتوانند بازدید کنند. در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید زمان خود را به گونهای مدیدریت کنید تا بتوانید از تمامی جاذبههای موجود در یک منطقه دیدن کنید تا علاوهبر بازدید از همه آثار تاریخی موجود در این شهر بهترین استفاده را از سفر خود که با تور ایتالیا به آن رفتهاید کرده باشید.

 

در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این شهر سفر کردید حتما از این بنای تاریخی و کهن دیدن بعمل آورید زیرا این بنا همانطور که گفته شد تا کنون قدیمیترین اثر به جا مانده از فرهنگ و تمدن این شهر میباشد که گردشگران میتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

افرادی که به تاریخ ملل مختلف علاقهمند هستند با دیدن این اثر تاریخی به اطلاعات زیادی در مورد گذشته این شهر بدست خواهند آورد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو