۱۰ اپلیکیشن سفر؛ با این اپلیکیشن‌ها سفر آسان می‌شود




 

اپلیکیشن‌های سفر 

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با ۱۰ اپلیکیشن سفر

 

امروزه سفر کردن بسيار راحت و آسان شده است. اپلیکیشن‌های سفر، نیازهای شما را از ابتدا تا انتهاي سفر برآورده کنند. از برنامه‌ریزی سفر تا خرید آنلاین بلیط هواپیما، اجاره خودرو و رزرو اقامتگاه مورد نظر.

در ادامه سعي داريم شما را با بهترين اپليكيشن هاي سفر آشنا كنيم. 

 

Skyscanner

 

اين اپليكيشن یکی از بهترین ها برای خرید بلیط هواپیما، رزرو اقامتگاه و اجاره خودرو مي باشد.

اپليكيشني كه در آن براي خريد بلیط ارزان هواپیما، مي توانيد هزينه را سرچ کنید و از پروازها مطلع شويد. همچنين براي خريد بلیط خارجی  كار شما را آسان كرده است.

از مهمترین ویژگی هاي این اپلیکیشن، این است که با در اختيار قرار دادن ليست تمام ايرلاين ها به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانید هر یک را با توجه به قيمت بلیط خارجی و داخلي، استاپ و ساعت‌های ترانزیت مقایسه كنيد و بعد خريد بليط هواپيماي  خود را انجام دهيد.

 

TripAdvisor

 

جهانی‌ترین اپلیکیشن سفر، همين اپليكيشن مي باشد. معنی نامش «پیشنهاد سفر» است و شما از طریق آن می‌توانید مراکز تاريخي، رستوران‌ها، موزه‌ها و… را بررسي و شناسايي كنيد. همچنين كاربران مي توانند نظرات خود را درباره هر يك نوشته و شما آنها را مطالعه كنيد و طبق آن تصمیم بگیرید.

قبل از خريد بليط هواپيما بهتر است حتما سري به اين اپليكيشن بزنيد و بعد بلیط خارجی براي مكان هايي كه بار اول است سفر مي كنيد، خريداري نمائيد.

 

google map

 

داشتن گوگل‌مپ براي نقشه خاني بسيار مهم و ضروري است. اپلیکیشن‌های نقشه خوان زیادی وجود دارند اما تجربه ثابت كرده، هیچ کدام به دقت گوگل مپ نمی‌رسند.

این اپلیکیشن موقعیت دقیق شما را بررسي كرده و راهی آسان را پیش رویتان قرار مي دهد.

 

Booking

 

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رزرو هتل همين اپليكيشن است. جامع‌ترین فهرست‌های هتل در اين اپليكيشن موجود است و به شما این امکان را می‌دهد که اگر نخواهيد با تور سفر كنيد، همزمان با خريد بليط هواپيما، از بین ۶۴۰۰۰۰ هتل و آپارتمان محل اقامت خود را انتخاب نموده و به راحتي رزرو کنید.

 

همچنین تمام اطلاعات مربوط به اقامتگاه ها را در اين اپليكيشن ميتوانيد جست و جو كنيد. از جمله نزديكي به اماكن برجسته و يا عمومي، امكانات اقامتگاه انتخابي، قيمت، لوكيشن دقيق و.... را برايتان فراهم مي كند و به شما امکان فیلتر جست‌و‌جوهایتان را طبق اولويت هايتان مي دهد. 

 

از ديگر نكات مثبت در اين اپليكيشن اين است كه افرادي كه هزينه ي مشخصي را براي سفر خود در نظر گرفته بودند و در تهيه بليط هواپيما موفق به خريد بلیط ارزان هواپیما نشدند، مي توانند با اين اپليكيشن هتلي را انتخاب نمايند كه با الباقي بودجه اي كه در نظر گرفته بودند، متناسب باشد. 

 

accu weather

 

دانستن وضعیت آب و هوا، براي تاريخ مورد نظر، قبل از خريد بلیط خارجی با داخلي بسيار مهم است و اين اپليكيشن به شما كمك مي كند تا دقيق ترين اطلاعات آب و هوايي در اختيارتان قرار گيرد.  

 

Uber

 

با اين اپليكيشن كه سرویس تاکسی جهانی است،  گويا شما همیشه یک ماشین در اختیارتان است. به خصوص هنگام سفر، استرس دير رسيدن به فرودگاه و چك شدن بليط پرواز تا سوار شدن در هواپيما وجود دارد، اينكه بتوان سريع و آسان از اپليكيشني براي جابجايي استفاده نمود بسيار مهم و كاربردي است. البته اين سرويس در كشور هاي مختلف نمونه مشابه دارد مانند اسنپ و تپسي در ايران. 

 

google translate

 

اين اپلیکیشن ترجمه از بهترين هاست.  گستردگي خدمات آن استفاده کننده را بي نياز از هر اپ ديگري مي كند. 

اين اپليكيشن تمامي زبان هاي دنيا را پوشش مي دهد. 

براي سرچ بلیط خارجی در ايرلاين هاي خارجي و همچنين اطلاع از قيمت هاي بلیط ارزان هواپیما در ايرلاين هايي كه خارجي هستند با توجه به زبان همان كشور مي توان  از اين اپليكيشن استفاده نمود و مهمترین ویژگی آن این است که بدون نياز به اينترنت مي توانيد از آن استفاده نمائيد. 

 

Yelp

 

يكي از موضوعات مهم بعد از تهيه بليط هواپيما و رزرو هتل پيدا كردن رستوران هاي عالي مكاني است كه براي بار اول به آنجا سفر كرده ايد. اين اپليكيشن با قراردادن هر یک از غذاهای رستوران به همراه عكس آن و همچنين جزییات مواد و پخت آن انتخاب را براي شما آسان كرده است.

 

wifi mapper

 

موضوع حائز اهميت ديگر، موضوع واي فاي است و اين اپليكيشن به شما كمك مي كند مكان هايي كه واي فاي رايگان دارند را بشناسيد. 

 

xe currency

 

در هنگام خريد بليط هواپيما مخصوصا بلیط خارجی كه براي سفرهاي خارجي بايد تهيه شود، تغییر ارز به شدت ذهن مسافر را به خود درگير مي كند. تغییر ارز هر کشور و محاسبه برابری آن با واحد پول رایج کشور یکی از مشغوليت هاي ذهني سفر است. این اپلیکیشن به شما کمک می کند سریعا تغيير ارز را انجام دهيد و تصمیم بگیرید.

اين اپليكيشن نيز قابليت استفاده آفلاين و بدون اينترنت را دارد و به وسیله نرخ بروزرسانی شده قبل کار مي کند.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو