بهترین هتل‌های چین (بخش اول)




 

بهترین هتل‌های چین

 

 

پرواز داخلی سام سیر

 

 

آشنایی با بهترین هتل‌های چین

 

 

کشور چین به عنوان کشوری که سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران تور چین است، به هتل‌های متعددی برای پذیرایی از گردشگران پرواز خارجی و پرواز داخلی نیاز دارد و لازمه وجود چنین مکان‌های بر کسی پوشیده نیست. در نتیجه چین توانسته امکانات بسیاری را در هتل‌های خود فراهم سازد و از گردشگران و مهمانان خود به خوبی پذیرایی کند و میزبان خوبی برای مسافران تور چین باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل‌های چین را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

 

 

هتل جیانگو گوانجو

 

 

یکی از بی‌نظیرترین هتل‌ها در ارائه خدمات طراز اول و سطح جهانی، هتل جیانگو گوانجو چین می‌باشد. این هتل که معماری خاص و زیبایی دارد بسیار مورد توجه گردشگران تور چین قرار گرفته است. هتل جیانگو گوانجو به دلیل دسترسی آسان و سریع به نقاط گوناگون شهر، کارکنان بسیار حرفه‌ای و غذاهای خوش طعم، مقصد بسیار مناسبی برای زوج‌های جوان پرواز خارجی و پرواز داخلی به مقصد چین می‌باشد. از امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخرهای باکیفیت سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی و اسپا، سالن ماساژ، مرکز تجاری، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان اشار کرد.

 

علاوه بر این کارکنان مجرب این هتل که به دو زبان چینی و انگلیسی مسلط هستند و بصورت ۲۴ ساعته بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند از نقاط قوت هتل جیانگو گوانجو بوده و این هتل را به مجموعه‌ای بی‌نقص و کم‌نظیر تبدیل می‌کند. مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی که قصد اقامت در این هتل را دارند باید بدانند که ورود حیوانات خاگی به هتل ممنوع بوده و اجازه ورود به حیوانات خانگی داده نمی‌شود. هتل جیانگو گوانجو با اتاق‌هایی بزرگ و دنج که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، تهویه مناسب و دکوراسیونی خیره کننده با رنگ‌هایی چشم‌نواز هستند، محیطی آرام و رمانتیک را برای مسافران به همراه دارد. محل قرارگیری این هتل زیبا در ۷/۴ کیلومتری برج کانتون و در ۲۷ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی بایون گوانجو می‌باشد.

 

 

هتل بایون گوانجو

 

 

این هتل پنج ستاره یکی از زیباترین هتل‌های شهر گوانجو می‌باشد که از محبوبیت بسیار زیادی در میان گردشگران تور چین برخوردار است. شهرت این هتل به دلیل دسترسی عالی و آسان به نقاط مختلف شهر، اتاق‌های راحت و داشتن خدمه‌های باتجربه می‌باشد. این هتل با امتیازات بالای خود توانسته هر ساله بسیاری از گردشگران را با پرواز خارجی و پرواز داخلی به سمت خود بکشاند.

 

از امکانات رفاهی کلاس جهانی هتل بایون می‌توان به سالن بدن‌سازی و اسپا مجهز و مدرن، سونا، مرکز تجاری، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. کارکنان این هتل نیز بصورت ۲۴ ساعته با تسلط بر دو زبان چینی و انگلیسی آماده ارائه بهترین خدمات به گردشگران تور چین هستند. از ساعت ۱۴ اتاق‌ها به مسافران تحویل داده می‌شود و ساعت تخلیه هر اتاق نیز تا ساعت ۱۲ ظهر امکان‌پذیر است. حیوانات خانگی نیز اجازه ورود به این هتل را ندارند. هتل بایون در ۲۸ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی بایون و ۲/۵ کیلومتری برج کاتون قرار دارد. این هتل اقامتی رویایی و سراسر خاطره را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

 

هتل بیجینگ کونلون

 

 

یکی از بهترین هتل‌های چین در شهر پکن، هتل بیجینگ است و گزینه بسیار مناسبی برای مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی می‌باشد که به منظور کسب و کار و یا تجارت به پکن سفر می‌کنند. این هتل دارای ۵۷۵ اتاق لوکس با طراحی خاص می‌باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. اتاق‌های هتل بیجینگ با نمایی رو به رودخانه لیانگما و پخش موزیک پینی، از نکات قوت این هتل به حساب می‌آیند. بیجینگ دارای ۸ رستوران می‌باشد که انواع غذاهای غربی، تایلندی، ویتنامی و ژاپنی را می‌توان در آن یافت. این هتل دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، زمین تنیس، سونا و جکوزی، باشگاه مجهز، اجاره اتومبیل، استخر و... می‌باشد.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری چین روی لینک تور چین کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو