معرفی بهترین مراکز خرید مالدیو ( بخش اول)




 

بهترین مراکز خرید مالدیو

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین مراکز خرید مالدیو

 

مالدیو با سواحل فیروزه‌ای رنگ، شن‌های نرم و سفید و کلبه‌های چوبی روی آب یکی از مجمع‌الجزایر استوایی به حساب آمده و توانسته لقب بهشت استوایی را به خود اختصاص دهد. جذابیت‌های تور مالدیو تنها در زیبایی‌های این جزیره خلاصه نشده و می‌توان گفت که مراکز خرید مالدیو نیز مانند ساحل آن مملو از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما به این جزیره رویایی سفر کرده‌اند. اگر قصد خرید بلیط خارجی مالدیو را دارید بهتر است قبل از سفر با مراکز خرید آن آشنا شوید، بنابراین با ما همراه باشید تا پس از خواندن این مقاله بتوانید بهترین خرید را در تور مالدیو انجام دهید.

 

خرید را از فرودگاه بین‌المللی ماله شروع کنید

 

پس از خرید بلیط هواپیما و فرود آمدن پرواز شما در فرودگاه ماله ممکن است به خرید کوچکی نیاز پیدا کنید. برای مسافران تور مالدیو باید بگوییم که جایی بهتر از مرکز خرید فرودگاه بین‌المللی ماله نیست. خریداران بلیط خارجی مالدیو می‌توانند به محض فرود آمدن هواپیما از مغازه‌های جذاب فرودگاه خرید کنند. فرودگاه ماله مانند بسیاری از فرودگاه‌های بین‌المللی، دارای عطرفروشی‌ها و فروشگاه‌های لوازم آرایش معتبر و جذابی می‌باشد.

 

بازار جزیره

 

یکی از مراکز خرید تازه تاسیس مالدیو، بازار جزیره می‌باشد که قدمت زیادی ندارد. این بازار که می‌تواند برای بسیاری از گردشگران تور مالدیو جذاب باشد به نوعی نمونه‌ای از فرهنگ مردم این جزیره را به نمایش می‌گذارد. مسافران بلیط خارجی مالدیو می‌توانند ترکیبی هیجان‌انگیز از هر آنچه که در جزیره وجود دارد را پیدا کنند. صنایع دستی موجود در بازار گزینه مناسبی برای خرید سوغاتی به حساب می‌آید. بهتر است قبل از بازدید از این بازار وب سایت آن را چک کنید زیرا ساعات کار این بازار متغیر است.

 

سنترو مال

 

اگر پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به مالدیو به دنبال مجموعه ای از بهترین برند‌های جهان هستید، ما به شما سنترو مال را پیشنهاد می‌کنیم. سنترو مال به عنوان یک مرکز خرید بزرگ دارای فروشگاه‌های لوکس با مجموعه‌ای عظیم از برندهای معروف می‌باشد. سنترو مال که یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید در مالدیو به حساب می‌آید، آنقدر خریداران بلیط خارجی را به وجد می‌آورد تا از خرید زیاد از پای بیوفتند. ساعت کاری سنترو مال هر روز بصورت یکسره از ۷ صبح تا نیمه شب می‌باشد.

 

له کیوت

 

بسیاری از گردشگران تور مالدیو به دنبال خرید کالاهای معاف از مالیات هستند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید می‌توانید قبل از رفتن به جزیره در طول مسیر از مرکز خرید له کیوت دیدن کنید. تمامی اجناس در این محل معاف از مالیات بوده و می‌توان انواع عطرها، لوازم آرایش و محصولات زیبایی را در آن یافت. با خرید بلیط هواپیما و دیدن از این مرکز خرید قادر خواهید بود محصولات طبیعی و سالمی را پیدا کرده و انواع وسایلی نظیر شامپو و ضدآفتاب را که در سفر به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد را با کیفیت و قیمت مناسبی خریداری کنید.

 

ماجیدهی ماگو

 

ماجیدهی ماگو به عنوان یکی از مراکز خرید مالدیو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید تمام نیازهای خود را اعم از انواع لباس‌ها و سوغاتی‌ها را برطرف سازید. موضوعی که نظر بسیاری از خریداران بلیط خارجی مالدیو را به خود جلب کرده است برخورد بسیار خوب کارکنان آن بر خلاف سایر مراکز خرید مالدیو است. گاهی اوقات برخورد مناسب کارکنان از تخفیف در خرید اهمیت بیشتری داشته و باعث می‌شود تا بیشتر خرید کنید، در نتیجه می‌توان گفت که ماجیدهی ماگو همان جایی است که اکثر گردشگران دوست دارند بروند.

 

مرکز تجاری STO

 

 این مرکز تجاری دارای سوپرمارکتی بزرگ بوده که اکثر محلی‌ها احتیاجات خود را معمولا از آنجا تامین می‌کنند. همچنین این مکان می‌تواند یک توقفگاه خوب برای گردشگران باشد تا چیزهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. پس از خرید بلیط هواپیما مالدیو برای تهیه سوغاتی می‌توانید از فروشگاه‌های طبقه دوم و سوم این مرکز تجاری دیدن کنید. این مرکز تجاری که در خیابان ارکید واقع شده است از ساعت هشت و نیم صبح تا ده شب پذیرای گردشگران مالدیو می‌باشد.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو