معرفی بهترین مراکز خرید مالدیو (بخش دوم)




 

بهترین مراکز خرید مالدیو

 

 

پرواز خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با بهترین مراکز خرید مالدیو

 

جزایر مالدیو به عنوان رویایی‌ترین مقصد آسیا یکی از دلایل محبوبیت تور مالدیو به حساب می‌آید که سالانه گردشگران زیادی را به خرید بلیط خارجی این کشور و بازدید از آن ترغیب می‌کند. قلمرو دریایی مالدیو ۸۵۰ کیلومتر درازا و ۱۳۰ کیلومتر پهنا دارد و بطور کلی دارای مساحتی نزدیک به ۱۱۵۳۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد.

 

سواحل زیبای مرجانی با انبوهی از ماهی‌های رنگارنگ، مرداب‌های صاف و زلال و درختان نارگیل می‌تواند هوش از سر گردشگران تور مالدیو ببرد. بسیاری از خریداران بلیط خارجی توانسته‌اند با ترفندهایی بلیط ارزان هواپیما به مقصد مالدیو را تهیه کرده و به این جزیره که مکان بسیار مناسبی برای استراحت و آرامش اعصاب و روان است سفر کنند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین مراکز خرید مالدیو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید پس از خرید تور مالدیو، لذت‌بخش‌ترین بخش سفر را که خرید سوغاتی است، براحتی انجام دهید. همچنین می‌توانید برای خرید بلیط ارزان هواپیما مقاله‌های ما را در این مورد مطالعه کنید.

 

 

فروشگاه ماره اسکوبا

 

 

ما به علاقه‌مندان به غواصی، بازدید و خرید از این فروشگاه را پیشنهاد می‌کنیم. پس از خرید بلیط خارجی مالدیو و سفر به این کشور خواهید دید که آب‌های مالدیو برای غواصی عالی است در نتیجه می‌توانید از این فروشگاه که در ماله قرار دارد به عنوان یکی از مراکز خرید مالدیو، هر چه را که لازم دارید از بهترین برندهای دنیا تهیه کنید. در واقع خدمات این مغازه به اینجا ختم نشده و گردشگران تور مالدیو می‌توانند از بهترین مربی‌های غواصی که خدمات آموزشی غواصی را به مسافران بلیط خارجی مالدیو ارائه می‌دهند، بهره ببرند. در نتیجه با یک تیر دو نشان بزنید، هم خرید کنید و هم غواصی یاد بگیرید. ساعات کار ماره اسکوبا از ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر می‌باشد. اگر موفق به خرید بلیط ارزان هواپیما شدید به هیچ وجه این تجربه هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

 

 

ائوالی‌

 

 

فروشگاه‌های لوکس و پر از سازه‌های هنری ائوالی می‌تواند ساعت‌ها گردشگران تور مالدیو را سرگرم کند. فرهنگ، هنرهای دستی و طراحی مالدیو در این بازار به نمایش گذاشته می‌شود. علاوه بر مسافران بلیط خارجی مالدیو، ثروتمندان این مجمع‌الجزایر نیز به دلیل سبک لوکس فروشگاه آثار هنری ائوالی، از مخاطبان اصلی آن به حساب می‌آیند. از اقیانوس و ساحل در تولیدات این برند الهام گرفته شده است. این فروشگاه از نظر هنری یکی از مهم ترین مراکز خرید مالدیو بوده که می‌توان در آن انواع نقاشی‌های مالدیوی، کیف‌های دست‌ساز، شمع، زیورآلات و جواهرات را پیدا کرد. هنگام خرید بلیط ارزان هواپیما اگر قصد دارید از این فروشگاه دیدن کنید بهتر است ساعات کاری آن را در وب سایت چک کنید.

 

 

برندلوم

 

 

این فروشگاه به منظور ارتقای سطح زندگی مردمان مالدیو، در سال ۲۰۱۸ توسط سه شریک افتتاح شد. هدف آن‌ها این بود که مردم بهتر باشند و بهتر بپوشند، در نتیجه شروع به احداث این مغازه کردند. امروزه برندلوم توانسته نماینده انحصاری فروش محصولات بهترین و معروف‌ترین برندهای جهان را از آن خود کند. در این فروشگاه محصولاتی نظیر چاقوی جیبی، چمدان، کوله‌پشتی و... به فروش می‌رسد. همچنین برندلوم واردکننده بهترین عینک‌ها از کمپانی پولار ایتالیا به مالدیو است. در سفر خود به مالدیو بازدید از این فروشگاه لوکس را فراموش نکنید.

 

 

جوئل کرفت

 

 

یکی از بزرگ‌ترین برندهای جواهرات در مالدیو جوئل کرفت می‌باشد که سازندگان آن از احترام خاصی برخوردار هستند. صاحبان این برند می‌گویند: «ما متعهد به ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان خود هستیم، و بر اساس بهترین کیفیت، باارزش‌ترین جواهرات را انتخاب نموده و با دقت و ظرافت آن‌ها را آماده می‌کنیم.» این مغازه مخصوص عاشقان جواهر است در نتیجه اگر به خرید جواهر علاقه دارید ما به شما بازدید از جوئل کرفت را پیشنهاد می‌کنیم.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری مالدیو روی لینک تور مالدیو کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو