قلعه سنت آنجلو رم در ایتالیا




 

قلعه سنت آنجلو در رم

 

پرواز خارجی سام سیر

 

قلعه سنت آنجلو رم در ایتالیا

 

کشور ایتالیا یکی  از توریستیترین کشورهای اروپایی میباشد که سالانه برای گشت و گذار درآن گردشگران با تور ایتالیا وارد این کشور میشوند. در این کشور شهرهای توریستی بسیاری وجود دارد که در میان این شهرها رم یکی از مهمترین آنها میباشد که همه ساله افراد زیادی با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر دیدن کنند.

 

زمانی که با پرواز خارجی وارد این شهر شدید بهتر است زمان خود را به دقت مدیریت کنید تا بتوانید از بیشتر مناطق گرشگری موجود در این شهر دیدن کنید و لحظات خوشی را در این سپری کنید. برای اقامت در این اصلا نیازی نیست که نگران باشید زیرا بدلیل توریستی بودن این شهر هتلها و مسافرخانههای بسیاری در این شهر وجود دارد که با توجه هزینهای که برای این منظور در نظر گرفتهاید میتوانید هرکدام را برای اقامتتان انتخاب کنید.

 

شما میتوانید با تور ایتالیا به این منطقه سفر کنید و از چشیدن طعم غذاهای آن که شهرت جهانی دارند لذت ببرید. از معروفترین غذاها در این شهر و منطقه میتوان به پیتزا مارگاریتا اشاره کرد که معروفترین پیتزا در این کشور میباشد که با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این کشور میتوانید طعم لذت بخش آن را بچشید.

 

در این شهر آثار و بناهای تاریخی و گرئشگری بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت که گردشکران زیادی برای دیدن آنها با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند.

 

 

قلعه سنت آنجلو

 

در بین برخی از گردشگرانی که به این مکان با بلیط هواپیما و پرواز خارجی سفر کردهاند این قلعه  با نام آرامگاه هادریان شناخته میشود. این قلعه به عنوان دژ مورد استفاده قرار میگرفته است به شکل دایرهای طراحی و ساخته شده است که زمانی بلندترین بنای موجود در رم به حساب میآمده است که بسیاری از گردشگران برای دیدن آن با تور ایتالیا به رم سفر میکردند.

 

این اثر و بنای تاریخی در سال 129 پس از میلاد مسیح طراحی و ساخته شده است که به عنوان مقبرهای برای پادشاه وقت طراحی شده بود و مورد استفاده قرار گرفته شد. این قلعه قدیمی و کهن در گذر زمان جزو دولت شهر واتیکان قرار گرفت. هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن این اثر تاریخی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

بعد از مدتی برای اینکه این بنای تاریخی را به کلیسای سنت پیتر متصل کنند یک راهروی 800 متری را برای این منظور طراحی کردند که گردشگران توسط آن میتوانند به یکی دیگر از جاذبههای تاریخی موجود در این شهر دسترسی داشته باشند. در صورتیکه به دیدن این آثار تاریخی در این شهر علاقهمند هستید میتوانید با تور ایتالیا به این شهر سفر کنید و از نزدیک از این جاذبههای گردشگری دیدن بعمل آوردید با تاریخ و فرهنگ مردم این شهر آشنا شوید.

 

امروزه این قلعه تاریخی به یک موزه تبدیل شده است تا علاقهمندان و گردشگران که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کردهاند از این بنای کهن تاریخی دبدن کنند و با اطلاعات تاریخی و فرهنگی که این بنا در خود جای داده است بیشتر با تاریخ این منطقه آشنا شوند.

 

ارتفاع این قلعه و دژ به گونهای میباشد که اگر از آن بالا بروید میتوانید اثر تاریخی و جاذبه گردشگری موجود در این شهر یعنی میدان سنت پیتر را مشاهده کنید. شهر بدلیل داشتن حجم بالایی از جاذبههای گردشگری همه ساله پذیرای گردشگرانی است که از سراسر جهان به این شهر سفر میکنند تا این آثار را از نزدیک مشاهده کنند و از دیدن آنها لذت ببرند. با سفر به این شهر میتوانید لحظاتی منحصربفرد را سپری کنید.

 

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو