جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش سوم)




 

جاذبه‌های برتر استرالیا

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش سوم)

 

استرالیا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا در نیمکره جنوبی قرار دارد. این کشور به عنوان ششمین کشور پهناور دنیا از فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی خوبی برخوردار است. تور استرالیا با جاذبه‌های فراوان و هیجان‌انگیز، علاقه‌مندان خاص خود را داشته که هر ساله با خرید بلیط خارجی از این کشور دیدن می‌کنند.

 

تاریخ موسیقی اروپایی در استرالیا به دوران سکونت بریتانیایی‌ها در این قاره برمی‌گردد و مسافران تور استرالیا می‌توانند در هر یک از شهرهای بزرگ استرالیا شاهد سالن‌های ارکستر و اپرا باشند. بسیاری از ستارگان بزرگ و رهبران ارکستر نیز مرتبا با خرید بلیط خارجی یا بلیط داخلی به استرالیا سفر کرده و گرد هم می‌آیند. در ادامه قصد داریم به چند مورد از جاذبه‌های گردشگری تور استرالیا اشاره کنیم.

 

 

ساحل کابل

 

 

در شش کیلومتری غرب شهر بروم در شمال استرالیا، ساحل زیبای کابل با شن‌هایی سفید قرار دارد. طول این ساحل ۲۲ کیلومتر بوده و یکی از سواحل محبوب در استرالیا به حساب می‌آید. علاوه بر گردشگران خارجی تور استرالیا، بسیاری از مردمان این کشور نیز در بین ماه‌های می تا اکتبر که این منطقه دارای امواجی زیبا و آرام است با خرید بلیط داخلی استرالیا، از سواحل کابل که پر از عروس دریایی است لذت می‌برند. شنا کردن در این آب‌ها به دلیل وجود عروس‌های دریایی توصیه نمی‌شود.

 

شترسواری یکی از تفریحاتی است که می‌توانید از طلوع تا غروب آفتاب، در این سواحل تجربه کنید، همچنین مناطقی نیز با امکان آزادی پوشش در ساحل وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید از این مناطق استفاده کنید. اگر خیلی خوش شانس باشید با حرکت به سمت مناطق جنوبی ساحل می‌توانید وال‌ها و دلفین‌های مهاجر را هم تماشا کنید.

 

 

بازدید از اولورو

 

 

اگر قصد خرید بلیط خارجی استرالیا را دارید باید بدانید که اولورو به عنوان قلب یک منطقه بکر و دورافتاده، واقعا ارزش بازدید را دارد. با دیدن از این منطقه می‌توانید شاهد خدمات سلطنتی پزشکی هوایی باشید که با ارائه خدمات درمانی به مردمان این منطقه، از جان آن‌ها در برابر موجودات ترسناک بیابان محافظت می‌کنند. پس از خرید تور استرالیا حتما از پارک Reptile و موجودات خزنده آن دیدن کنید. یکی دیگر از جاذبه‌های این منطقه سر زدن به دامنه غربی مک دونل و پیاده‌روی تا بالای تپه آنزاک است. بازدید از ایستگاه تلگراف اورلند که در سال ۱۸۷۲ به عنوان اولین ایستگاه مخابراتی در این منطقه بنا شد را به هیچ وجه از دست ندهید.

 

 

برج یوریکا

 

 

این برج در شهر ملبورن استرالیا واقع شده و با ارتفاع ۹۳۵ پا، عنوان بلندترین ساختمان عمومی در نیمکره جنوبی را به خود اختصاص داده است. عرشه چشم‌انداز برج یوریکا که در طبقه ۸۸ قرار دارد، بسیاری از مردمان استرالیا را با خرید بلیط داخلی به این منطقه می‌کشاند. این برج دومین ساختمان بلند استرالیا بوده که دارای ۳۰ منظرگاه برای مشاهده کل ملبورن می‌باشد.

 

همچنین دوربین‌هایی هم بصورت رایگان برای تماشای مناظر وجود دارد. یکی از بخش‌های هیجان انگیز این برج، مکعب شیشه‌ای معلقی است که در بالای برج قرار دارد که با رفتن به داخل آن می‌توان تجربه جدیدی از ارتفاع را بدست آورد.

 

 

جاده ساحلی بزرگ

 

 

بسیاری از خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا، بازدید از جاده ساحلی بزرگ را در لیست کارهایشان قرار می‌دهند. طول این جاده رویایی ۲۴۳ کیلومتر است و در امتداد سواحل جنوب شرقی کشیده شده است. این جاده یادبودی برای سربازانی است که در جنگ جهانی اول جان خود را از دست داده‌اند. تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی در این جاده قرار دارد که صخره‌های دوازده حواریون یکی از آن‌هاست. شما می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را از وارنامبول، بزرگ‌ترین شهر در مسیر این جاده تهیه کنید. این جاده ساحلی دارای دو لاین دو طرفه و محدودیت سرعت می‌باشد در نتیجه باید با توجه به علائم و تابلوها رانندگی کرد.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری استرالیا روی لینک تور استرالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو