باغ‎های ویلای بورگزه و محله قدیمی تراتستور در رم ایتالیا




 

محله قدیمی تراتستور در رم

 

پرواز خارجی سام سیر

 

باغهای ویلای بورگزه و محله قدیمی تراتستور در رم ایتالیا

 

رم از شهرهای تاریخی موجود در ایتالیا میباشد که امروزه بزرگترین شهر این کشور نیز به حساب میآید. این شهر بدلیل داشتن قدمتی 2500 ساله دارای جاذبههای تاریخی و گردشگری بسیاری است که بدلیل داشتن همین آثارا همه ساله افراد زیادی با تور ایتالیا به این شهر سفر میکنند.

 

در این شهر نبض زندگی بسیار تند میباشد به گونهای که گردشگرانی با بلیط هواپیما برای اولین بار به این شهر سفر میکنند از دیدن این سرعت زندگی دچار دلهره میشوند. این دلهره با خوردن یک فنجان قهوه اسپرس افزایش نیز خواهد داشت اما نباید زود قضاوت کرد در مورد مردم ساکن در این شهر زیرا بعد مدتی متوجه آرامش و آسایشی که مردم دارند خواهید شد.

 

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد این شهر را برای مسافرت انتخاب میکنند وجود آثار هنری بسیاری است که در این شهر وجود دارد و این شهر را به یک گنجینه فوقالعاده از آثار هنری تبدیل کرده است. سالانه گردشگران بسیاری برای دیدن این آثار تاریخی با تور ایتالیا و انجام پرواز خارجی به این شهر میآیند.

 

در ادامه به معرفی برخی از جاذبههای گردشگری موجود در این خواهیم پرداخت که سبب شده مسافران زیادی با تور ایتالیا و خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کنند تا از نزدیک با آثار موجود در این شهر آشنا شوند.

 

 

باغهای ویلای بورگزه

 

در باغهای بورگزه به مساحتی تقریبا 200 هکتاری را دارا میباشند مجموعه ویلاهای بورگزه قرار گرفته است که یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر بشمار میآیند و همه ساله افراد زیادی با خرید تور ایتالیا و انجام پرواز خارجی برای دیدن آنها این شهر سفر میکنند.

 

در این باغها گالری بورگزه و گالری ملی هنر نیز وجود دارد که آنها نیز از طرفداران خاصی برخوردار هستند که همه ساله از کشورهای مختلف با تور ایتالیا و بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند. در این باغ ویلاها و موزههای متعدد و مختلفی وجود دارند با سپری کردن زمانی چند ساعت میتوانید از آنها دیدن بعمل آورید و لحظاتی مفرح را برای خود رقم بزنید.

 

به عنوان مثال اگر در باغ به بخش کازینو بورگزه بروید میتوانید از مجسمههایی که به دست برنینی ساخته شده است دیدن کنید. علاوه بر این میتوانید با رفتن به بخش ویلا جولیا از موزه اتروسکان که در آن منطقه قرار گرفته است دیدن بعمل آورید و لذت ببرید. در صورتی که خواهان رفتن به این سفر هیجان انگیز هستید میتوانید با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به مقصود خود برسید.

 

 

محله قدیمی تراتستور

 

با ورود به این محله میتوانید زندگی رمیان در گذشته را کاملا حس کنید و از نزدیک نظارهگر باشید. زیرا مردمان در این منطقه همچنان با همان سبک و سیاق در  حال زندگی میباشند. برای رفتن به این منطقه زیبا باید بخش غرب رودخانه تیپر بروید و از این منطقه سنتی دیدن کنید و با فرهنگ مردم ساکن در این محلهبشتر آشنا شوید. در صورتیکه تمایل رفتن به این شهر تاریخی را دارید میتوانید یا بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفرکنید.

 

با رفتن به این منطقه میتوانید خیابانهای سنگ فرش شده را نظارهگر باشید که بسیار هنرمندانه و با دقت در گنار یکدیگر قرار گرفتهاند. در این بخش از شهر ساختمانها و بناهای قدیمی بسیاری وجود دارد که دیدن آنها میتواند هیجان انگیز و جالب باشد. علاوهبر اینها در این منطقه رستورانهای زیادی وجود دارد که در طبخ غذا بسیار تبهر دارند و غذاهای لذیذ و خوشمزهای را طبخ میکنند.

 

برای رفتن به این منطقه زیبا تنها کافیست با پرواز خارجی به رم سفر کنید و از این منطقه زیبایی که در این شهر قرار دارد دیدن بعمل آورید. با رفتن به این منطقه با رم واقعی آشنا خواهید شد و مطمئنا هیجان زده میشوید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو