صومعه سنت ویکتور در مارسی فرانسه




 

صومعه سنت ویکتور در فرانسه

 

پرواز داخلی سام سیر

 

صومعه سنت ویکتور در مارسی فرانسه

 

فرانسه کشوری دیدنی و زیبا است که همه ساله گردشگران بسیاری برای دیدن کردن از با تور فرانسه به این کشور سفر میکنند. این کشور از نظر جعرافیایی در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است بدلیل داشتن مساحتی بالغ بر 643 کیلومتر مربع عنوان بزرگترین کشور موجود در اتحادیه اروپا و سومین کشور بزرگ در قاره اروپا را به خود تخصیص داده است. همه ساله افرادی زیادی برای سفر به این کشور اقدام به  خرید تور فرانسه میکنند تا با انجام پرواز خارجی وارد این کشور شوند و از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور دیدن بعمل آورند.

 

این کشور در همسایگی کشورهایی چون آلمان، سوئیس، ایتالیا و بلژیک قرار گرفته است که از این کشورهای افراد زیادی با تور فرانسه و با انجام پرواز خارجی به فرانسه سفر میکنند تا با این کشور بیشتر آشنا شوند.

 

کشور فرانسه با داشتن 69 میلیون جمعیت در بین پرجمعیتترین کشورهای اتحادیه اروپا قرار دارد و مقام دوم را به خود اختصاص داده است. بیشتر مردم ساکن فرانسه مسیحی کاتولیک هستند که اگر بخواهیم این افراد را با درصد نشان دهیم تقریبا 88 درصد کل جمعیت این کشور را در بر میگیرد و 12 درصد باقی مانده مسلمانان و مسیحیان پروتستان میباشند. افرادی که به دین یهود روی آوردهاند یک درصد از جمعیت این کشور را تشکیل میدهند.

 

برای آشنایی بیشتر با این کشور و فرهنگ و آداب و رسوم آنها میتوانید با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به این کشور سفر کنید. در این کشور شهرهای گردشگری بسیاری وجود دارد که همه ساله گردشگران زیادی برای دیدن آنها از سراسر جهان با پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند. یکی از این شهرها مارسی میباشد که از قدیمیترین شهرهای موجود در فرانسه میباشد و بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان به یک مقصد توریستی در این کشور تبدیل شده است که افراد زیادی برای دیدن جادبههای موجود در این شهر با تور فرانسه به این کشور سفر میکنند و با پرواز داخلی به مارسی خواهند رفت.

 

در ادامه به معرفی برخی از آثار و جاذبههای گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت که بدلیل وجود آنها افراد زیادی با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

 

صومعه سنت ویکتور

 

این بنا در ابتدا به یک صومعه کوچک متعلق بود که زمان ساخت آن به قرن 5 میلادی باز میگردد. این بنای تاریخی مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارد که برای دیدن آن با پرواز داخلی و خارجی به این شهر سفر میکنند تا از این اثر تاریخی دیدن کنند.

 

در آن زمان برای بزرگداشت و به افتخار سنت ویکتور این بنا طراحی و ساخته شد تا یاد و نام سنت ویکتور در تمامی ادوار تاریخ زنده نگه داشته شود و از یادها فراموش نشود. امروزه ساکنان شهرهای دیگر فرانسه برای دیدن این اثر تاریخی با پرواز داخلی به مارسی سفر میکنند واین بنای تاریخی را از نزدیک مشاهده میکنند.

 

نمایی که برای ظاهر این صومعه در نظر گرفته شده است به گونهای است که گردشگران را به  یاد بناها و معماریهای رایج در قرون وسطا خواهد انداخت. در صورتیکه که این بنای تاریخی و قدیمی در اوایل دوران مسیحیت طراحی و ساخته شده است. در این بنای تاریخی برجهایی به شکل مناره در قرنهای 11 و 14 میلادی ساخته شده است که به زیبایی این اثر تاریخی افزودهاند.

 

این بنا که از قدیمیترین بناهای موجود در شهر مارسی میباشد گردشگران زیادی را که با پرواز داخلی و خارجی به مارسی سفر کردهاند را به سوی خود کشانده است. این بنا مجسمه مریم عذرای سیاه و گوردخمه سنت ویکتور را نیز در یرمیگیرد که گردشگران برای دیدن این بنای تاریخی و مشاهده جزئیات موجود در آن به این منطقه سفر میکنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو