آشنایی با برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی (بخش ششم)




 

برترین هتل‎هایآفریقای جنوبی

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

آشنایی با برترین هتل‎های کیپ تاون آفریقای جنوبی

 

 

شهر کیپ تاون یکی از توریستیترین شهرهای موجود در آفریقا جنوبی میباشد که همه ساله تفرتد زیتدی برای دیدن آن با تور آفریقای جنوبی به این شهر سفر میکنند. در این شهر میتوان سرگرمیهای مختلف و متنوعی را پیدا کرد. این شهر از نظر تاریخ و تمدن نیز قدمت بسیار دارد و افراد زیادی که به تاریخ مللهای گوناگون علاقه دارند با بلیط هواپیما به این منطقه سفر میکنند تا اطلاعات زیادی را در مورد تاریخ این سرزمین و همچنین آداب و رسوم مردم این شهر بدست آورند.

 

اگر بخواهیم این شهر را از نظر منطقه جغرافیایی مورد بررسی قرار دهیم محل قرار گرفتن آن در نقطه تلاقی اقیانوس هند و اقیانوس اطلس میباشد.  بدلیل داشتن آب و هوایی مناسب گردشگران زیادی با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند. در این شهر هتلهای بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

 

 

هتل 4 ستاره پریمر کیپ تاون

 

 

این هتل یکی از هتلهای 4 ستاره موجود در این شهر میباشد که بدلیل نزدیک بودن آن به ساحل توسط بسیاری از گردشگران که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کردهاند انتخاب میشود. در صورتیکه تمایل دارید در کنار ساحل اقامت داشته باشید این هتل بهترین انتخاب میباشد و زمانیکه با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر کردید میتوانید از آن بهرهمند شوید.

 

در طراحی این هتل سعی شده است تا تمامی اتاقها رو به دریا ساخته شوند تا منظرهای فوقالعاده را به مسافرانی که با تور آفریقای جنوبی به این منطقه سفر کردهاند را هدیه دهد. برای اینکه مسافران در این هتل از آرامش بیشتری برخوردار باشند برای اتاقها از رنگ کرم استفاده شده است. در این هتل برای افرادی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند و برای اقامت خود این هتل را انتخاب میکنند خدماتی از جمله تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم، تلویزیون و حمامهای مجزا ارائه میشود.

 

در هتل پریمر برای گردشگرانی که با تور آفریقای جنوبی به این شهر آمدهاند دو رستوران در نظر گرفته شده است. در طراحی این رستورانها از شیشه استفاده شده است تا گردشگران به منظرهای منحصر بفرد و زیبا در زمان صرف وعدههای غذایی دسترسی داشته باشند.

 

 

هتل 4 ستاره پورتز وود

 

 

این هتل که در شهر کیپ تاون قرار گرفته است در بین گردشگرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند بسیار شهرت دارد. از دلایلی که میتوان برای شهرت این هتل 4 ستاره نام برد لوکس و مجهز بودن آن است. علاوهبر اینها این هتل از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است که به همین دلیل توسط بسیاری از گردشگرانی که با تئر آفریقای جنوبی به این سفر آمدهاند انتخاب میشود.

 

برای رنگ آمیزی اتاقها در این هتل از رنگهای آبی و سورمهای استفاده شده است و با طراحی دریایی خود حس آرامش و دلنشینی را به مسافرانی که با بلیط هواپیما و بعد ار انجام پرواز خارجی به این شهر آمدهاند هدیه میکند.

 

در این هتل خدماتی که به مسافران ارائه میشود سرویس مبلمان اتاقها که بر اثاث فنگشویی چیده شده است، سوریس اینترنت رایگان، سرویس خوابهای بسیار راحت، حمام و دستشویی مجهز، مینی بار و میز کار میباشند که در تمامی اتاقها برای مسافران در نظر گرفته شده است.

 

در رستورتن این هتل برای طراحی از طراحی آفریقایی بهره برده شده است و انواع غذاهای هندی، بینالمللی و محلی در آن طبخ و سرو  میشود. در این هتل استخر و سالنهای اسپا و ماساژ وجود دارد که مسافران در زمان استراحت خود میتوانند از آنها استفاده کنند و لحظاتی آرامبخش را سپری کنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری آفریقای جنوبی روی لینک تور آفریقای جنوبی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو