موزه تمدن‎های اروپایی و مدیترانه‎ای در مارسی فرانسه




 

موزه تمدن ها در فرانسه

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

موزه تمدنهای اروپایی و مدیترانهای در مارسی فرانسه

 

فرانسه از بهترین و توریستیترین کشورهای اروپایی میباشد که همه ساله گردشگران با تور فرانسه به این کشور سفر میکنند تا از جاذبههای گردشگری موجود در این کشور از نزدیک دیدن کنند. این کشور زیبا که در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است مساحتی بالغ بر 643 کیلومتر مربع را دارا میباشد که بزرگترین کشور اروپای غربی به شمار میآید و در قاره اروپا مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

 

کشور فرانسه با داشتن 69 میلیون نفر جمعیت مقام دوم را در میزان جمعیت در اروپا به خود اختصاص داده است. زبان رسمی که ساکنان فرانسه از آن استفاده میکنند فرانسوی میباشد اما بدلیل اینکه این کشور بسیار توریستی است گاها با زبان انگلیسی نیز آشنایی دارند و برای ارتباط با آنها میتوانید از این زبان استفاده کنید.

 

در این کشور شهرهای بسیاری وجود دارد که مارسی یکی از این شهرها میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری بسیار مورد توجه بسیاری از گردشگران که با بلیط ارزان هواپیما و تور فرانسه به این کشور سفر میکنند قرار گرفته است. جاذبههای موجود در این شهر به گونهای میباشد که ساکنان شهرهای دیگر فرانسه نیز با پرواز داخلی به این شهر میآیند تا از جاذبههای موجود در این شهر دیدن کنند.

 

در ادامه به معرفی برخی از این جاذبههای گردشگری که مسافران زیادی برای دیدن آنها با تور فرانسه به این شهر سفر میکنند خواهیم پرداخت.

 

 

موزه تمدنهای اروپایی و مدیترانه ای

 

برای گردشکرانی که با تور فرانسه و خرید بلیط ارزان هواپیما به دیدن این اثر گردشگری میروند میتوانند به کمک گالریها و صفحههای نمایشی که در این موزه قرار داده شده است به اطلاعت مناسب و مفیدی در مورد تاریخچه تمدنهای مدیترانهای دست پیدا کنند.

 

در این موزه بخشی جدید در نظر گرفته شده است که اطلاعاتی در مورد عجایب هفتگانه موجود در جهان و موضوعهای متنوع دیگر اطلاعاتی را در اختیار مسافرانی که با تور فرانسه به این شهر میآیند یا با پرواز داخلی برای دیدن این آثار وارد این شهر میشوند قرار میدهند.

 

برای راحتی دسترسی به این موزه، موزهها در سه ناحیه از شهر مارسی قرار داده شدهاند تا گردشگران علاقهمند که با بلیط ارزان هواپیما و پرواز داخلی به این شهر سفر کردهاند به راحتی به این موزه دسترسی داشته باشند. یکی از مراکز این موزه در یک قلعه که قدمت تاریخی آن به قرن 12 میلادی برمیگردد قرار گرفته است که نام این قلعه تاریخی قلعه سن ژان میباشد.

 

گردشگرانی که با بلیط ارزان هواپیما و انجام پرواز داخلی به این منطقه سفر کردهاند میتوانند علاوه بر بازدید کردن از این موزه از این قلعه تاریخی نیز بازدید بعمل آورند تا با از وقت خود به خوبی بهره برده باشند. سومین بخش این موزه که به کارهای مربوط به پشت صحنه این موزه میپردازد در مرکز حفاظت در این شهر قرار گرفته است.

 

برای دیدن این جاذبههای گردشگری در مارسی گردشگران میتوانند با خرید بلیط ارزان هواپیما و انحام پرواز داخلی در تمامی ماههای سال سفر کنند زیرا این شهر در تمامی فصول سال از زیباییهای خاصی بهره میبرد که میتواند گردشگران را شیفته خود کند تا بیشترین لذت را از سفر خود به این شهر ببرند.

 

در صورتی که به دنبال بهترین زمان برای سفر به این شهر بندری میباشید بهتر است که سفر خود را در بین ماههای اپریل تا ژوئن و یا سپتانبر تا نوامبر انجام دهید تا در طول سفرتان از بهترین آب و هوای موجود در این منطقه بهره برده باشید. هرچند این منطقه به دلیل داشتن آب و هوایی معتدل و ملایم میتواند در تمامی ماههایسال پذیرای گردشگران علاقهمند به این شهر بندری باشد. این شهر برای ارائه خدمات گردشگری به تمامی مسافران که برای سفر خود این منطقه را انتخاب میکنند در تمامی فصلهای سال آماده است و می توانید توسط سایت سام سیر بلیط خود را برای سفر به فرانسه بخرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو