یک دوست‌دار محیط زیست چگونه سفر می‌کند؟ (بخش اول)




 

سفر دوست‌دار محیط زیست

 

 

بلیط ارزان هواپیما  سام سیر

 

آشنایی با سفر یک دوست‌دار محیط زیست

 

یکی از راه‌های لذت بردن از زیبایی‌های کره زمین و طبیعت جهان هستی، سفر کردن است. بسیاری از افراد این شانس را دارند که با خرید بلیط هواپیما اعم از بلیط ارزان هواپیما داخلی یا خارجی، از جهان پیرامون خود نهایت لذت را ببرند. اما متاسفانه گاهی اوقات رو‌به‌رو شدن با صحنه‌های ناخوشایندی که توسط بسیاری از گردشگران و توریست‌های پرواز خارجی و یا بازدیدکنندگان داخلی ایجاد می‌شود، ناراحت کننده است. آسیب‌ها و آلودگی‌های موجود در محیط زیست، چشم انداز زیبای طبیعت را به منظره‌ای زشت تبدیل می‌کند.

 

اگر قصد دارید برای طبیعت گردی با خرید بلیط هواپیما به مکانی سفر کنید باید بدانید که اولین اصل در طبیعت گردی این است که نه چیزی به محیط زیست اضافه کنیم و نه چیزی از طبیعت کم کنیم. قبل از سفر با پرواز خارجی یا داخلی یادمان باشد که باید به گونه‌ای سفر کنیم که طبیعت، بکر و دست نخورده باقی بماند تا علاوه بر ما دیگران نیز از زیبایی‌هایش لذت ببرند.

 

اگر به حفظ طبیعت علاقه دارید با ما همراه باشید تا بدانید که چطور در سفرهای خود از طبیعت نیز مراقبت کنید و بلیط ارزان هواپیما داخلی و خارجی خود را با آگاهی بیشتری تهیه کنید.

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از تهیه بلیط هواپیما و یا پیمودن راهی طولانی در پرواز خارجی به جای مواجه شدن با جنگلی سرسبز و یا ساحلی زیبا و تمیز، با منظره‌ای زشت و زننده روبه‌رو شده‌اید. مناظر زشتی نظیر کوهی از زباله، دود آتش، درختان شکسته و یا پلاستیک‌هایی که در دامن طبیعت رها شده‌اند، می‌تواند هر گردشگری را از خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی ناامید کند. رعایت نکردن این موارد می‌تواند باعث به خطر افتادن اکوسیستم طبیعت و حیات گیاهان و جانوران شود. با رعایت راهکارهای زیر می‌توانید سفری سالم و بدون کوچک‌ترین آلودگی زیستی را تجربه کرده و پروازخارجی یا داخلی خاطره‌انگیزی را برای خود به یادگار بگذارید.

 

 

سبک سفر کنید

 

از اصول اساسی هنگام سفر می‌توان به حمل بار کمتر اشاره کرد. قبل از خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی یا خارجی تصمیم بگیرید که سبک بال سفر کنید اگرچه هر کسی دوست دارد در طول پرواز خارجی و یا حتی داخلی، لباس‌ و کفش اضافی با خود ببرد تا در شرایط مختلف از آن‌ها استفاده کند. اما این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که سبک کردن چمدان و کوله پشتی، شما را از شر بار اضافی خلاص کرده و باعث می‌شود اثر کمتری از شما روی زمین باقی بماند.

 

 

انتخاب پروازهای بدون توقف

 

خریداران بلیط هواپیما می‌دانند که سفر با هواپیما دارای مزایا و معایب متعددی است که هر یک از افراد با در نظر گرفتن شرایط خود، آن را انتخاب می‌کنند. به عنوان یک خریدار بلیط ارزان هواپیما داخلی یا خارجی که دوست‌دار محیط زیست است باید بدانید که هواپیماها کربن دی اکسید بیشتری را نسبت به سایر وسایل نقلیه تولید می‌کنند که مسافت نیز تاثیر بسزایی در این امر دارد. پیشنهاد ما به شما انتخاب پروازهای بدون توقف در مسیرهای طولانی است. این پروازها تولید دی اکسید کربن را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهند.

 

 

جمع‌آوری زباله‌های موجود در طبیعت

 

اگر دوست دارید همواره با خرید بلیط ارزان هواپیما داخلی یا خارجی به نقاط زیبای جهان سفر کنید و از طبیعت آن لذت ببرید، ساده‌ترین راه برای کمک به محیط زیست، آلوده نکردن آن است. برای تجربه سفری سازگار با محیط زیست برای مثال گشت و گذاری چند ساعته در طبیعت، بهتر است از مسیرهای پاکوب شده یعنی مسیرهایی که از قبل مشخص شده است حرکت کنید. رعایت این موضوع باعث می‌شود تا به گیاهان و گل‌ها و یا بافت طبیعی جنگل آسیبی نرسد. هرگز از طبیعت یادگاری‌هایی نظیر گل، تکه چوب، سبزه و... برنداشته و اگر زباله‌ای را در مسیر خود مشاهده کردید حتما آن را از روی زمین بردارید و نسبت به آن بی‌تفاوت نباشید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک پرواز خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو