مهم‌ترین شهرهای چین کدام است؟ (بخش دوم)




 

مهم‌ترین شهرهای چین

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

مهم‌ترین شهرهای چین کدام است؟ (بخش دوم)

 

چین به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان، قلمرو بسیار وسیعی است که شامل مردمان مختلف و آب و هوای گوناگون می‌باشد. اگر با تور چین به این کشور سفر کنید در هر یک از شهرهای مختلف آن شاهد آداب و رسوم و روش زندگی منحصربفردی خواهید بود. بسیاری از مسافران پرواز خارجی چین بر این باورند که هر کدام از شهرهای این کشور می‌تواند تنوعی غنی از فرهنگ‌های مختلف را به نمایش بگذارد. مهم‌ترین شهرهای چین به همراه جاذبه‌های گردشگری دلیل اصلی فروش بالای بلیط هواپیما چین است.

 

از عبادتگاه‌ها، کاخ‌ها، باغ‌های چین گرفته تا دیوار بزرگ چین، برج‌های تجاری بلند و یا ارتش سرخ، همه و همه تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های این کشور بزرگ به حساب می‌آیند و برای توصیف چین می‌توان موارد بسیار زیادی را نام برد. اگر قصد خرید تور چین و سفر به این کشور پرجاذبه را دارید با ما همراه باشید تا با شهرهای مهم چین آشنا شوید و سپس با رزرو بلیط هواپیما، پرواز خارجی دلنشینی را به مقصد این کشور بزرگ تجربه کنید.

 

 

هانگزو

 

هانگزو به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین از نظر جذب توریست بسیار موفق بوده و از محبوبیت خاصی در میان گردشگران تور چین برخوردار است. شهرت این شهر به دلیل دریاچه غربی و پل شکسته می‌باشد. شما می‌توانید با پرواز خارجی چین به این منطقه سفر کنید و با قایق‌سواری در آب‌های زیبا و رویایی، به اوج آرامش برسید و از دیدن جزایر مختلف با ویژگی‌های منحصربفرد لذت ببرید. در اطراف این منطقه عبادتگاه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در طول سفر خود به بازدید از آن‌ها نیز بپردازید. بخشی از تاریخ شهر هانگزو در این مناظر طبیعی و عبادتگاه‌ها خلاصه می‌شود.

 

 

گوانگژو

 

گوانگژو با سابقه‌ای تاریخی یکی از بهترین و مهمترین شهرهای چین به حساب می‌آید. این شهر به دلیل موقعیت خاص و قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم از گذشته دارای سابقه‌ای تاریخی در زمینه تجارت می‌باشد. گوانگژو به عنوان سومین شهر بزرگ چین، شهری پرطرفدار در میان گردشگران تور چین بوده و با سبک‌های متنوعی از معماری، بسیاری را به خرید بلیط هواپیما ترغیب می‌کند. مسافران این پرواز خارجی می‌توانند از عبادتگاه‌های باستانی این شهر دیدن کرده و علاوه بر آن با حرکت بر روی رودخانه بوسیله قایق‌، منظره آسمان‌خراش‌ها را در شب مشاهده کنند.

 

 

الهاسا

 

الهاسا که یکی از بهترین و جذاب‌ترین شهرهای چین برای گردشگران می‌باشد، پایتخت تبت است. در محیطی کوهستانی در هیمالیا، این شهر زیبا واقع شده است که همین امر محبوبیت آن را در میان خریداران بلیط هواپیما افزایش داده است. مهم‌ترین جاذبه این شهر کاخ پوتالا است که به عنوان یک ساختمان شگفت‌انگیز در الهاسا خودنمایی می‌کند.

 

اگر قصد خرید تور چین را دارید باید بدانید که این منطقه دارای فرهنگ تبتی بسیار غنی بوده و کاخ جوکانگ که خانه ارزشمندترین تبتی است در این شهر واقع شده است. همچنین عبادتگاه‌های متنوع شهر الهاسا نیز با سایر بخش‌های چین بسیار متفاوت است.

 

 

شیان

 

بسیاری از مسافران پرواز خارجی چین معتقدند که زمان کافی برای بازدید از تمامی مناطق تاریخی شهر شیان وجود ندارد و این کار بسیار سختی است که بتوان از تمامی آن‌ها دیدن کرد. دیوارهای باستانی این شهر از آن در مقابل حمله دشمنان محافظت می‌کرده که تا سلسله مینگ برای این امر مورد استفاده قرار می‌گرفته است. ارتش سربازان جنگجو و بسیاری جاذبه دیگر در این شهر گرد هم آمده‌اند.

 

ممکن است این موضوع برای خریداران بلیط هواپیما جالب باشد که شهر شیان در طول ۱۳  سلسله یعنی در بیش از هزار سال حکمرانی هفتاد و سه امپراتور، به عنوان پایتخت انتخاب شده بود. امروزه این شهر بسیار تحت تاثیر مدرنیته قرار گرفته است اما هنوز هم مکان‌های تاریخی متعددی را می‌توان در آن یافت.

 

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری چین روی لینک تور چین کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو