جاذبه‌های برتر استرالیا‌ (بخش چهارم)




 

جاذبه‌های برتر استرالیا‌

 

 

پرواز خارجی سام سیر

 

 

جاذبه‌های برتر استرالیا‌ (بخش چهارم)

 

استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو اتحادیه‌ کشورهای همسود می‌باشد و سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ این کشور محسوب می‌شوند. استرالیا که با هیچ کشور دیگری مرز خاکی ندارد از شرق توسط اقیانوس آرام، از جنوب به وسیله اقیانوس منجمد جنوبی و از غرب توسط اقیانوس هند در بر گرفته شده است. این کشور سرزمین اصلی قاره اقیانوسیه یعنی کوچک‌ترین قاره جهان به حساب می‌آید.

 

تور استرالیا به دلیل جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از گردشگران با رزرو و خرید بلیط داخلی و بلیط خارجی از مناطق توریستی این کشور زیبا دیدن می‌کنند. با ما همراه باشید تا با تعدادی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز تور استرالیا آشنا شوید.

 

 

بازار ملکه ویکتوریا

 

یکی از شاخص‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای آزاد نیم‌کره جنوبی، بازار ملکه ویکتوریا می‌باشد. این بازار که فعالیت جدی خود را از قرن نوزدهم آغاز کرده است در ابتدا شامل سه بازار می‌شد. اگر یکی از خریداران بلیط خارجی و یا بلیط داخلی استرالیا هستید باید بدانید که بازار ملکه ویکتوریا قدیمی‌ترین و تنها بازار باقی‌مانده می‌باشد و دو بازار دیگر تعطیل شده است.

 

در این بازار که در میان مسافران تور استرالیا بسیار محبوب است تقریبا هر آنچه که مورد نیاز است را می‌توان پیدا کرد. بازار ویکتوریا به عنوان یک میراث فرهنگی در استرالیا به ثبت رسیده است. مسافران بلیط خارجی به مقصد این کشور می‌توانند یک روز کامل را بدون پشیمانی در این مکان سپری کنند.

 

 

فریزر آیلند

 

یکی دیگر از جاذبه‌های تور استرالیا جزیره فریزر آیلند می‌باشد که به عنوان میراث فرهنگی به ثبت رسیده است. دلیل علاقه شدید بسیاری از خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا به این جزیره، داشتن انواع گوناگونی از اقلیم‌ها مانند جنگل‌های بارانی، ریگ‌های روان و دریاچه‌های زیبا می‌باشد. فریزر آیلند که بزرگ‌ترین جزیره شنی در جهان است به عنوان بزرگ‌ترین جزیره کوئینزلند و ششمین جزیره بزرگ استرالیا نیز شناخته می‌شود. تعداد سکنه این جزیره بسیار کم بوده و گردشگران تنها به منظور پیاده‌روی و طبیعت‌گردی به این مکان سفر می‌کنند.

 

علاوه بر گردشگران خارجی، بسیاری از مردمان استرالیا با خرید بلیط داخلی به این جزیره که دارای تنوع گیاهی و جانوری وسیعی است سفر می‌کنند. شما باید یک روز کامل را برای بازدید از این جزیره کنار بگذارید و از دیدن انواع خزندگان و پستانداران نظیر کروکودیل‌های آب‌های شور لذت یک روز هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

 

 

کوه‌های برفی

 

این کوهستان به دلیل برفگیر بودن و بارش زیاد برف به کوه‌های برفی شهرت یافته است. مرتفع‌ترین کوه‌های استرالیا در این کوهستان قرار دارند و کازیسکو که بلندترین کوه این کشور می‌باشد نیز یکی از آن‌ها است. قله‌های این کوهستان ارتفاعی بیش از ۲۱۰۰ متر از سطح اقیانوس دارند که بسیاری از گردشگران تور استرالیا را مجذوب خود ساخته‌ است.

 

در این مناطق می‌توان قدیمی‌ترین گیاه زنده جهان، که از دسته مخروطی‌ها می‌باشد را یافت. در فصل زمستان این کوهستان بسیار مورد استقبال اسکی‌بازان قرار می‌گیرد و در فصل‌های گرم نیز با حجم انبوهی از طبیعت‌گردان روبه‌رو می‌شود. بازدید از این کوهستان به زمان زیادی نیاز دارد، مخصوصا در فصل تابستان که زمان بسیار مناسبی برای اجاره کمپ است.

 

 

صخره‌های کاتا جوتا

 

صخره‌های شگفت‌انگیز کاتا جوتا در فاصله ۳۶۵ مایلی جنوب غربی شهر آلیس اسپرینگ قرار گرفته است. خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا می‌توانند این صخره‌ها را از روی شکل خمره‌ای مانندشان بشناسند. Mount Olga به عنوان مرتفع‌ترین صخره این منطقه، ۱۰۶۶ متر از سطح اقیانوس فاصله دارد. اگر به پیاده‌روی و طبیعت‌گردی علاقه دارید ما به شما بازدید از صخره‌های زیبای کاتا جوتا را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید چند روزی را در این منطقه مشغول به گشت و گذار شوید و از مناظر زیبا و طبیعت بکر آن لذت ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری استرالیا روی لینک تور استرالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو