آشنایی با کونسیرژوری پاریس فرانسه




 

کونسیرژوری پاریس فرانسه

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با کونسیرژوری پاریس فرانسه

 


پاریس یکی از شهرهای مهم کشور فرانسه یمباشد که در صنعت مد میباشد. همه ساله افراد زیادی برای دیدن زیباییهای این شهر با تور فرانسه به این کشور سفر میکنند. در این شهر رودی بزرگ با نام سن جاری میباشد که نمادی از شریانهای زندگی در این شهر میباشد و یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشد که همه ساله افراد زیادی برای دیدن آن با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند.

 

این شهر که یکی از شهرهای کهن و با تمدن کشور فرانسه میباشد آثار و بناهای تاریخی فراوانی را در خود جای داده است. در صورتیکه به تاریخ ملل مختلف علاقهمند هستید میتوانید با تور فرانسه به این شهر سفر کنید و از آثار تاریخی موجود در این شهر دیدن کنید. این شهر با داشتن جمعیتی 12 میلیون نفری یکی از پرجمعیتترین شهرهای فرانسه و اروپا میباشد. این شهر برای اولین بار در سال 987 به عنوان پایتخت فرانسه برگزیده شد.

 

جاذبههای تاریخی در این شهر به گونهای میباشد که همه ساله افراد زیادی با پرواز خارجی از سراسر جهان به این منطقه از جهان سفر میکنند. بسیاری از افرادی که در شهرهای دیگر فرانسه ساکن هستند نیز برای دیدن زیباییهای موجود در این شهر با پرواز داخلی به این شهر میآیند.

در ادامه به معرفی برخی از این جاذبهها خواهیم کرد که بدلیل وجود آنها شهر پاریس به یک مقصد توریستی مشهور در بین گردشگران تبدیل شد و افراد زیادی با تور فرانسه برای دیدن آن به این کشور سفر کردند.

 

کونسیرژوری

 

این بنا که یکی از ساختمانهای کهن و قدیمی موجود در این شهر میباشد در قرن 10 میلادی طراحی و ساخته شد که از آن به عنوان قصر اصلی برای اقامت پادشاهان فرانسوی استفاده میشد که در طول سالها بر وسعت آن نیز افزوده میشد. امروزه این بنا به عنوان یکی از جاذبههای تاریخی این شهر در معرض دید هزاران گردشگری که با تور فرانسه به این شهر سفر کردهاند قرار گرفته است.

 

افراد زیادی که به شناخت تمدنهای کهن جوامع مختلف علاقهمند هستند برای دیدن این اثر تاریخی زیبا با پرواز داخلی و پرواز خارجی به پاریس سفر میکنند تا اطلاعات زیادی در مورد گذشته این مردم بدست آورند. هالها و سالنها در این بنای تاریخی به گونهای طراحی و ساخته شده بودند که تا سالها به عنوان بزرگترین هالها و سالنها از آنها یاد میشده.

 

در بخشی از این قصر سالن غذاخوری وجود داشت که به اندازهای بزرگ بود که 2000 کارگر میتوانستند در آن غذا بخورند و یکی از بزرگترین سالنهای موجود در آن زمان اروپا به حساب میآمد. در صورتیکه میخواهید معماری این بنای تاریخی را از نزدیک مشاهده کنید میتوانید با تور فرانسه به این شهر سفر کنید.

 

در طی سالها و قرنهای مختلف این قصر برای مقاصد دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته است. به عنوان مثال در قرن 14 از برخی از ساختمانهای آن به عنوان زندان مورد استفاده قرار میگرفت. این سازه بقدری زیبا و تاریخی است که گردشگران خارجی و داخلی با پرواز داخلی و پرواز خارجی برای دیدن آن به این شهر سفر خواهند کرد.

 

در این قصر زندانهای مختلفی و زیادی وجود داشته است که از آنها میتوان به زندان ماری آنتونت و زندان مادام دوبقی که مشهورترین زندانهای این قصر هستند اشاره کرد. برای دیدن این اثر تاریخی میتوانید با پرواز خارجی به شهر پاریس سفر کنید و از نزدیک این جاذبه گردشگری را ببینید.

 

امروزه از برخی از ساختمانهای این قصر به عنوان دادگاه مورد استفاده قرار میگیرند. این بنا بقدری شهرت دارد که ساکنان شهرهای دیگر فرانسه برای دیدن آن با پرواز داخلی به این شهر سفر میکنند تا علاوه بر دیگر جاذبههای این شهر از این قصر نیز دیدن کنند.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو