نشنال جئوگرافی بهترین مقاصد برای سفر در سال 2020 را معرفی کرد.




 

بهترین مقاصد سفری نشنال جئوگرافی

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

نشنال جئوگرافی بهترین مقاصد برای سفر در سال 2020 را معرفی کرد.

 

نشنال جئوگرافی برای سال 2020 لیستی از مقصدهای فرهنگی، شهری، طبیعت و ماجراجویی ارائه کرده است که می‌توانید از این لیست استفاده کنید و به‌راحتی با خرید بلیط هواپیما و یا پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما به این مقصدها سفر کنید.

اگر جزو کسانی هستید که در سال به سفرهای زیادی می‌روند و در واقع بیشتر عمر خود را در سفر سپری می‌کنند خواندن این مطلب برای شما بسیار جذاب خواهد بود. اگر بخواهید برای سفرهایی که در طول سال 2020 می‌روید از این لیست کمک بگرید باید برای دیدن فک‌ها به کبک بروید، برای کوهنوردی به مجارستان سفر کنید و برای داشتن یک هیجان فوق‌العاده از روی بلندترین پل دنیا در گوئیژو چین عبور کنید.

 

سردبیر اجرایی سفر در نشنال جئوگرافی درباره‌ی این لیست گفته است:

" این لیست شامل مکان‌هایی است که گردشگران باید بروند، اطلاعاتی که باید بدانند و اینکه چطور باید سال 2020 را با سفر کردن بگذرانند. ما برای تهیه‌ی این لیست با سردبیران نشنال جئوگرافی در همه‌ی دنیا و عکاسان و کاوشگران مشورت کرده‌ایم تا بتوانیم بهترین مقصدها برای سفر را به شما معرفی کنیم."

 

این لیست به چهار دسته تقسیم‌بندی شده است: فرهنگ، شهر، طبیعت و ماجراجویی.

 

 

بهترین مقاصد فرهنگی در سال 2020

 

اگر جزو گردشگرانی هستید که عاشق غذا هستند باید با گرفتن یک بلیط هواپیما به آستوریاس اسپانیا سفر کنید تا از خورش‌های خوشمزه فابادا و پنیرهای کابرالس بچشید. می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها دنبال بلیط ارزان هواپیما بگردید و جایی که دوسوم نوشیدنی‌های آرژانتینی را تولید می‌کند یعنی مندوزا بروید.

اگر علاقه‌مند به مکان‌های تاریخی هستید می‌توانید با گرفتن یک بلیط هواپیما به ترکیه سفر کنید تا از قدیمی‌ترین مکان پرستش و رسوم دینی یعنی گوبکلی‌تپه دیدن کنید. پیشنهاد دیگر این است که به گواتمالا رفته و میراث مایاها را مشاهده کنید. یا می‌توانید از میراث رامسس دوم که فرعون مصر در ابوسمبل بوده است حیرت‌زده شوید.

پس لیست مکان‌های فرهنگی برای سفر در سال 2020 شامل موارد زیر است:

- آستوریاس در اسپانیا

- گوئیژو در چین

- گوبکلی‌تپه در ترکیه

- مایا در گواتمالا

- مندوزا در آرژانتین

- ابو سمبل در مصر

 

 

بهترین شهرها برای سال ۲۰۲۰

 

به پیشنهاد نشنال جئوگرافی اگر علاقه‌مند به معماری هستید باید ابتدا با گرفتن بلیط هواپیما به مکزیکوسیتی رفته و سپس ازآنجا با دو ساعت رانندگی به شهر پوئبلا بروید. این شهر دارای معماری استعماری بارنگ‌های شاد و 365 کلیسا می‌باشد. اگر نگران بالا رفتن هزینه‌هایتان هستید می‌توانید با بلیط ارزان هواپیما به این مقصد زیبا سفر کنید.

از دیگر مقاصد زیبا در این دسته می‌توان به شهر تلچ با خانه‌هایی به سبک باروک، شهر موستار با پل تاریخی موستار و شهر پارما که مرکز پنیر پارمزان است اشاره کرد.

پس لیست بهترین شهرها برای سفر در سال 2020 شامل موارد زیر است:

- فیلادلفیا در پنسیلوانیا

- تلچ در جمهوری چک

- فورت کوچی در کرالا هند

- موستار بوسنی و هرزگوین

- پارما در ایتالیا

- پوئبلا در مکزیک

 

 

بهترین مکان‌ها در طبیعت در سال 2020

 

گردشگرانی که علاقه‌ی زیادی به طبیعت و حیوانات دارند می‌توانند برای دیدن فک‌ها به جزایر مگدالن بروند. اگر به لاکپشت ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم با گرفتن یک بلیط هواپیما به مالدیو بروید و ازآنجا دیدن کنید.

برای دیدن گاومیش‌هایی که آزادانه درحرکت هستند باید به جنگل بیاوویسکا سفر کنید و از نزدیک بزرگ‌ترین جمعیت گاومیش‌های آزاد را ببینید. برای سفر به این مکان‌ها می‌توانید از بلیط ارزان هواپیما نیز استفاده کنید.

پس لیست بهترین مکان‌ها در طبیعت برای سفر در سال 2020 شامل موارد زیر است:

- جزایر مگدالن در کبک کانادا

- بیابان کالاهاری بوتسوانا

- جنگل بیاوویسکا بلاروس و لهستان

- مسیر ملی آبی مجارستان

- جزایر قناری اسپانیا

- مالدیو

- پارک ملی گرند کنیون آریزونا

 

 

بهترین مکان‌های گردشگری برای ماجراجویی در سال 2020

 

در لیستی که نشنال جئوگرافی برای این قسمت تهیه کرده است می‌توان به مسیر ولز که از جاهای مختلف ولز عبور می‌کند، منطقه‌ی کم بازدید توهوکو در ژاپن و شبه‌جزیره‌ی کامچاتکا در روسیه که برف زیادی دارد اشاره کرد. اگر عاشق ماجراجویی هستید حتماً با گرفتن یک بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به این نقاط سفر کنید.

پس لیست بهترین مکان‌های گردشگری برای ماجراجویی در سال 2020 شامل موارد زیر است:

 

- تاسمانی در استرالیا

- جاده Grossglockner High Alpine Road در اتریش

- مسیر ولز در بریتانیا

- توهوکو در ژاپن

- شبه‌جزیره‌ کامچاتکا در روسیه

- پارک ملی زاکوما در چاد

 

برای خرید بلیط و سفر به تمامی مکان هایی که در این مطلب گفته شد می توانید به سایت سام سیر مراجعه فرمایید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو