شهرهای کوچک کانادا مقصدی جدید برای مهاجران




 

شهرهای کوچک کانادا برای مهاجران

 

 

ویزای کانادا سام سیر

 

 

آشنایی با شهرهای کوچک کانادا مقصدی جدید برای مهاجران

 

امروزه تعداد افرادی که سعی دارند با اخذ ویزای کانادا به این کشور مهاجرت کنند رو به افزایش است. برخلاف ایران که تراکم جمعیتی در آن بسیار زیاد است، کانادا کشوری است که دارای سطح پراکندگی جمعیت کمی می‌باشد. شاید برای دارندگان ویزا کانادا جالب باشد که تراکم جمعیت در کانادا برابر با ۳.۴۱ نفر در هر کیلومتر مربع است و این کشور از نظر تراکم جمعیت رتبه ۲۲۹ در جهان را به خود اختصاص داده است. از این نظر ایران در رتبه ۱۶۳ با تراکم ۴۵ نفر در هر کیلومتر مربع قرار گرفته است.

 

در این مقاله قصد داریم تعدادی از شهرهای کوچک کانادا را که مورد استقبال بسیاری از دارندگان ویزای کانادا قرار گرفته است مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز یکی از مسافران پرواز خارجی این کشور هستید و یا قصد دارید پس از اخذ ویزای کانادا شهری مناسب را برای اقامت دائم انتخاب کنید با ما همراه باشید.

 

 

 

منیتوبا

 

شهری به نام Morden با جمعیتی ۸۰۰۰ نفری در جنوب منیتوبا وجود دارد. فاصله این شهر تا مرکز منیتوبا ۱۱۲ کیلومتر بوده و نرخ بیکاری در آن بسیار پایین و برابر با ۳.۱ درصد می‌باشد. این شهر گزینه مناسبی برای برای افرادی است که پس از اخذ ویزا کانادا به دنبال کار می‌گردند زیرا کارفرماها با کمبود نیروی کار مواجه هستند. مسافران پرواز خارجی کانادا می‌توانند از طریق برنامه استانی منیتوبا اقدام به مهاجرت کنند.

 

مسئولان شهری در کانادا همواره نقشی اساسی در جذب مهاجر جدید داشته‌اند. اما مسئولان شهر Morden فراتر عمل کرده و قبل از ورود مهاجر با در نظر گرفتن حرفه و تخصص فرد مهاجر، فعالیت‌هایی را در زمینه انتخاب بهترین شغل و روش‌های ساکن شدن او در شهر خودشان آغاز می‌کنند.

 

برای مهاجران پرواز خارجی و دارندگان ویزای کانادا باید بگوییم که مسئولان شهری قبل از ورود مهاجر، محل اقامت و دوستان جدید را به آن‌ها معرفی می‌کنند. مسئولان کارهای موجود را نظیر صنایع چوبی، کابینت‌سازی، طراحی داخلی با چوب، جوشکار، خیاط، کارآفرینان و... را به افراد باتجربه می‌سپارند.

 

مهاجران پرواز خارجی کانادا باید بدانند که هزینه زندگی در شهری مانند Morden بسیار پایین بوده که این موضوع امری ضروری برای یک تازه وارد به کانادا محسوب می‌شود.

 

 

 

انتاریو

 

در نزدیکی خلیج جورجین و در شمال تورنتو شهری به نام Simcoe Country قرار دارد. این شهر که برای جذب مهاجر جدید بسیار مشتاق است یکی از مقصدهای محبوب دارندگان ویزا کانادا به حساب می‌آید. طبق آمار بدست آمده در سال گذشته ۶۵۰ مهاجر تازه وارد در این مکان زندگی جدید خود را آغاز کردند. یکی از مسئولان این شهر از رشد تقاضا برای سکونت در این محل خبر داده است.

 

با در نظر گرفتن این موضوع که اکثر مهاجران پرواز خارجی کانادا وارد تورنتو می‌شوند در نتیجه رشد نواحی اطراف تورنتو نیز دور از ذهن نیست و مهاجرانی که در ابتدا به دنبال کار و مسکن هستند اقامت در نزدیکی تورنتو را انتخاب می‌کنند.

 

مسئولان این شهر در سال گذشته وب سایتی را برای مهاجران تازه وارد ایجاد کردند تا افراد متخصص را با توجه به بازار کار منطقه Simcoe Country جذب کنند. افرادی که با ویزای کانادا به این کشور مهاجرت می‌کنند را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد، افرادی که در ابتدا وارد تورنتو می‌شوند و سپس به دنبال کار در مناطق اطراف و ساکن شدن هستند و افرادی که قبل از اخذ ویزا کانادا از خدمات استان‌ها و شهرستان‌های اطراف شهرهای بزرگ اطلاع پیدا کرده‌اند و سپس با پرواز خارجی مستقیما وارد این شهرها می‌شوند.

 

در واقع می‌توان گفت که این شهرها برای متقاضیان ویزای کانادا مناسب‌تر است زیرا اقتصاد آن‌ها رو به رشد بوده و افراد باتجربه و با استعداد راحت‌تر جذب بازار کار می‌شوند و سکونت خود را در جامعه کانادایی سریع‌تر آغاز می‌کنند.

 



نظرتان را بنویسید







منو