آیا از اساسی‌ترین مسائل خرید بلیط هواپیما مطلع هستید؟ (بخش دوم)




 

 

مسائل خرید بلیط هواپیما

 

خرید بلیط هواپیما سام سیر

 

آشنایی با اساسی‌ترین مسائل خرید بلیط هواپیما

 

 

 

ویژگی‌های خریدی بلیط هواپیما به صورت آنلاین

 

یکی دیگر از ویژگی‌های خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی  یا داخلی  این است امکان انتخاب فرودگاه موردنظر وجود دارد.

 

شما می‌توانید خیلی راحت مدت زمان پرواز خارجی یا داخلی را مشاهده کنید.

 

دیگر امکانات خرید آنلاین بلیط هواپیما انتخاب نوع کلاس پرواز است.( اکونومی، فرست، بیزنس)

 

شما می‌توانید تعداد توقف های بین راه را انتخاب کنید.

 

همچنین افراد می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز پرواز ها را مشاهده کنند.

 

بنابراین با این وجود این ویژگی‌ها افراد خیلی راحت می‌توانند بلیط هواپیما بخرند. علاوه بر سایت های معتبر برخی از اپلیکیشن های مورد اطمینان نیز وجود دارد که می‌توان از آنها خرید کرد.

 

برای مثال ممکن است فردی به صورت ناگهانی برای کار مجبور باشد به مکان دیگری سفر کند. این فرد چگونه به سرعت برای فردا بلیط رزرو کند؟ تنها راه حل موجود  برای حل مشکل این افراد خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین است.

 

این فرد می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز وارد سایت یک آژانس هواپیمایی معتبر شود و در قسمت خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی،  بلیط رزرو کند. بدون اینکه بخواهد نگران این باشد که آِیا آژانس های هوایی در این ساعت باز هستند یا خیر یا آیا اصلاً در آن زمانی که می‌خواهند پرواز دارند یا خیر.

 

دسته دیگری از افراد وجود دارند که دوست دارند در کمترین زمان بتوانند بلیط هواپیما برای خود رزرو کنند بدون اینکه بخواهند از در خانه بیرون بروند؛ برای این حل مشکل گونه از افراد نیز خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی یا داخلی توصیه می‌شود.

 

برخی  دیگر وجود دارند که برای رفتن به سفر اولین چیزی که در نظر می‌گیرند هزینه ها است. آنها می‌خواهند بدانند که برای رفتن به مسافرت چه مقدار باید صرف خرید بلیط هواپیما هزینه کنند؟ یا خرید بلیط هواپیما برای چه مقصدی ارزان تر است؟ آیا می‌توانند بلیط ارزان هواپیما پیدا کنند؟

در جواب به این افراد باید گفت که می‌توانند خیلی راحت با رفتن به سایت مربوطه تمام قیمت های بلیط هواپیما را برسی کنید و در آخر باهم مقایسه کنند و ارزان‌ترین آن را برای خود رزرو کنند تا هزینه های خود را کاهش دهند.

 

دسته دیگری از افراد وجود دارند که هزینه‌ی بلیط برایشان مهم نیست و تنها چیزی که برای آنها حائز اهمیت است راحتی آنها در هواپیما است. این افراد به دنبال خرید بلیط هواپیما یی هستند که در آن خدمات رفاهی منحصربه‌فردی دارد. این  افراد می‌توانند خیلی راحت با برسی خدمات هر یک از کلاس های پرواز از طریق اینترنت کلاس موردنظر خود را از نظر خدمات بهتر پیدا کنند.

 

بعد از پیدا کردن کلاس پرواز خارجی یا داخلی مورد نظر، فرد می‌تواند خیلی راحت خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین با کلاس مورد نظر انجام دهد.

 

ممکن است برای شما این سؤال پیش بیاید که ما چند نوع کلاس پرواز داریم؟ باید بگویم 3 نوع کلاس پرواز داریم که از نظر ارائه خدمات و قیمت باهم متفاوت‌اند. نام های آن عبارت‌اند از : اکونومی، فرست کلاس، بیزینس کلاس.

 

قیمت کلاس اکونومی برای پرواز خارجی یا داخلی پایین‌تر از دو کلاس دیگر است و همین طور خدمات آن نیز بسیار کم است.

 

قیمت بیزینس کلاس برای پرواز خارجی یا داخلی چیزی بین دو کلاس دیگر است و همین طور خدمات آن نیز بیشتر از کلاس اکونومی و کمتر از فرست کلاس است.

 

قیمت فرست کلاس برای پرواز خارجی یا داخلی  نسبت به دو کلاس دیگر گران‌تر است اما به همین مقدار خدمات آن نیز بیشتر از آنها است.

 

بنابراین اگر هزینه برای شما مهم نیست و فقط راحتی را ترجیح می‌دهید حتماً هنگام خرید بلیط هواپیما، فرست کلاس را انتخاب کنید تا از پرواز خود لذت ببرید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو