جدیدترین ترندها برای سفر در سال 2020 (بخش اول)




 

جدیدترین ترندها برای سفر

 

پرواز داخلی سام سیر

 

جدیدترین ترندها برای سفر در سال 2020 (بخش اول)

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود برنامه‌های سوشیال مدیا خیلی‌ها دنبال این هستند که تجربه‌های خاص و سفارشی داشته باشند و آن را با بقیه به اشتراک بگذارند. از همین رو سایت virtuoso در اقدام جالبی جدیدترین ترندها برای کسانی که می‌خواهند با خرید یک بلیط خارجی سفر لوکس داشته باشند را معرفی کرده است.

 

با شرایط امروزی دنیا مثل تغییرات آب و هوایی و سیاست‌های بعضی کشورها، خیلی از گردشگران تصمیم گرفته‌اند که سفر را جزو اولویت‌های زندگی خود قرار دهند. سایت virtuoso هر سال برای پیش‌بینی جدیدترین و برترین ترندها در دنیا از مشاوران فروش بهترین آژانس‌های هواپیمایی در 50 کشور مشاوره می‌گیرد و از آن‌ها نظرسنجی می‌کند. این گزارش که به گزارش لوکس یا Luxe Report معروف است باعث شهرت سایت virtuoso به عنوان پیش‌بینی ترند شده است.

 

شعار جدیدی که در سال‌های اخیر خیلی به گوش می‌رسد (لحظه را غنیمت شمار) باعث شده تا علاقه‌ی گردشگران به خرید بلیط خارجی یا داشتن یک پرواز داخلی در کشور خود و رفتن به مکان‌های جدید و خاص روزبه‌روز بیشتر شود. بااینکه بیشتر افراد داشتن یک سفر راحت را ترجیح می‌دهند اما بعضی‌اوقات دوست دارند سفرهای هیجان‌انگیز و چالشی را نیز تجربه کنند.

 

همه‌ی این عوامل باعث شد تا امسال سایت virtuoso گزارشی را به اسم Wanderlist تهیه کند تا به مسافران کمک کند که از لحظه‌ها و فرصت‌هایشان بهترین استفاده را داشته باشند. در گزارش لوکس نیز 6 ترند برتر سفر را معرفی کرده است تا نشان دهد گردشگران ثروتمند چه تأثیری روی گردشگری و سفر می‌گذارند.

 

 

۱) مکان‌های غیر توریستی و غیرمنتظره

 

امروزه با وجود اینترنت و بیشتر دیده شدن مکان‌های معروف دنیا، گردشگران زیادی به آنجا سفر می‌کنند. به همین دلیل گردشگران پولدار به دنبال مناطق بکر و دست نخورده ای هستند که از جمعیت زیاد گردشگران در آنجا خبری نباشد. طبق گزارش‌های سایت virtuoso در حال حاضر درخواست سفر و خرید بلیط خارجی برای مناطقی که طبیعت غنی دارند و از نظر فرهنگی متفاوت هستند بسیار زیاد شده است. مناطقی مثل بورنئو، گرینلند و عمان جزو این مکان‌ها هستند که ساکنین آن‌ها می‌توانند به راحتی با یک پرواز داخلی به مناطق بکر کشورشان سفر کنند.

 

 

۲) سفر به چند کشور متفاوت

 

مشاوران Virtuoso باعث شده‌اند که خیلی از گردشگران به اینکه حتی در سفرهای کوتاه به چند کشور مختلف بروند علاقه‌مند شوند. این سفرها بخش‌های مختلفی دارند و بعضی از آن‌ها مکان‌های غافلگیرکننده‌ای را پوشش می‌دهند. مثلاً مسافرانی که بلیط خارجی خریده‌اند یا با یک پرواز داخلی در کشورشان به این سفرها می‌روند می‌توانند بعد از یک اسکی هیجان‌انگیز به دل جنگل بروند و سپس بعد از دیدن یک مکان تاریخی به جایی بروند که کمتر کسی آن جا را می‌شناسد. این سفرها باعث می‌شوند که گردشگران سفر پربارتر و غنی تری را تجربه کنند.

 

 

۳) مکان‌های معروف از نظر غذایی

 

در سال‌های اخیر وجود خوردنی های خوشمزه در سفر جزو ضروریات است و رفتن به جاهایی که خوراکی‌های خوشمزه دارند خود به یک ترند تبدیل شده است. سفرهایی مثل داشتن کلاس آشپزی، خوردن غذا در منازل شخصی، رفتن به رستوران‌هایی که از محصولات تازه‌ی کشاورزی استفاده می‌کنند، شکار قارچ دنبلان و ... جزو سفرهای هیجان‌انگیز برای افرادی که عاشق غذا هستند محسوب می‌شود. غذا برای این گردشگران به‌گونه‌ای مهم است که بعد از خرید بلیط خارجی یا رزرو یک پرواز داخلی سریعاً به سراغ رزرو رستوران می‌روند.

 

 

۴) سفرهای دسته جمعی

 

طبق گفته‌ی مشاوران گردشگران دوست دارند با کسانی که مثل خودشان فکر می‌کنند سفر کنند و با آن‌ها ارتباط داشته باشند. ازاین‌رو سفرهای دسته جمعی بسیار رواج پیدا کرده است و افراد زیادی برای رفتن به این سفرها بلیط خارجی می‌خرند و یا با پرواز داخلی در کشور خود سفر می‌کنند. هم چنین سفر زنان نیز بسیار زیاد شده است و خیلی از دخترانی که وضع مالی خوبی دارند برای قطع ارتباط با دنیای اطراف خود به سفرهای هیجان‌انگیزی می‌روند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری سام سیر با تخفیف 8% بصورت انلاین، بر روی لینک بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو