مهم‌ترین شهرهای کانادا (بخش اول)




 

مهم‌ترین شهرهای کانادا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با مهم‌ترین شهرهای کانادا

 

 

کشور کانادا که در آمریکای شمالی قرار گرفته است، شامل سه منطقه و ۱۰ استان می‌باشد. با توجه به مساحت کل این کشور، کانادا توانسته مقام دومین کشور بزرگ جهان را به خود اختصاص دهد. اما از نظر جمعیت در جایگاه سی و شش قرار دارد. اگر قصد اخذ ویزای کانادا را دارید باید بدانید که شهرهای مونترال، تورنتو، اتاوا و ونکوور از جمله بهترین شهرهای این کشور به حساب می‌آیند. با ما همراه باشید تا قبل از خرید بلیط هواپیما و اخذ ویزای کانادا با مهم‌ترین شهرهای این کشور آشنا شوید.

 

 

شهر اتاوا

 

اتاوا به عنوان یکی از شهرهای مهم کانادا، پایتخت این کشور و چهارمین شهر بزرگ کانادا محسوب می‌شود. این شهر که در کنار رودخانه سن‌لوران واقع شده است به همراه گاتینو که در ایالت کبک قرار دارد، تشکیل دهنده منطقه پایتختی ملی می‌باشند. شاید برای دارندگان ویزای کانادا جالب باشد که نخستین سکونتگاه‌های اروپایی در منطقه، به دلیل صنعت چوب بوجود آمدند. در واقع مهاجرت به اتاوا پس از جنگ سال ۱۸۱۲، از سوی دولت تشویق شده و جمعیت آن به سرعت رشد کرد. با خرید بلیط هواپیما به مقصد کانادا از این شهر مهم دیدن کنید.

 

 

شهر هالیفاکس

 

بزرگ‌ترین شهر آتلانتیک کانادا، شهر هالیفاکس می‌باشد. این شهر به واسطه همجواری با اقیانوس اطلس، طبیعت بسیار شگفت‌انگیزی داشته و یکی از پرترددترین بنادر شرق آمریکای شمالی به حساب می‌آید. با تهیه ویزا کانادا می‌توانید از این شهر زیبا که در حوالی دومین لنگرگاه طبیعی بزرگ جهان به نام «لنگرگاه هالیفاکس» ساخته شده است دیدن کنید. این شهر که از شلوغ‌ترین بندرهای کانادا می‌باشد، در سال ۱۹۱۷ به دلیل انفجار بزرگی که در آن رخ داد و قبل از ساخت بمب اتمی، بزرگ‌ترین انفجار تولید شده توسط انسان در تاریخ بود، تا حدود زیادی ویران گشت و به مرور زمان قسمت‌های بسیاری از هالیفاکس بازسازی شد.

 

 

شهر سنت جان

 

شهر سنت جان که بزرگ‌ترین شهر ایالت نیوبرانزویک می‌باشد یکی از مهم‌ترین شهرهای کانادا بوده و بسیاری از مهاجران با اخذ ویزای کانادا و خرید بلیط هواپیما به این شهر مهاجرت می‌کنند. این شهر جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰۰ نفر داشته و مردمان آن به دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت می‌کنند. نکته‌ای که نظر بسیاری از دارندگان ویزا کانادا را به خود جلب کرده این است که مردمان سنت جان به هویت محلی خود افتخار می‌کنند. در این شهر صنعت دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و خطوط راه‌آهن به دلیل توسعه بسیار خوب این شهر در سال‌های اخیر، جان تازه‌ای گرفته است. سنت جان در رتبه دوم به عنوان بزرگ‌ترین منطقه شهری در آتلانتیک کانادا و در رتبه بیستم به عنوان بزرگ‌ترین منطقه شهری در کانادا قرار گرفته است. هنگام خرید بلیط هواپیما و اخذ ویزای کانادا از این شهر زیبای در حال توسعه دیدن کنید.

 

 

شهر کبک

 

شهر کبک مرکز ایالت کبک کانادا بوده و بزرگ‌ترین شهر شرق استان کبک نیز می‌باشد. کبک به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کانادا از جمله شهرهای مهم این کشور نیز به حساب می‌آید. بسیاری از افراد، ویزا کانادا را برای اقامت در این شهر که بعد از سنت جان، پرت رویال و تدوزاک قدیمی‌ترین شهر کانادا است، دریافت کرده‌اند. این شهر با تاریخ ۴۰۰ ساله‌اش مقصد بسیاری از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما از فضاهای پرجنب و جوش و آثار تاریخی آن دیدن می‌کنند. دارندگان ویزای کانادا باید بدانند که مردم کبک عمدتا به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند، اگرچه اکثر آن‌ها به زبان انگلیسی مسلط هستند اما تعصب خاصی نسبت به زبان فرانسوی دارند. این شهر در مجله «مانی» توانسته خود را در فهرست ۱۰ مکان برتر گردشگری آمریکای شمالی قرار دهد. از طرفی دیگر بزرگ‌ترین دانشگاه فرانسوی در آمریکای شمالی نیز به نام دانشگاه «لاوال» در این شهر قرار دارد که رتبه ۱۳ را در میان دانشگاه‌های کانادا به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید برای اقامت و یا ادامه تحصیل و حتی گردشگری این شهر را برای اخذ ویزای کانادا انتخاب کنید.  



نظرتان را بنویسید







منو