برنامه سفری 5روزه به بالی (بخش اول)




 

برنامه سفر به بالی

 

 

بلیط هواپیما سام سیر

 

آشناییی با برنامه سفری 5روزه به بالی

 


بیشترین تور بالی که مسافران برای مسافرت خود انتخاب میکنند در 5 روز و 4 شب صورت میگیرد. با توجه به این موضوع در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کردید نیاز به یک برنامه مناسب دارید تا بتوانید از بیشتر مناطق گردشگری موجود در این منطقه دیدن کنید و از سفر خود بیشترین بهره و لذت را ببرید. در ادامه به ارائه یک برنامه  پیشنهادی گردشگری خواهیم پرداخت تا زمانیکه با پرواز خارجی و داخلی به این جزیره زیبا سفر کردید در صورت تمایل از آن پیروی کنید و با استفاده از آن زمان خود را مدیریت کنید.

 

تور بالی به صورتهای مختلفی به فروش میرسد در این بخش سعی میشود تا اطلاعات بیشتری بسبت به بالی ارائه شود تا بتوانید با استفاده از این اطلاعات بهترین تور بالی را انتخاب کنید و زمانیکه با خرید بلیط هواپیما به این جزیره زیبا سفر کردید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. داشتن آگاهی به شما کمک میکند تا بتوانید بدون نیاز به تور بالی با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر کنید و از جزیرههای مختلف موجود در آن منطقه بدون هیچ دردسری دیدن بعمل آورید.

 

 

روز اول- وارد شدن به بالی و خوردن شام در جیمباران

 

 

در صورتیکه برای اولین بار است که قدم بر جزیره بالی میگذارید و در مورد برخی از موارد مانند مسیرها و دسترسیها نگران هستید میتوانید با تهیه تور بالی به این منطقه سفر کنید و از خدماتی که به شما در این تور ارائه میشود بهره ببرید. در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی بدون استفاده از تور وترد بالی شدید در فرودگاه بخشی وجود دارد که تورهای داخلی مربوط به بالی را ارائه میکند و  میتوانید از این تورها استفاده کنید. این نوع تور به همراه یک راننده ارائه میشود که توانایی صحبت به زبان انگلیسی را دارا میباشد و در طول سفر شما را همراهی خواهد کرد.

 

اگر از تورهای این جزیره استفاده کرده باشید به محض ورود به فرودگاه ترانسفر فرودگاهی به استقبال شما خواهد آمد تا شما را به هتل منتقل کند. اولین کاری که بعد از خرید بلیط هواپیما و رسیدن به فرودگاه انجام میدهید این باشد که خود را به هتلتان برسانید و وسایل خود را در هتل بگذارید. بهترین گزینه در برای شروع بازدید از این جزیره زیبا رفتن به یولوواتو در هنگام غروب خورشید میباشد.

 

میتوانید ابتدا از این بنای دیدن کنید و سپس به دیدن رقص مخصوصی که با نام ککاک در این منطقه انجام میشوید بروید و از دیدن آن لذت ببرید. بعد از اینکه مراسم اتمام یافت مستقیما به سمت ساحل جیمباران بروید و از رستورانهای ساحلی که در آن وجود دارد به سفارش بهترین غذای دریایی موجود در آن رستوران بپردازید و خوردن آن در آن فضای آرام و دلنشین لذت ببرید.

 

در صورتیکه با پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید بهتر است زمان خود را به گونهای مدیریت کنید که در کنار لذت بردن از بیشتر مناطق گردشگری و تفریحی موجود در این منطقه نیز دیدن به عمل آورده باشید تا بیشترین استفاده را از سفرتان کرده باشید. اولین روز میتواند روزی بسیار هیجان انگیز و به یاد ماندنی برای عاشقان و زوجهایی باشد که با پرواز خارجی به این جزیره زیبا سفر کردهاند.

 

بهتر است در روز اول سفر کمی از وقت خود را به استراحت تخصیص دهید تا خستگی سفر کاملا از بدنتان خارج شود و برای روزهای بعد از انرژی بیشتری برخوردار باشید. بعد از اینکه شام خود را در رستورانهای ساحلی جیمباران میل کردید به هتل خود برای استراحت بازگردید و خود را برای روز دوم سفر آماده کنید.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو