بهترین شکلات های جهان (بخش اول)




 

بهترین شکلات های جهان

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با بهترین شکلات های جهان

 

شکلات جزو محصولات پرطرفدار و محبوب است و همین‌طور بسیار ارزشمند زیرا از دانه‌های کاکائو تشکیل‌شده است. در ادامه می‌خواهیم شما را با ده شکلات برتر جهان آشنا کنیم.

 

در کشورهایی اروپایی صنعت شکلات‌سازی بسیار توسعه‌یافته و آن‌ها با تولید شکلات مرغوب و صادر به تمام نقاط جهان پول زیادی دریافت می‌کنند. علاوه بر کارخانه‌های شکلات‌سازی اروپا، کشورهای کوچک و بزرگ دنیا نیز به تولید شکلات مرغوب مشغول هستند. در ادامه معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

 

شکلات

 

اکثر شکلات سازان برتر در ساخت شکلات از بهترین نوع آن یعنی (کوورتور) استفاده می‌کنند. این نوع شکلات به دلیل داشتن درصد کاکائو بالا جزو مرغوب‌ترین نوع‌ها محسوب می‌شوند. علاوه بر این مورد در مرحله اول هر تولیدکننده با توجه به ذائقه‌ی مردم کشور خود طعم‌های مختلف کاکائو را  تولید می‌کند و آن را ارائه می‌دهد.

 

یانگ در انگلیس

شکلات یانگ

 

یکی از مرغوب‌ترین تولیدکنندگان شکلات در شهر لندن  است. اسم این شکلات معروف و خوشمزه (پائول یانگ) است. این برند توانسته است جوایز زیادی در این زمینه دریافت کند. این برند انواع مختلف شکلات را در خود جای‌داده است. اگر شما خرید بلیط هواپیما انجام دادید و با پرواز داخلی یا خارجی به لندن رفتید، حتماً به فروشگاهایش سر بزنید تا هم شکلات‌ها را از نزدیک ببینید و هم چگونگی ساخت آن را.

 

شرکت یانگ فعالیت خود را از 15 سال پیش آغاز کرده است و در مدت‌زمان کم به معروفیت رسید.  در هر سه شعبه فروشگاهی یانگ در شهر لندن انواع شکلات‌ها به فروش می‌رسد. پرطرفدارترین شکلات یانگ، شکلات تلخ با کارامل و گردو است.

 

شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به لندن بروید و از خوردن این شکلات‌ها لذت ببرید.

 

کیو بو در مکزیک

شکلات کیو بو

 

یکی از شکلات‌های قدیمی و سنتی جهان متعلق به مکزیک است. اسم این شکلات (کیو بو) است. این شرکت تماماً از محصولات ارگانیک و طبیعی در تولید شکلات خود استفاده می‌کند. ترکیبات این شکلات‌ها در محله‌ای در مکزیکوسیتی تولید می‌شوند. یکی دیگر از ویژگی‌های این شکلات استفاده از ترکیبات پرتغال و انبه است.

 

شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما به این کشور بروید و از خوردن این نوع کاکائو لذت ببرید.

سوما در کانادا

شکلات سوما

 

یکی از خوشمزه‌ترین و خاص‌ترین طعم‌های شکلات در شهر تورنتو در کانادا تولید می‌شود. اسم این شکلات خاص (سوما) است. علاوه برداشتن طعم خاص ، این شکلات‌ها از شکل و شمایل خاصی نیز برخوردارند.

 

شما با خرید بلیط هواپیما و با یک پرواز داخلی یا خارجی می‌توانید به این شهر بروید و از خوردن این نوع شکلات لذت ببرید.

 

ترکیبات این نوع شکلات از جنگل‌ها و محل‌های طبیعی است. در هر فروشگاه موجود در این شهر این شکلات‌ها یافت می‌شود.

 

اسپرونگلی در سوئیس

 

شکلات اسپرونگلی

 

وقتی حرف از شکلات می‌شود نمی‌توان از سوئیس نام نبرد. برند (اسپرونگلی) جزو قدیمی‌ترین برندهای سوئیس محسوب می‌شود. این شکلات بسیار باکیفیت و خوش‌طعم است.

 

حتماً اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید و با یک پرواز داخلی یا خارجی به این مقصد بروید و علاوه بر دیدن جاذبه‌های گردشگری آن از خوردن شکلات نیز لذتت ببرید.

 

سیسادا در استرالیا

 

شکلات سیسادا

 

برند (سیسادا) در استرالیا نیز جزو شکلات‌هایی محسوب می‌شود که دانه‌های کاکائو اش را خودش کشت می‌کند. این برند هنوز فروشگاهی اختصاصی به خود ندارد اما این محصول در تمان فروشگاه‌ها یافت می‌شود. یکی از طعم‌های جذاب آن، این‌گونه است که از ترکیبات میوه‌های قرمز تولیدشده است.

 

بنابراین اگر خرید بلیط هواپیما از هر نقطه‌ای از جهان انجام داده و قرار است با یک پرواز داخلی یا خارجی به این منطقه بروید، فراموش نکنید که از شکلات‌های آن میل کنید و نهایت لذت را ببرید.

 

شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما به سایت آژانس هواپیمایی سام سیر مراجعه کنید. این سایت پرواز داخلی یا خارجی به هر مقصدی را شامل می‌شود و شما به‌راحتی می‌توانید انتخاب کنید.

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8% ، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو