قصر کنکورد و سنت چیل در پاریس فرانسه




 

جاذبه های گردشگری فرانسه

 

پرواز خارجی سام سیر

 

قصر کنکورد و سنت چیل در پاریس فرانسه

 

پاریس شهری زیباست که همه ساله هزاران نفر با تور فرانسه برای دیدن آن راهی این منطقه از جهان میشوند. این شهر که پایتخت فرانسه میباشد دارای جمعیتی 2 میلیون نفری است. در این جاذبههای گردشگری فراوانی وجود دارد که برای دیدن آنها گردشگران از سراسر جهان با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند تا این جاذبههای گردشگری را از نزدیک نظارهگر باشند.

 

پاریس از نظر اقتصادی نیز تاثیر بسیار زیادی در اقتصاد کشور فرانسه دارد بطوریکه در این زمینه مقام اول را در اروپا به خود اختصاص داده است و مقام پنجم در جهان را دارا میباشد. همانوطور که گفته شد در این شهر آثار گردشگری فراوانی وجد دارد که برای دیدن آنها گردشگران از سراسر جهان با تور فرانسه به این شهر سفر میکنند. از اینرو شهر پاریس در صنعت توریسم نیز یکی از شهرهای مهم فرانسه و اروپا به حساب میآید.

در ادامه به معرفی برخی از آثار گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها گردشگران با پرواز داخلی و پرواز خارجی راهی این شهر زیبا و کهنسال میشوند.

 

 

قصر کنکورد

 

این قصر زیبا که در انتهای شرقی خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است یکی از جاذبههای گردشگری موجود در این شهر میباشد که افراد زیادی برای دیدن آن با تور فرانسه به این شهر سفر میکنند. این قصر که از مناظر دیدنی و زیبایی در اطراف خود بهره میبرد بزرگترین میدان پاریس بوده است که بدلیل داشتن جذابیتهای بسیار مورد توجه گردشگرانی که با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این شهر سفر میکنند قرار گرفته است.

 

در گذشته و در زمان انتقلاب فرانسه بسیاری از افراد مانند پادشاه لوئی شانزدهم، ماری آنتونت و بسیاری از افراد دیگر توسط گیوتینی که در این منیدان قرار داشت سر خود را از دست دادند و به تاریخ پیوستند. در این بنا از طراحی خاص و زیبایی استفاده شده است که همین سبب شده تا علاقهمندان به طراحی سازه که با تور فرانسه به این شهر سفر کردهاند از این بنا نیز دیدن بعمل آورند. در این مکان ستونهای هرمی شکلی وجود دارد که در قرن نوزدهم آنها را از معبد لوکسور به این نقطه انتقال دادهاند. به دلیل تاریخی بودن این مکان افراد زیادی که به تاریخ ممالک دیگر علاقهمند هستند برای دیدن آن با تور فرانسه به پاریس سفر میکنند و در کنار دیدن کردن از آن از دیگر جاذبهها نیز دیدن خواهند کرد.

 

 

سنت چیل

 

طراحی و ساخت این بنای تاریخی در سال 1239 به دستور پادشاه لوئی نهم آغاز شد و امروزه این بنا یکی از بزرگترین و باشکوهترین دستاورد از معماری گوتیک به حساب میآید که همه ساله گردشگران بسیاری برای دیدن آن با پرواز داخلی و پرواز خارجی به شهر پاریس سفر میکنند. از این بنا برای نگهداری آثار مورد علاقه شاه استفاده میشد. یکی از مهمترین آثار این کلیکسیون تاج خارهای عیسی مسیح میباشد که از آثار مهم و مقدس جهان مسیحیت در قرون وسطی به حساب میآید و افراد زیادی برای دیدن آن با پرواز داخلی و پرواز خارجی به پاریس سفر میکنند.

 

این بنا در طول انقلاب فرانسه دچار صدماتی شد که در قرن نوزدهم دوباره با توجه به بازسازیهایی که برروی آن انجام شد به شکل اولیه خود درآمد. در طراحی این کلکسیون بزرگ و زیبا از شیشههای رنگی استفاده شده است. داشتن معماری خاص و منحصر بفرد این بنا سبب شده تا یکی از آثار گردشگری موجود در پاریس باشد که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. سنت چیل همچنان یکی از بزرگترین کلکسیونهای جهان میباشد که افراد زیادی برای دیدن اشیا درون آن به دیدن آن میروند و لحظات لذت بخشی را در آن سپری میکنند.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو