چگونگی یافتن کار در چین (بخش اول)




 

کار در چین


بلیط خارجی سام سیر

 

چگونگی یافتن کار در چین (بخش اول)

 

شاید مسافران تور چین ندانند که در این کشور قانون خاصی در مورد مدیریت اوضاع کارگران وجود ندارد و همین عامل سبب شده تا سرعت تولید در چین افزایش پیدا کند. برخی از گردشگران تور چین پس از خرید بلیط هواپیما و سفر به این کشور، تصمیم گرفتند تا زندگی جدیدی را در چین آغاز کنند. مهمترین بخش مهاجرت پیدا کردن شغل مناسب است و بدین منظور شما باید رزومه خود را برای کار در چین آماده کنید. اگر قصد دارید پس از خرید بلیط خارجی چین در این کشور مشغول به کار شوید بهتر است در زمینه مشاغل مورد نیاز این کشور فعالیت داشته باشید.

 

مشاغلی در زمینه آی تی، تدریس زبان انگلیسی، بازاریابی و مدیریت فروش و مشاغلی از این قبیل، مورد نیاز کشور چین می‌باشند. علاوه بر موارد گفته شده شرکت‌های بین‌المللی نیز نیروهای خارجی را استخدام می‌کنند. اگر یکی از طرفداران تور چین هستید با ما همراه باشید تا با نحوه یافتن کار در این کشور آشنا شوید و بتوانید طبق اصول گفته شده نسبت به یافتن کار اقدام کنید.

 

 

استفاده از سایت‌های کاریابی در چین

 

اگر با خرید بلیط هواپیما به چین سفر کرده باشید مطمئنا در مورد سایت‌های کاریابی این کشور چیزهایی را شنیده‌اید، در واقع افراد جویای کار می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت‌هایی که در زمینه کاریابی مشغول به فعالیت هستند برای یافتن شغل مناسب اقدام نمایند. خریداران بلیط خارجی چین می‌توانند با ارائه و یا ارسال رزومه و سوابق کاری خود به سایت‌های مورد نظر، پس از تایید، فرصت شغلی مناسبی را بدست آورند. این سایت‌ها با بررسی اطلاعات پایگاه‌های کاریابی مرکزی چین، کار متناسب را پیدا کرده و با در نظر گرفتن شرایط شما آن کار را معرفی می‌کنند. بهتر است هنگام خرید بلیط هواپیما چین و مهاجرت به این کشور حتما دو نسخه از رزومه و سوابق کاری خود را به زبان‌های انگلیسی و چینی تهیه کنید و در اختیار این موسسات قرار دهید.

 

 

استفاده از موسسات کاریابی

 

شاید برای گردشگران تور چین جالب باشد که یکی از موفق‌ترین روش‌ها برای کاریابی، استفاده از آژانس‌ها و موسسات کاریابی این کشور می‌باشد. در ادامه قصد داریم تعدادی از معروف‌ترین موسسات را به خریداران بلیط خارجی چین معرفی کنیم تا با مراجعه به آن‌ها بتوانند کار متناسب با مهارت خود را پیدا کنند. کار مورد نظر شما با ارتباطات گسترده‌ای که این موسسات دارند راحت‌تر پیدا می‌شود حتی می‌توانند شغل مورد نیاز شما را در کشورهای دیگر نیز بیابند و به شما پیشنهاد دهند.

 

  • موسسه کاریابی گرون زندر

اگر یکی از خریداران بلیط خارجی چین هستید باید بدانید که این موسسه که در سال ۱۹۶۴ میلادی تاسیس شده است بیشتر در زمینه‌های مالی، تکنولوژی، حقوق، منابع انسانی، ارتباطات، صنعت و محیط زیست اقدام به کاریابی می‌نماید. دفاتر و شعب مختلف این موسسه در ۵ قاره مشغول به فعالیت هستند.

 

  • موسسه کاریابی Gemini personal limited

برای مسافران تور چین باید بگوییم که سال تاسیس این موسسه ۱۹۹۳ میلادی می‌باشد و از نخستین شرکت‌های کاریابی در چین محسوب می‌شود که توسط دفتر پرسنل شانگهای مجوز خود را دریافت کرده است. از دیگر شعبه‌های این شرکت می‌توان به شعباتی در چین، سنگاپور، ویتنام، هونگ کونگ و تایلند اشاره کرد. این موسسه بیشترین فعالیت را در رشته‌های خدمات مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، املاک و مستغلات، نفت و گاز و مواد شیمیایی، بهداشت و درمان دارد.

 

  • موسسه کاریابی ابان

موسسه کاریابی ابان در سال ۱۹۹۵ در شهر هنگ گنگ احداث شد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما چین را دارید این نکته را در نظر بگیرید که زمینه کاریابی این موسسه شامل استخدام اجرایی در بانک‌های سرمایه‌گذاری، اوراق بهادار و مدیریت مالی می‌باشد. این موسسه دارای شعب دیگری در شهرهای سنگاپور و هنگ کنگ بوده و یکی از بزرگ‌ترین موسسات کاریابی کشور چین به حساب می‌آید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری چین روی لینک تور چین کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو