با حیرت‌انگیزترین استخرهای طبیعی در دنیا آشنا شوید. (بخش دوم)




 

حیرت‌انگیزترین استخرهای طبیعی

 

پرواز داخلی سام سیر

 

با حیرت‌انگیزترین استخرهای طبیعی در دنیا آشنا شوید. (بخش دوم)

 

همان‌طور که در بخش اول گفتیم فصل تابستان و گرما که فرامی‌رسد استخرهای طبیعی به مکانی برای خنک شدن و لذت بردن از طبیعت تبدیل می‌شوند که هر سال افراد زیادی با خرید بلیط خارجی یا پرواز داخلی از نقاط مختلف دنیا به این استخرها می‌آیند. این استخرها در وسط جنگل و زیر آسمان آبی به صورت طبیعی به وجود آمده‌اند و مثل یک جواهر در جنگل می‌درخشند. در بخش قبلی چند نمونه از این استخرهای معروف را به شما معرفی کردیم که امیدواریم از آن لذت برده باشید. در این بخش به ادامه‌ی معرفی استخرها می‌پردازیم تا گزینه‌های بیشتری برای خرید بلیط خارجی داشته باشید.

 

 

لاگونا ایل دودا (Laguna el Dudu)، کابررا (Cabrera)، جمهوری دومینیکن

 

در سواحل شمالی جمهوری دومینیکن یک استخر هیجان‌انگیز وجود دارد که کمتر کسی آن را می‌شناسد که نام این استخر آبی لاگونا ایل دودا می‌باشد. برای رفتن به بیشتر استخرهایی که در بخش قبلی به شما معرفی کردیم راه سختی در پیش نداشتید اما اگر می‌خواهید با گرفتن یک بلیط خارجی به دیدن این استخر بروید باید بدانید برای دیدن این استخر باید خیلی شجاع باشید چون قرار است از یک ارتفاع 32 فوتی بپرید!! البته طبق گفته گردشگران در کنار صخره‌های این استخر پله‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به استخر برسید اما بازهم مسیر دشواری برای شما خواهد بود.

 

 

گروتا دلا پوسیا (Grotta della Poesia)، روکا وچیا (Roca Vecchia)، ایتالیا

 

ایتالیا کشوری است که دارای زیبایی‌هایی طبیعی زیادی است اما یکی از بهترین جاذبه‌های طبیعی آن استخر گروتا دلا پوسیا است که به غار اشعار نیز معروف است. سالانه گردشگران بسیاری با گرفتن بلیط خارجی به ایتالیا سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های تاریخی و باستانی آن دیدن کنند اما در بین این جاذبه‌ها باید از چنین جواهرهای طبیعی هم دیدن کرد. حتی کسانی که در شهرهای مختلف کشور ایتالیا زندگی می‌کنند هم با پرواز داخلی به دیدن این جواهر طبیعی می‌آیند. این استخر یک چاله‌ی 100 فوتی در لبه‌ی دریا است که یک مکان بسیار زیبا و عالی برای کسانی است که عاشق شنا کردن هستند.

 

 

آبشار هاواسو (Havasu Falls)، آریزونا، آمریکا

 

آبشار هاواسو سالانه 5 میلیون گردشگری که عاشق کوهنوردی هستند را به خود جذب می‌کند و یک مکان گردشگری معروف و مهم برای این دسته از گردشگران محسوب می‌شود. آخر این آبشار دره‌ای وجود دارد که شما را با یکی از شگفتی‌های طبیعت آشنا می‌کند. اگر قصد دارید با یک بلیط خارجی به دیدن این استخر بروید باید بدانید کمی پیاده روی و کوهنوردی در انتظارتان است. کوهنوردی در این نقطه بسیار معروف است و خیلی‌ها از سراسر آمریکا با پرواز داخلی به این نقطه سفر می‌کنند.

 

 

لاس گریتاس (Las Grietas)، جزایر گالاپاگوس (Galapagos Islands)، اکوادور

 

برای سفر به اکوادور و جزایر گالاپاگوس با پرواز داخلی یا خارجی از چنین مسیری عبور می‌کنید: ابتدا از یک صحرا می‌گذرید و سپس به جنگل‌هایی می‌رسید که توسط مواد مذاب آتش‌فشانی تشکیل‌شده است. اگر می‌خواهید یکی از بهترین لذت‌های دنیا را تجربه کنید در این منطقه شنا در آب‌های زیبای لاس گریتاس را فراموش نکنید.

 

 

غار سنگ مرمر، پاتاگونیا (Patagonia)، شیلی

 

غار سنگ مرمر در دریاچه کاررا قرار دارد که در مرز شیلی و آرژانتین است. این غار از ستون‌هایی تشکیل‌شده که حدود 6000 سال پیش به وسیله امواج ساخته شده‌اند. دیواره‌های این غار شگفت‌انگیز به رنگ آبی و خاکستری است به همین دلیل آبی که در آن وجود دارد شبیه  به آب‌های یخ‌زده است. اگر می‌خواهید با گرفتن بلیط خارجی به شیلی سفر کنید دیدن این غار را فراموش نکنید.

 

 

فیرودا (Firveda)، گالیسیا (Galicia)، اسپانیا

 

ترکیب رودخانه و آبشار باعث به وجود آمدن فیرودا شده است و آنجا را به مکانی بهشتی برای شنا تبدیل کرده است. فیرودا به دلیل قرار گرفتن در کوهپایه‌های اسپانیا منظره‌ی بسیار زیبایی دارد. سالانه از سراسر دنیا با پرواز داخلی یا خارجی برای دیدن فیرودا به گالیسیا سفر می‌کنند.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی بلیط خارجی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو