باغ‎های لوکسمبورگ و سکره کر در پاریس فرانسه




 

باغ‎های لوکسمبورگ فرانسه

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

آشنایی با باغ‎های لوکسمبورگ و سکره کر در پاریس فرانسه

 

 

پاریس از شهرهای گردشگری فرانسه میباشد که همه ساله هزاران گردشگری برای دیدن زیباییهای آن و جاذبههای گردشگری که در خود جای داده است با تور فرانسه به این شهر زیبا سفر میکنند. این شهر علاوهبر نقشی که در صنعت توریسم این کشور دارد از نظر اقتصادی نیز نقش مهمی را ایفا میکند.

 

بطوریکه میتوان گفت پاریس مهمترین شهر اقتصادی فرانسه و اولین شهر اقتصادی در اروپا میباشد که همین شهر مقام پنجم را در همین مورد در جهان به خود اختصاص داده است. برای اینکه بتوانید این شهر را از نزدیک ببینید و با جاذبههای گردشگری آن بیشتر آشنا شوید میتوانید با تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنید.

 

 

همانطور که گفته شد در این شهر جاذبههای گردشگری فراوانی وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با تور فرانسه و تهیه بلیط ارزان هواپیما از ایرلاینها به این شهر سفر کردید اطلاعات بیشتری نسبت به این جاذبههای گردشگری داشته باشید و از دیدن آنها لذت بیشتری ببرید.

 

باغهای لوکسمبورگ

 

 

 این پارک یکی از حاذبههای گردشگری در پاریس میباشد که شهرت جهانی دارد و همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه و خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر میکنند از آن دیدن بعمل میآورند. این جاذبه گردشگری دومین پارک عمومی بزرگ در پاریس میباشد که بدلیل داشتن زیباییهای منحصر بفرد مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. این پارک مکان مناسبی برای پیک نیک رفتن میباشد و در صورتیکه با تور فرانسه و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این شهر سفر کردید میتوانید برای سپری کردن لحظاتی شاد و آرام در کنار خانواده به این پارک شگفتانگیز بروید.

 

در این پارک درختان رسمی و درختان میوهای وجود دارد که زیبایی خاصی را به این مکان بخشیدهاند و افراد میتوانند با قدم زدن در میان بوتهزارهای آن به تماشای آنها بپردازند و از قدم زدن در این مکان زیبا نهایت لذت را ببرند. در صورتی که علاقهمند هستید در این پارک به فعالیت بدنی بپردازید میتوانید بسته به علاقه خود از زمینهای تنیس، مسیرهای دو و همچنین از لوازم ورزشی بسیاری که برای افراد و گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و تهیه بلیط ارزان هواپیما راهی این شهر میشوند در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

 

در این پارک گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به پاریس سفر کردهاند میتوانند از مکانهایی که برای اسب سواری در نظر گرفته شده است استفاده کنند و یا به تماشای تئاترهایی بروند که در این مکان اجرا میشود.

 

سکرهکر

 

سکره کر قصری سفید رنگ است که در پاریس قرار گرفته است و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کردهاند. برای دیدن این کاخ زیبا و باشکوه باید به بلندترین و بالاترین نقطه شهر بروید تا بتوانید از این قصر زیا که برروی تپه مونتمارته قرار گرفته است دیدن کنید. طراحی و ساخت این قصر به گونهای خاص ومنحصر بفرد میباشد و همین موضوع سبب شده تا گردشگران سالیانه با بلیط ارزان هواپیما به پاریس سفر کنند و از این اثر گردشگری موجود در این شهر دیدن بعمل آورند. در ساخت این بنای باشکوه از سنگهای مرمر استفاده شده است که همین موضوع سبب جذابیت هرچه بیشتر این ساختمان شده است.

 

برای بخش داخلی این قصر سفید رنگ از معماری خاصی بهره گرفته شده است و علاوهبر این در این بنا تزئینات منحصربفردی نیز مشاهده میشود که شمایی شگفت به این بنای گردشگری بخشیدهاند. در این بنا قلعهای نیز وجود دارد که در آن از موزائیکهایی به رنگ طلایی و پنجرههای رنگارنگ استفاده شده است.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری فرانسه روی لینک تور فرانسه کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو