بازدید از جاذبه‌های گردشگری را به روزهای پایانی سفر موکول کنید (بخش دوم)




 

بازدید از جاذبه ها در روزهای پایانی سفر

 

 

بلیط خارجی سام سیر

 

 

بازدید از جاذبه‌های گردشگری را به روزهای پایانی سفر موکول کنید

 

 

همان‌طور که در بخش اول گفتیم افرادی که به سفر می‌روند و قصد دارند از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنند، بدانند که بهتر است در روزهای اول سفر به شناخت مقصد بپردازند و بازدید از مکان‌های پربازدید و معروف را به روزهای پایانی موکول کنند.

 

افرادی که خرید بلیط هواپیما ی سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما انجام داده‌اند و قرار است به سفر بروند سعی کنند که بهترین برنامه سفر را ترتیب دهند.

 

به نظر خیلی جالب و جذاب می‌باشد که بعد از خرید بلیط سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما برای سفر خود به‌صورت جزئی برنامه‌ریزی کنید. برنامه‌ریزی می‌تواند برای مکان‌هایی که قرار است شما از آن دیدن کنید باشد یا غذاهایی گه قرار است میل کنید یا خرید هایی که مدنظر دارید و هزاران مورد دیگر.

 

بنابراین خرید بلیط هواپیما ی سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما برای مکان‌های دیدنی‌ای که الویت دارد برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید در طول سفر از همه‌ی مکان‌های موردعلاقه اتان دیدن کنید.

 

ممکن است بنا بر مدت‌زمان سفرتان وقت کافی برای دیدن تمام جاذبه‌های مقصد را نداشته باشید. پس بهتر است برنامه‌ی خود را طبق زمان خود پیاده کنید. توجه داشته باشید که ابتدا از مکان‌هایی که برای  شما الویت دارد و تعریف آن را زیاد شنیده‌اید دیدن کنید، سپس اگر زمان شما باقی ماند از مکان‌های دیگر دیدن کنید.

 

البته شما می‌توانید با تورهای یک‌روزه که معمولاً چند جاذبه‌ی گردشگری را به شما نشان می‌دهند استفاده کنید.

 

اگر از کسی تعریف یک رستوران یا یک بستنی‌فروشی را شنیده‌اید حتماً داخل برنامه‌ی خود قرار دهید.

 

بنابراین توجه داشته باشید بعد از خرید بلیط هواپیما ی سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما طبق مدت‌زمان اقامتان برنامه‌ریزی کنید.

 

هرچقدر در داخل شهری که برای آن خرید بلیط هواپیما ی سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما انجام داده‌اید و به آنجا سفرکرده‌اید، بیشتر بچرخید با جاذبه‌های بیشتر آن آشنا می‌شوید.

 

شما ممکن است با این کار با جاذبه‌های کمتر شناخته‌شده‌ی مقصد که بسیار دیدنی هستند آشنا شوید. بنابراین سعی کنید اولین روز سفر خود را به قدم زدن در سطح شهر بپردازید تا با مسیرها و جاذبه‌های آن بیشتر آشنا شوید.

 

مثلاً اگر خرید بلیط هواپیما ی سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما برای شهر رم انجام داده‌اید و قرار است از آن دیدن کنید بدانید که پایتخت ایتالیا (رم) فقط شامل کولسئوم نیست یا گمان نکنید که انداختن سکه در فواره تروی بسیار امر مهمی است.

 

اگر شما در روزهای اول سفر به روم به سمت جاذبه‌های معروف و پربازدید بروید مطمئن باشید که ساعت‌ها وقت خود را هدر داده‌اید زیرا باید در مدت‌زمان طولانی در صف ورود به آنجا صرف کنید و همین‌طور به دلیل ازدحام جمعیت شما نمی‌توانید آن‌طور که باید از آن لذت ببرید.

 

شما می‌توانید مدت‌زمان کمتری صرف موزه‌ی بازی‌های ویدیویی رم کنید و زمان خود را صرف بازدید از گالری Borghese کنید. یکی دیگر از کدرهایی که می‌توانید انجام دهید این است با تورهای یک‌روزه به بازدید از چند مکان دیدنی بروید تا وقت کمتری صرف کنید.

 

با این کار شما بیشتر در سطح شهر رفت و آمد می‌کنید و با فرهنگ مردم بیشتر آشنا می‌شوید. سعی کنید برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری آسان بگیرید و زمان زیادی را صرف آن نکنید.

 

توجه داشته باشید بعد از خرید بلیط هواپیما ی سیستمی یا بلیط ارزان هواپیما در هنگام برنامه‌ریزی سعی کنید در گشت‌وگذارهای خود حتماً یک مکان فرهنگی قرار دهید تا با فرهنگ مقصد بیشتر آشنا شوید.

 

امکان اینکه گردشگران روم، بدون گرفتن عکس با ژست گلادیاتور در خارج فروم رومی، شهر را ترک کنند خیلی یکم است.

 

بنابراین اگر از مکان‌های دیدنی معروف تا روزهای پایانی سفر دیدن کرده‌اید و یک روز از سفرتان باقی‌مانده است بی‌خیال بازدید از مکان‌های غیر معروف شوید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8% ، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو