نکاتی که قبل از سفر به ایتالیا باید بدانید (بخش دوم)




 

قبل از سفر به ایتالیا بدانید

 

تور ایتالیا سام سیر

 

نکاتی که قبل از سفر به ایتالیا باید بدانید (بخش دوم)

 

ایتالیا یکی از کشورهای اروپایی میباشد که همه ساله هزاران گردشگر با تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند و از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن بعمل خواهند آورد. در صورتیکه با پرواز خارجی به این کشور سفر کردید ممکن است در این سفر مانند تمامی سفرها که برای اول صورت میگیرد با چالشهایی مواجه شوید که برخورد با آنها ممکن است از لذت سفرتان بکاهد. در ادامه به ارائه نکاتی خواهیم پرداخت که در صورت سفر به کشور ایتالیا با پرواز داخلی و خارجی با رعایت آنها با مشکلات احتمالی کمتری مواجه خواهید شد و لذت بیشتری از سفرتان خواهید برد.

 

 

آب آشامیدنی

 

زمانیکه در خیابانهای ایتالیا در حال گشت و گذار باشید شیرهای آب فراوانی را مشاهده خواهید کرد که مخصوص آشامیدن میباشند و تمامی افراد میتوانند بصورت رایگان از آنها بهرهمند شوند. در صورتیکه با تور ایتالیا و با استفاده از پرواز داخلی و پرواز خارجی به این کشور زیبا سفر کردید با داشتن بطری میتوانید از آبخوریهایی که در سطح شهر برای عابران پیاده در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

 

از نکات جالب توجه این است که در این آبخوریها آبی خنک و گوارا به افراد ارائه میشود و همین موضوع باعث میشود دیگر نیازی به خرید آب نداشته باشید. زمانیکه با تور ایتالیا به این کشور سفر کردید و به رستورانی مراجعه کردید از شما سوال میشود که آب طبیعی میخواهید یا آب گازدار.

 

 

هر تاکسی را سوار نشوید.

 

زمانیکه با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این کشور سفر کردید در انتخاب تاکسی مورد نظرتان دقت داشته باشید زیرا در این منطقه نیز افراد سودجویی وجود دارند که ممکن است از آگاهی کم شما سوء استفاده کنند. در سفرتان به این کشور بهتر است از تاکسیهای سفید رنگ استفاده کنید که وجهه قانونی دارند و از تاکسی متر استفاده میکنند و هزینه را با توجه به مسافت طی شده محاسبه خواهند کرد.

 

سایر رانندههایی که در این صنف مشغول به فعالیت هستند ممکن است برای طی کردن مسیری مشخص هزینه بیشتری بگیرند. زمانیکه با تور ایتالیا به این کشور سفر کردید توجه داشته باشید که برای هر چمدان باید یک یورو پرداخت کنید.

 

 

انعام دادن

 

در این کشور انعام دادن رایج نمیباشد و مانند برخی از رستورانهای ایران هزینه سرویس روی منو محاسبه شده است. در صورتیکه تمایل به دادن انعام دارید میتوانید صورت حسابتان به بالا رند کنید. به عنوان مثال اگر صورت حسابتان 4.7 یورو شد میتوانید 5 یورو پرداخت نمایید. در صورتیکه با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این کشور سفر کردید ممکن است در رستورانها برای شما بدون پرسیدن سرویسی آورده شود که پول آن را در پایان از شما دریافت خواهند کرد بنابراین قبل از صرف هر سرویسی این موضوع را از گارسن جویا شوید.

 

 

رعایت کردن قوانین بازدید از جاذبههای گردشگری

 

در صورتیکه با تور ایتالیا به این کشور سفر کردید و قصد دارید از جاذبههای گردشگری موجود در آن دیدن کنید بهتر است قبل از آن قوانین خاص ان جاذبه گردشگری را مطالعه بفرمایید. به عنوان مثال ممکن است زمانیکه در این سفر به دیدن غارهای موجود در جزیره کاپری میروید چندینبار از شما پول بگیرند و یا از شما بخواهند که  قایقتان را عوض کنید.اگرچه دیدن این غارها ارزشش را دارد اما بهتر است از قبل آمادگی آن را داشته باشید تا با مشکل برنخورید.

 

در صورتیکه با پرواز داخلی و پرواز خارجی به این کشور سفر میکنید حواستان به بلیطهایی که برای جاذبههای گردشگری ارائه میشود باشد زیرا این بلیطها دارای محدودیت زمانی میباشند که در صورت پایان یافتن آن بلیط شما باطل خواهد شد با توجه به این موضوع هنگام خرید بلیط شرایط را دقیق مورد بررسی قرار دهید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو