نکاتی که قبل از سفر به ایتالیا باید بدانید(بخش سوم)




 

قبل از سفر به ایتالیا بدانید

 

بلیط داخلی سام سیر

 

آشنایی با نکاتی که قبل از سفر به ایتالیا باید بدانید

 


ایتالیا کشوری زیباست که به دلیل داشتن جاذبههای گردشگری فراوان همه ساله افراد زیادی با تور ایتالیا به این منطقه از جهان سفر میکنند. در رابطه با سفر به این کشور نکاتی وجود دارد که دانستن آنها میتواند شما را در این سفر یاری کند تا با مشکلات احتمالی کمتری روبرو شوید و زمانیکه با خرید بلیط هواپیما به این سفر میروید بیشترین لذت را ببرید. در ادامه به ارائه این نکات خواهیم پرداخت از اینرو اگر قصد سفر به این کشور از طریق تور ایتالیا و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما را دارید با ما همراه باشید.

 

 

نحوه نوشیدن اسپرسو

 

در صورتیکه با تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر کردید بهتر است بدانید که اسپرسو یکی مهمترین نوشیدنیهای این کشور میباشد و از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.  در صورتیکه این نوشیدنی را در یک شیرینی فروشی سفارش دهید مجبورند قیمتی که برای این نوشیدنی مصوب شده است از شما دریافت کنند اما اگر  بنشینید و آن را بنوشید در واقع خلع سلاح شدهاید.

 

 

برای دیدن پمپئی زمان زیادی را در نظر بگیرید

 

 

در صورتیکه با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید خواهید دید که ایتالیاییها علاقه بسیار زیادی به اعتصاب دارند و در هر زمانی دست به چنین اقدامی خواهند زد. البته جایی برای نگرانی در مورد این موضوع نیست زیرا این نوع اقدامات توسط اعلامیههایی از قبل به گردشگران اطلاع داده خواهد شد.  به همین دلیل در صورت سفر به این کشور با تور ایتالیا اگر قصد دیدن کردن از پمپئی را دارید بهتر است زمان بیشتری را برای آن در نظر بگیرید.

 

 

آمادگی برای برخورد با گرمای شدید

 

 

با این حال که هوای این کشور بیش از حد گرم نمیشود اما بدلیل سپری کردن ساعات زیادی زیر آفتاب بهتر است خود را برای آن آماده کرده باشید و از لوازم مورد نیاز استفاده کنید. داشتن کلاه بزرگ، عینک آفتابی و بطری آب میتواند در چنین مواقعی به شما کمک کند.در نتیجه در هنگام سفر به این کشور از طریق خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما حتما این موارد را به همراه داشته باشید تا بتوانید از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

 

 

استفاده از مترو

 

 

در شهرهای بزرگ و اصلی این کشور قطارهای محلی فعالیت دارند که برای رفت و آمد خود میتوانید از آنها استفاده کنید. در صورتیکه با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کردید و خواهان صرف هزینه کمتر برای حمل و نقل هستید بهترین گزینه برای شما استفاده از مترو میباشد. در صورتیکه در مترو دچار مشکل شدید و نمیدانستید که باید به کدام ایستگاه بروید میتوانید از جوانترها کمک بگیرید که عموما با زبان انگلیسی آشنا هستند و میتوانند شما را در  رفع مشکل بوجود آمده یاری کنند.

 

مواظب جیبهایتان باشید

 

 

در صورت سفر به این کشور با خرید بلیط هواپیما و با استفاده از بلیط ارزان هواپیما حواستان به جیبتان باشد زیرا در این کشور مانند تمامی کشورهای توریستپذیر دیگر جیببرها بسیار زیاد میباشند. با توجه به آماری که منتشر شده است بیشترین دزدیها در مناطق ورونا، دریاچه کومو، بولونیا و به ویژه ناپل روخ میدهد. بهتر است که در زمان بازدید کردن از این مناطق از حمل اشیا باارزش خودداری کنید و کیف پولتان را در جای امنی قرار دهید.

 

 

بیمه مسافرتی

 

از مواردی که داشتن آن در انئاع سفرهای خارجی ضروری میباشد بیمه مسافرتی است و مطمئنا در نکات سفر به ایتالیا نیز جای خواهد گرفت. در این کشور هزینههای درمانی و یا حادثههای ناگهانی بسیار سنگین بوده و ممکن است پرداختش برای ما غیر ممکن باشد. بنابراین بهتر است در این سفر از بیمه استفاده کنید.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری ایتالیا روی لینک تور ایتالیا کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو