چگونگی یافتن کار در چین




 

یافتن کار در چین

 

بلیط خارجی سام سیر
 

 

آشنایی با چگونگی یافتن کار در چین

 

 

چین به عنوان کشوری پهناور در آسیا دارای میراث غنی و آثار تاریخی باشکوهی می‌باشد. تنوع بالا در جاذبه‌هی تاریخی و طبیعی این کشور باعث شده تا سالانه گردشگران زیادی با خرید تور چین به این کشور سفر کنند. در این میان افرادی هستند که چین را نه تنها برای تفریح بلکه برای زندگی نیز انتخاب می‌کنند.

 

این کشور برای مهاجرین خود قوانینی دارد و با در نظر گرفتن این قوانین و هدف افراد برای ورود به چین، نوع ویزاها متفاوت است زیرا برای تابعیت و اقامت در چین چند نوع ویزا وجود دارد. اما در این میان بحث شغل مناسب یکی از بخش‌های مهاجرت است که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کند.

 

در واقع پیدا کردن کار یکی از ضروری‌ترین قسمت‌های مهاجرت محسوب می‌شود. بسیاری از افرادی که با پرواز خارجی چین به این کشور مهاجرت کرده‌اند به دنبال راهی برای پیدا کردن شغل مناسب خود هستند.

 

اگر با تور چین از این کشور دیدن کرده باشید متوجه تولید بالا در این کشور شده‌اید. در واقع چین هیچ قانونی برای کنترل کارگران ندارد و همین موضوع کمی خیال خریداران بلیط هواپیما به مقصد این کشور را آسوده می‌کند.

 

از روش‌های مختلفی نظیر ارسال رزومه به سایت‌های کاریابی و یا موسسات کاریابی می‌توان برای پیدا کردن شغلی مناسب اقدام کرد. اگر یکی از مسافران پرواز خارجی و تور چین هستید ما را در این مقاله همراهی کنید تا با نحوه پیدا کردن کار در چین بیشتر آشنا شوید.

 

  1. موسسه کاریابی رابرت هاف

برای خریداران بلیط هواپیما به مقصد چین باید بگوییم که این موسسه در زمینه‌های حسابداری مالی، مدیر پروژه، تحلیلگر مالی، حسابرسی، مدیر حسابرسی، سیستم‌های مدیریت، تحلیل‌گر کسب و کار و محیط زیست حرفه‌ای مشغول به کاریابی است.

 

  1. موسسه کاریابی مونراو

موسسه مونراو در سال ۲۰۰۳ به منظور کاریابی در کشور چین تاسیس شد. گردشگران تور چین باید بدانند که حوزه فعالیت این موسسه در زمینه‌های کالاهای مصرفی، بهداشت صنعتی و حرفه‌ای و فناوری می‌باشد.

 

  1. موسسه کاریابی هادسون

برای مهاجران پرواز خارجی چین باید بگوییم که این موسسه چیزی فراتر از یک موسسه سنتی کاریابی است و دلیل آن داشتن اطلاعات عمیق موسسه هادسون در زمینه کاریابی در شانگهای می‌باشد.

 

 

کاریابی از طریق کارآموزی

 

 

افرادی که با خرید بلیط هواپیما به چین مهاجرت می‌کنند می‌توانند از طریق کارآموزی شغل مناسب خود را پیدا کنند. این روش کاریابی مناسب افرادی است که در این کشور تحصیل می‌کنند. در واقع خریداران بلیط هواپیما می‌توانند به عنوان مهاجران تحصیلی و کارآموز در یک شرکت خارجی و موسسه دولتی مشغول به کار شوند.

 

مسافران پرواز خارجی چین باید بدانند که کارآموزی در چین بدون حقوق است اما از مزایای آن نیز نمی‌توان غافل شد. کسب تجربه کاری یکی از مزایای این روش می‌باشد و از دیگر مزایای آن می‌توان به دریافت پیشنهاد شغلی مناسب از سوی شرکت و یا موسسه‌های معتبر اشاره کرد.

 

گردشگران تور چین اگر قصد تحصیل در این کشور را دارند می‌توانند از این روش نیز کار مورد علاقه خود را بدست آورند.

 

 

کاریابی از طریق ورود به حوزه آموزش

 

 

مسافران پرواز خارجی چین که قصد دارند در این کشور به کار مشغول شوند می‌توانند با داشتن مدرک معتبر انگلیسی و تحصیلاتی مرتبط با این رشته، با موسسات و آژانس‌ها، مدارس و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها قرارداد ببندد.با توجه به شرایط ذکر شده فرد می‌تواند پس از خرید بلیط هواپیما و مهاجرت به چین به عنوان استاد و یا معلم تقاضای کار بدهد.

 

علاوه بر این متقاضیان می‌توانند با مراجعه به موسسات مربوطه و ارائه رزومه، فرصتی را برای مصاحبه بدست آورند. در صورتی که این افراد بتوانند در مصاحبه قبول شوند به اشتغال در شغل مورد نظر خود خواهند پرداخت.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری چین روی لینک تور چین کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو