با قشنگ‌ترین قلعه‌های دنیا آشنا شوید. (بخش اول)




 

قشنگ‌ترین قلعه‌های دنیا

 

بلیط ارزان هواپیما سام سیر

 

با قشنگ‌ترین قلعه‌های دنیا آشنا شوید. (بخش اول)

 

یکی از قشنگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین ساختمان‌هایی که به دست انسان‌ها ساخته‌شده‌اند قلعه‌ها می‌باشند. قلعه‌ها در طول سالیان دراز داستان‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و رازهای زیادی در دل آن‌ها وجود دارد. ساختن سازه‌ای که هم مثل یک خانه راحت باشد و هم به عنوان یک سد دفاعی عمل کند کار بسیار سختی است و دلیل جذابیت قلعه‌ها نیز دقیقاً همین است. در این مطلب می‌خواهیم شما را برای خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما برای بازدید از این قلعه‌ها وسوسه کنیم.

 

 

قلعه هیمجی (Himeji Castle)، ژاپن

 

قلعه‌ی هیمجی که جزو میراث فرهنگی جهانی و گنجینه‌ی ملی ژاپن است یک ساختمان و سازه‌ی سفید رنگ است که در غرب اوساکا قرار دارد. این قلعه به دلیل شبیه بودن به یک پرنده‌ی بزرگ که در حال پرواز می‌باشد به نام " قلعه مرغ ماهی خوار سفید" معروف شده است. برای دیدن این قلعه شما باید ابتدا با خرید بلیط هواپیما یا پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما به شهر اوساکا یا کوبه بروید و سپس قطارهای تندرو را سوار شوید. با این قطارها شما در عرض نیم ساعت به قلعه می‌رسید. هر روز در این قلعه تورهایی به زبان انگلیسی و ژاپنی برگزار می‌شود که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پایان ساخت این قلعه در قرن 17 میلادی بوده است.

 

 

کاخ استاد بزرگ شوالیه رودس، یونان

 

این قلعه که دارای برج‌های قرون وسطایی است در بالاترین جای جزیره رودس قرار گرفته است. جزیره رودس واقع در دریای اژه می‌باشد. زمانی که ایتالیایی‌ها جزایر دودکانز را تحت سلطه‌ی خود درآورده بودند، بنیتو موسولینی در تعطیلات از این قلعه استفاده می‌کرد. این قلعه در ابتدا یک ارگ بیزانسی بود که در طول جنگ‌های صلیبی شوالیه‌ها آن را تسخیر کردند و به شکل امروزی‌اش درآورند. در حال حاضر در این قلعه نمایشگاه‌های دائمی برای نمایش اشیا عتیقه برپا می‌شود که می‌توانید خرید بلیط هواپیما برای یونان انجام دهید و از این نمایشگاه و قلعه‌ی شگفت‌انگیز دیدن کنید. اگر مایلید کمی در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید از بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید.

 

 

قلعه نوشوانشتاین (Neuschwanstein)، آلمان

 

قلعه‌ی نوشوانشتاین بر خلاف اکثر مردم که فکر می‌کنند توسط آلمانی‌ها ساخته شده است، در قرن 18 و دوره‌ی حکومت شاه لودویگ دوم شکل گرفته است. این قلعه بسیار مورد علاقه ی سینما گران می‌باشد و فیلم‌هایی مثل چیتی چیتی بنگ بنگ و فرار بزرگ در این قلعه فیلم‌برداری شده است. پادشاهی باواریا برای ساخت قلعه ای که هم نشان‌دهنده‌ی اپرای ریچارد واگنر باشد و هم نمادهایی از عشق را داشته باشد به معماران دستور داد سریعاً شروع به کار کنند تا یک قلعه‌ی زیبا با پس‌زمینه‌ی کوه‌های آلپ برای خود داشته باشد. برای بازدید از این قلعه‌ی شگفت‌انگیز و زیبا فقط کافی است اقدام به خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به مقصد آلمان کنید.

 

 

آلکازار سگوویا (Alcazar of Segovia)، اسپانیا

 

بیشترین دلیل شهرت این قلعه اقامت داشتن و زندگی کردن ملکه ایزابلا و فیلیپ دوم در آن است. قلعه‌ی آلکازار در یک پرتگاه باریک و صخره‌ای که رو به دشت‌های کاستیل قدیم است قرار دارد و یکی از مشهورترین قلعه‌های اروپا به شمار می‌رود که هر سال گردشگران زیادی که به تاریخ علاقه دارند با خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما به دیدن این قلعه می‌آیند. شما نیز می توانید با خرید بلیط از سام سیر از این قلعه ی زیبا دیدن کنید.

 

 

کاخ پنا (Pena Palace)، پرتغال

 

کاخ پنا شامل سبک‌های گوناگونی مثل گوتیک، موری و رنسانس است که به دستور فردیناند دوم در جای یک صومعه‌ی مخروبه ساخته شد. این کاخ در بالای یک تپه نزدیک سینترای پرتغال واقع شده است و یک یادگاری از جنبش‌های رمانتیک قرن 19 میلادی است. کاخ پنا یک قلعه‌ی پر زرق‌وبرق است که نمایی به رنگ‌های قرمز و زرد دارد و برخلاف سایر قلعه‌های اروپا که حس ترسناکی دارند دارای حال و هوای شادی‌آوری است. اگر سفر به پرتغال و خرید بلیط هواپیما یا بلیط ارزان هواپیما برای آنجا را در برنامه‌هایتان دارید حتماً از این قلعه دیدن کنید.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.

 



نظرتان را بنویسید







منو