بهترین کشورهای تور اروپا را بشناسیم (بخش اول)




 

کشورهای تور اروپا

 

بلیط خارجی سام سیر

 

آشنایی با بهترین کشورهای تور اروپا (بخش اول)

 

 اروپا نه تنها در میان ایرانیان، بلکه مقصد بسیار جذابی برای گردشگران سایر کشورهای جهان نیز به حساب می‌آید. یکی از دلایل جذابیت اروپا در میان مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی، طبیعت سرسبز و بکر و کشورهای پیشرفته این قاره می‌باشد. این ویژگی‌ها باعث شده تا بسیاری از افراد پس از سفر، زندگی در این قاره را انتخاب کنند. در واقع سفر به اروپا می‌تواند باعث نقش بستن خاطره‌ای زیبا و فراموش نشدنی در ذهن شما گردد.

 

یکی از نکات مثبت سفر به قاره اروپا این است که شما می‌توانید در یک سفر، از چندین کشور اروپایی دیدن کنید زیرا شهرها و کشورهای این قاره بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و با یک پرواز داخلی کوتاه می‌توان از سفر به این قاره سبز کمال استفاده را کرد.

 

در میان کشورهای اروپایی فرانسه، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا از طرفداران زیادی برخوردار هستند و دلیل آن هم وجود بهترین جاذبه‌های گردشگری تور اروپا در این کشورها است، به همین دلیل قصد داریم در این مقاله در مورد بهترین کشورهای اروپایی صحبت کنیم، اگر شما نیز یکی از مسافران این پرواز خارجی هستید با ما همراه باشید و خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

 

فرانسه

 

 

برای علاقه‌مندان به تور اروپا باید بگوییم که فرانسه یکی از قدیمی‌ترین کشورهای اروپایی است که دارای تاریخی بسیار غنی می‌باشد و جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده است به همین دلیل می‌توان گفت که فرانسه از سوئیس هم محبوب‌تر بوده و این محبوبیت باعث شده تا گردشگران زیادی با پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این کشور زیبا سفر کنند. فرانسه به کشور ناپلئون بناپارت مشهور است، کسی که توانست بسیاری از کشورهای جهان را تحت سلطه خود قرار دهد و امروزه شاهد اثرات آن هستیم و بسیاری از کشورهای دنیا به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند.

 

افرادی که با تور اروپا به فرانسه سفر می‌کنند در درجه اول از پایتخت زیبای این کشور یعنی پاریس دیدن می‌کنند و از دیدن جاذبه‌هایی نظیر برج ایفل و موزه لوور لذت می‌برند. در واقع فرانسه تنها به پاریس ختم نمی‌شود و نقاطی در این کشور وجود دارد که در زیبایی حرف اول را می‌زنند، از جمله این مکان‌ها می‌توان به بلندترین کلیسای جهان اشاره کرد که تنها دو ساعت با پاریس فاصله دارد و نگاه هر مسافر پرواز خارجی و حتی پرواز داخلی فرانسه را به خود جلب می‌کند.

 

مطمئنا تعداد ایرانیانی که از وجود این کلیسا خبر دارند و پای در آن گذاشته‌اند بسیار کم است در نتیجه شما می‌توانید یکی از افرادی باشید که از دیدن این کلیسا به وجد می‌آید. شهرهای جنوبی فرانسه نیز نظیر نیس، برای سفر بسیار عالی بوده و بازدید از آن حتما توصیه می‌شود. فرانسه نیز به عنوان یکی از کشورهای گران اروپا به پنیرهای خوشمزه و متنوع و آشپزی خارق‌العاده‌اش معروف است. برای گردشگران تور اروپا باید بگوییم که سفر به فرانسه ممکن است برای شما هزینه‌های زیادی را به همراه داشته باشد در نتیجه بهتر است مراقب مخارج خود در طول سفر باشید.

 

شاید برای مسافران پرواز خارجی فرانسه جالب باشد که غذا خوردن در رستوران به عنوان یکی از تفریحات لوکس و گران قیمت در فرانسه به حساب می‌آید بنابراین بهتر است غذا خوردن در رستوران را فراموش کنید و برای کاهش هزینه‌ها از انجام این کار منصرف شوید. بهتر است خود را با غذاهای ساده راضی کنید زیرا تفاوت میان غذای رستوران و غذایی که خودتان تهیه می‌کنید چیزی در حدود ۱۰۰ یورو می‌باشد که در این گرانی ارز واقعا نمی‌ارزد و رقم بالایی است.

 

همچنین بسیاری از مسافران پرواز داخلی فرانسه نیز ترجیح می‌دهند بجای غذا خوردن در رستوران‌ها خودشان به تهیه غذایی ساده و خوشمزه مشغول شوند.

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری اروپا روی لینک تور اروپا کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو