مقصدهای ارزان دنیا که برای مسافرت مناسب هستند (بخش اول)




 

مقصدهای ارزان دنیا

 

بلیط هواپیما خارجی

 

آشنایی با مقصدهای ارزان دنیا که برای مسافرت مناسب هستند

 

افرادی که می‌خواهند برای سفر خود هزینه‌ی کمتری صرف کنند، به دنبال مقصدهایی هستند که هزینه‌هایش کمتر باشد. هزینه‌های مثل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و ....

 

حال ممکن است برای این افراد سؤال پیش بیاید که این مقصدهای ارزان دنیا چه شهرهایی هستند؟

 

در این مطلب ما قصد داریم که این مقصدهای ارزان دنیا را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

افراد زیادی وقتی به سفر فکر می‌کند اولین چیزی که به ذهنشان می‌رسد هزینه‌های مربوط به آن است و زمانی که به هزینه‌های خرید بلیط هواپیما برای یک پرواز خارجی یا داخلی، رزرو اقامت گاه و ... فکر می‌کند از سفر کردن منصرف می‌شوند.

 

باید به این افراد بگویم که همه‌ی سفرها به یک اندازه هزینه‌بر نیستند و مقصدهایی در خارج یا داخل کشور وجود دارد که هزینه‌ای برابر با یک سفر یک‌روزه به نزدیک‌ترین محل زندگی اتان، دارد.

 

بنابراین شما با شناخت این مقصدها خیلی راحت می‌توانید خرید بلیط هواپیما سام سیر انجام دهید و از پرواز خارجی یا داخلی خود لذت ببرید و به‌راحتی به مقصد برسید.

 

بااین‌وجود هنگام برنامه‌ریزی سفر به هزینه‌اش زیاد فکر نکنید زیرا مقصدهایی در دنیا وجود دارند که ارزان‌تر هستند.

 

در برخی از موارد هزینه‌ ی یک روز اقامت در کشور خارجی خیلی کمتر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در ادامه چند شهر رزان دنیا را به شما معرفی می‌کنیم تا با سفر به آنجا هزینه‌های خود را کمتر کنید.

 

 

ورشو، لهستان

 

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 60 الی 70 دلار است.

 

در پایتخت لهستان در روز هزینه ناهار حدوداً 20 دلار و نوشیدنی 2 دلار است. این قیمت برای محبوب‌ترین و معروف‌ترین کافه‌ها یا رستوران‌های شهر است. بنابراین شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیمای ارزان‌قیمت برای یک پرواز خارجی به این شهر از جاذبه‌های این شهر دیدن کنید.

 

شاید خیلی از افراد به دلیل اینکه این شهر را خشکی محاصره کرده است، زیاد علاقه نداشته باشد اما باید به آن‌ها بگویم که در فصل تابستان در این شهر می‌توانند در سواحل رودخانه ویستولا یا در پارک لازینکی ساعت‌ها آفتاب بگیرند و نهایت لذت را ببرند.

 

افرادی که خرید بلیط هواپیما انجام داده‌اند وبا یک پرواز خارجی به این شهر سفرکرده‌اند باید بگویم که برای کمتر کردن هزینه‌ها می‌توانند در روز یکشنبه از موزه قیام ورشو که در این روز رایگان است بازدید کنند، همچنین مسافران می‌توانند از موزه‌ی ملی در روز سه‌شنبه که رایگان است نیز بازدید کنند بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنند.

 

شما می‌توانید در هتل‌هایی از این شهر ساکن شوید که شبی 50 دلار است و شبی آرام را با خیال راحت سپری کنید.

 

 

 بوئنوس آیرس، آرژانتین

 

 

میانگین هزینه‌ی روزانه در این شهر معادل 10 الی 60 دلار است.

 

ممکن است خیلی از شما از افرادی که به آرژانتین سفرکرده‌اند شنیده باشید که چقدر از استیکی که در آنجا خورده است تعریف می‌کند، باید بدانید که اغراق نیست. شما می‌توانید از خوردن استیک خوشمزه‌ی رستوران ارزان‌قیمت TGI Friday’s لذت ببرید. همچنین با تمرینات تانگو رایگان می‌توانید ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید.

 

چنانچه شما علاقه‌ی زیادی به خوردن استیک دارید می‌توانید با صرف هزینه‌ی کم از خوردن استیک بئونس آیرس لذت ببرید.  قیمت غذاهای این شهر از 20 دلار شروع می‌شود. شما می‌توانید بعدازاینکه از خوردن استیک‌های این شهر سیر شدید به کافه‌های معروف منطقه پالرمو بروید و از خوردن قهوه‌های معروف آن‌که 2 دلار است لذت ببرید.

 

شما می توانید برای اخذ ویزای کانادا روی کلمه ی ویزای کانادا کلیک کنید.

 

افرادی که اقدام به خرید بلیط هواپیما برای پرواز خارجی به این شهر کرده‌اند و قرار است به این شهر سفر کنند می‌توانند از موزه ملی هنرهای زیبا و فستیوال Feria de Mataderos دیدن کنند که رایگان است و در آن بازارچه‌هایی که حاوی گوشواره های سوار بر اسب است وجود دارد. همچنین در فستیوال می‌توانند از دیدن اجراهای تانگوی زنده لذت ببرند.

 

شما می‌توانید از اتاق‌هایی که هزینه‌ی زیادی نیست برای اقامت خود استفاده کنید. هزینه اقامت در این اقامتگاه‌ها شبی 36 دلار است.

 

برای مشاهده چارترهای لحظه آخری آنلاین با تخفیف 8%، روی خرید بلیط هواپیما کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو