معرفی بهترین و معروف‎ترین غذاهای بالی (بخش دوم)




 

معرفی غذاهای بالی

 

تور بالی سام سیر

 

معرفی بهترین و معروفترین غذاهای بالی (بخش دوم)

 

بالی یکی از 17 هزار جزیره موجود در کشور اندونزی میباشد که بدلیل داشتن جاذبههای گردشگری بسیار مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی قرار گرفته است که با تور بالی برای دیدن زیباییهای موجود در این جزیره راهی این منطقه از جهان میشوند. اولین ساکنان این جزیره افرادی بودند که 2500 سال قبل از میلاد مسیح به این منطقه کوچ کردند و نژاد آنها به ماقبل تاریخ بازمیگردید.

 

با توجه به اسناد باقی مانده در حدود 100 سال قبل از میلاد مسیح هندوها به این مناطق سفر میکنند و در این سرزمین ساکن میشوند. نتیجه این کوچ از بین رفتن نژاد ماقبل تاریخ موجود در این مناطق بوده است. امروزه این جزیره یکی از مناطق گردشگری جهان به حساب میآید که برای دیدن آن افراد زیادی با بلیط هواپیما به بالی سفر میکنند.

 

یکی از جاذبههای گردشگری که در این جزیره زیبا وجود دارد و بسیاری از افراد با پرواز خارجی برای بهره بردن از آن به این جزیره زیبا سفر میکنند غذاهایی است که در این منطقه طبخ میشود. در ادامه به معرفی برخی از این غذاها خواهیم پرداخت که از غذاهای مشهور بالی به شمار میآیند و برای گردشگرانی که با تور بالی به این منطقه سفر میکنند  چشیدن طعم آنها بسیار دلنشین است.

 

 

بیک بتوتو

 

این غذا یکی از غذاهای معروفی است که در این منطقه طبخ میشود و بدلیل داشتن طعمی دلنشین مورد استقبال گردشگرانی که با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر میکنند قرار گرفته است. برای پخت این غذای لذیذ از اردک کبابی یا آبپز استفاده میشود. در برخی از رستورانها به جای گوشت اردک از گوشت مرغ در پخت این غذا نیز استفاده میشود.

 

در صورتیکه با تور بالی به این منطقه سفر کردید پیشنهاد میشود حتما در یکی از وعدههای غذایی خود این غذای خوشمزه را سرو کنید. در این غذا از اردک درسته یا تکه تکه شده استفاده میشود که با استفاده از ادویههای مختلف طعمدار میشود و در برگ نخل آن خواهند پیچید و سپس آن را کباب میکنند. بدلیل طعم لذیذی که این غذا دارد مورد استقبال گردشگرانی که با بلیط هواپیما و پرواز خارجی به این جزیره سفر کردهاند قرار گرفته است.

 

یکی از دلایل استقبال افراد از این غذای لذیذ طعم دودی دلپذیری است که گوشت اردک بدلیل کباب شدن به خود میگیرد. در طبخ این غذا از ادویه زیادی استفاده شده است که به همین دلیل برای افرادی که با تور بالی به این جزیره آمدهاند طعم آن متنوع و هیجانانگیز خواهد بود.

 

 

ریجستافل

 

حجم این غذا به شکلی است که یک پرس آن برای چندین نفر کافی است و بعید به نظر میآید که یک نفر بتواند به تنهایی آن را تمام کند. این غذا نیز یکی از غذاهای مورد علاقه گردشگرانی است که با تور بالی به این جزیره آمدهاند. نام این غذا از  کلمهای هلندی به معنای میز غذای برنج گرفته شده است. در صورتیکه با بلیط هواپیما و پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید از چشیدن طعم این غذای لذیذ غافل نشوید. این غذا یک سینی از غذاهای مختلف است که در کنار یکدیگر سرو میشوند در میان افراد ساکن در اندونزی و بالی طرفداران زیادی دارد.

 

در صورتیکه به صورت گروهی با بلیط هواپیما و انجام پرواز خارجی به این جزیره زیبا سفر کردید و قصد دارید از یک غذای محلی به عنوان یک وعده غذایی بهره ببرید پیشنهاد میشود حتما از این غذای خوشمزه استفاده کنید. در این غذا از ترکیب ببک بتوتو، ساته، انواع سبزیجات، کراکت، سیب زمینی، توفو، برنج و گوشتهای کبابی و خوشمزه استفاده شده است که در این سفر میتوانید با چشیدن طعم آن لذت ببرید.

 

برای مشاهده قیمت و افرهای لحظه اخری بالی روی لینک تور بالی کلیک نمایید.



نظرتان را بنویسید







منو